کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر نظم‌کاری مدیران (+ تصاویر)

29 خرداد 1398 ساعت 19:47

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش دارد.


نشست شورای مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن شماره یک استانداری با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در این نشست اظهار کرد: سال گذشته در استان پنج تن و ۳۳۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که در این خصوص یک هزار و ۷۰۴ نفر دستگیر شد.
سیدناصر رضایی افزود: حدود ۱۲ هزار نفر در استان معتاد داریم که استان به لحاظ ضریب گرایش به مواد مخدر و یا شیوع آن در کشور از استان‌های پاک و رتبه ۲۴ است.
وی با بیان اینکه، ۷۶ مرکز اعتیاد درمانی در استان داریم که اغلب روش‌های درمانی معتادین در این مراکز انجام می‌شود، اظهار داشت: ۹۰ تشکل مردمی در استان در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد فعالیت می‌کنند.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305209/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1
این مسؤول یادآور شد: به زودی بیمارستان ۱۱ تختخوابی معتاد درمانی در یاسوج راه‌اندازی می‌شود.
رضایی اظهار داشت: این استان ۱۵ شهید در مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است و در این راستا ۱۱ جانباز داریم.
وی یادآور شد: در هفته مبارزه با مواد مخدر در استان ۹۸ برنامه اجرا می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان هم گفت: امسال ۲ تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش دارد.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305210/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF-%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1 سردار مهدی انصاری افزود: در این راستان ۴۵۱ نفر دستگیر، ۹۷ خودرو متوقف و ۱۱ باند متلاشی شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به اینکه اگر استان به لحاظ مواد مخدر نسبت به استان‌های دیگر در شرایط بهتری است نباید از این مسئله غافل شد، تاکید کرد: همه تلاش‌ها بر حفظ و مدیریت شرایط موجود باشد و به مراتب برای کنترل بیشتر و کاهش گرایش به مواد مخدر و معتادین گام برداشته شود.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305208/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%AF%D9%85%D8%AE%D8%AF%D8%B1 حسین کلانتری با اشاره به اینکه، این شورا و کمیته‌های پنج گانه آن با حساسیت بالا به موضوع مواد مخدر بپردازند، ابراز داشت: اینکه نیروی‌های نظامی، انتظامی، امنیتی، مردمی و خانواده‌ها به نوعی در پیشگیری، مقابله و مبارزه همراه هستند و تلاش می‌کنند و درگیر با مواد مخدر می‌باشند تا به این سطح رسیده‌ایم خوب است اما باید با تلاشی بی امان و با برنامه و شرح وظایف بهتری به موضوع توجه شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از شرایط کنونی که بوجود آمده باید شکرگزار بود و باید آن زمانی از شرایط راضی‌تر باشیم و شکرگزار واقعی بود که حتی یک معتاد هم در استان نداشته باشیم.
کلانتری ابراز داشت: همه باید در برابر این پدیده خانمانسوز احساس مسئولیت کنیم و به مسئله به گونه‌ای نگاه کنیم و این حس را داشته باشیم که تمام کسانی که درگیر و گرفتار مشکل اعتیاد شده‌اند اعضای خانواده‌مان هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعتیاد و معتاد را مولد ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست و افزود: این ناهنجاری‌ها مسائل جدی است که باید بطور ریشه‌ای به آن توجه شود.
وی تاکید کرد: برنامه‌های پیشگیری، کنترلی، مقابله‌ای و درمانی مواد مخدر و معتادین و موضوع اشتغال بهبود یافتگان از مواد مخدر با جدیت و شدت و حدت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.
کلانتری از مسئله نظم کاری و حضور در جلسات در زمان تعیین شده و داشتن دستورکار مشخص به همراه گزارش کار عملکردی از مصوبات جلسه قبل تاکید کرد.


کد مطلب: 410470

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410470/2/تاکید-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-نظم-کاری-مدیران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1