کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

آرام: نباید با بهانه‌گیری‌های غیرضروری پای سرمایه‌گذار در استان کهگیلویه و بویراحمد بلنگد (+ تصاویر )

28 خرداد 1398 ساعت 17:42

غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور مدیران و نمایندگان دولت در مرکز خدمات سرمایه گذاری ضروری است و همه ما این جا هستیم که در روند سرمایه‌گذاری تسهیل به وجود بیاورم و نباید با بهانه‌گیری‌های غیر ضروری پای سرمایه‌گذار در استان بلنگد.


جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور حشمت الله صمیمی دوست مدیرکل سرمایه گذاری استانداری و مدیران و نمایندگان ادارات استان برگزار شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (28 خرداد ماه 98) با حضور غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سرمایه گذاری استانداری و جمعی از مدیران و نمایندگان ادارات نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان برگزار شد.
در این نشست مشکلات چندین طرح و واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم لازم اتخاذ شد. غضنفر آرام مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال از مهمترین مقوله‌های جامعه ما است، اظهار کرد: حضور مدیران و نمایندگان دولت در مرکز خدمات سرمایه گذاری ضروری است و همه ما این جا هستیم که در روند سرمایه‌گذاری تسهیل به وجود بیاورم و نباید با بهانه‌گیری‌های غیر ضروری پای سرمایه‌گذار در استان بلنگد.
آرام تاکید کرد: مرکز خدمات سرمایه گذاری به این منظور تشکیل شده است که کار سرمایه‌گذاران در راهروهای ادارات معطل نماند. و مدیران باید جلسات مرکز خدمات سرمایه گذاری را مهم بشمارند.
 


کد مطلب: 410443

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410443/2/آرام-نباید-بهانه-گیری-های-غیرضروری-پای-سرمایه-گذار-استان-کهگیلویه-بویراحمد-بلنگد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1