تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶
کد مطلب : ۴۱۰۴۵۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با معاونین و مدیران ستادی؛

هیچ اداره‌ای نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم کاری کند

۰
کبنا ؛حسین کلانتری در جلسه معاونین استاندار و مدیران ستادی که در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: پیش بینی و پیشگیری از مشکلات حوزه کاری در حوزه مدیریتی ملاکی برای ارزیابی هوشمند مسئولین است و در راستای رویکرد کیفیت، پیشگیری از خطاها و بروز بسیاری از مشکلات است.
استاندار اظهار داشت: به پست، مقام و مسئولیت به عنوان طعمه نگاه نشود و پست و مقام طعمه نیست و امانتی بزرگ در دست ماست و تا این مسئولیت را بر عهده داریم باید دلسوزانه و جسورانه به دنیال کار مردم باشیم.
کلانتری با بیان اینکه به صدا و سیما، سایت‌ها و رسانه‌ها احترام بگذاریم و وظیفه و حق دارند که نقد کنند و نقد آنها سازنده باشد، تصریح کرد: به گونه‌ای باشیم که فضای مجازی ما را مدیریت نکند بلکه ما محتوا ساز و مدیریت کننده فضای مجازی باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: جلب اعتماد، اطمینان و بالاتر از این رضایتمندی و خشنودی مردم، امید و نشاط اجتماعی را ارجح می دانم و در این رابطه به جای دکترین گریه و دیپلمی امید و نشاط، دکتری امید و نشاط را پیشه کرد.
کلانتری ابراز داشت: هرگونه نشاط و شادی باید بر مسیر، معیار و ملاک‌های ارزشی و معنوی تجلی داشته باشد.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305153/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
استاندار، صرفه جویی، نظم و انضباط کاری مسئولین را بسیار مهم دانست و افزود: صرفه جویی به معنای استفاده درست و به اندازه است و نظم و انضباط کاری انجام وظیفه و تکلیف قانونی و دینی است که نسبت به نظام، انقلاب، ارزش‌ها و مردم بر گردن خود داریم.
حسین کلانتری استاندار جدید استان با بیان اینکه با محبت و اخلاق با مردم برخورد شود چرا که در خدمت به مردم هیچ حد و مرزی وجود ندارد، تاکید کرد: اگر محبت حاصل شد رضایت هم حاصل می‌آید و همه امور در رضایت خدا و مردم پذیرفتنی است.
استاندار با تاکید به اینکه در حوزه جوانان و بانوان به مسائل ریشه‌ای توجه شود، گفت: باید جوانان را باور داشت و از همین جوانان کادر سازی کرد.
وی به شرایط سخت کنونی و محدودیت‌های منابع مالی اشاره و تاکید کرد: دولتی که با رأی مردم و تأیید ولی فقیه آمده است باید حمایت شود و عملکرد و خدمات آن بطور واقعی و منطقی و بدون اغراق تبیین گردد.
استاندار در خصوص جلسات هم گفت: همه جلسات بر اساس برنامه زمانبندی شده و به موقع و با دستور جلسه مشخص برگزار شود و اعضا با متن پیشنهادی و تصمیمات ۷۰ تا ۸۰ درصد نهایی شده حضور یابند.
کلانتری تاکید کرد از همه مهمتر اجرای کامل مصوبات جلسات است و همه تصمیمات باید قانونی بوده و در چارچوب اختیارات دستگاه تخصصی مربوطه بطوریکه توان اجرا آن را داشته باشد و در این رابطه هیچ دستگاهی نباید در برابر مصوبات تنبلی، کوتاهی و کم کاری کند.
http://www.ostan-kb.ir/Portal/picture/?305151/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B1%DB%8C
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
ببینیم آخرش چه میشه
اما بعد
Iran, Islamic Republic of
چرا کتابخانه عمومی دهدشت را از حالت مختلط. به حالت زوج و فرد تبدیل نمی کنند تا خیال خانواده ها از بابت دخترانشان راحت شوند.
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1