تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۴
کد مطلب : ۴۱۰۴۱۴
کبنا گزارش می‌دهد

اولین روز کاری استاندار کهگیلویه و بویراحمد چگونه گذشت؟ (+ تصاویر )

۴
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور اقتصادی در بازدید از بخشها و واحدهای مختلف استانداری گفت: مدیران از آوردن گل، هدیه، شیرینی و نصب بنر تبریک در معابر، میادین شهر و جلوی استانداری خودداری کنند.
حسین کلانتری عنوان کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی مردم هستیم لذا به مدیران توصیه می‌کنم با توجه به این شرایط از هزینه‌های اضافی خودداری کنند و تنها خدمت به مردم را سرلوحه قرار دهند.
وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استان تلاش خود را برای خدمت به مردم دوچندان کنند، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمت هستند و باید با تلاش بی‌وقفه به آنها خدمت کنیم.
مقارم ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با مشکلات استان در همه حوزه‌ها آشنایی دارم و در تلاشیم با تمام توان و ظرفیت و استفاده از همه پتانسیل‌های انسانی در راستای تقویت زیرساخت‌ها گام برداریم و امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد با همکاری همه مدیران خدوم استان میسر شود.
کلانتری همچنین در بازدید از میز خدمت استانداری با بیان اینکه یکی از اولویتهای مهم و اساسی دولت خدمت صادقانه و مستقیم و پاسخگویی به مطالبات مردم است گفت: باید تلاش شود آنگونه که شایسته مردم استان است خدمت رسانی شود و همه باید با وحدت، انسجام و همدلی در راستای حل مشکلات قدم بردارند.
گفتی است استاندار در دیدار چهره به چهره با برخی مراجعه کنندگان به دفتر معاونت‌ها و واحدهای استانداری از پیگیری مطالبات و حل مشکلات خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار خواهشا بررسی کنید حوزه تشکل ها واموراجتماعی که. وحق کهگیاویه راضایع کزدند
فلاحی ازچیتاب
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ترابه شیرمادرت قسم به شهرچیتاب یه سری بزن دارای مشکلات عدیده است جاده وخیابان ومعبر درست وحسابی ندارد جاده فلکه بسیج بطرف امام زاده عبدالله وسپس به جاده پاتاوه سالهاست خراب وقطع میباشه بحث سد کبگیان. نیز موردبر رسی ومطالعات کارشناسی ان صورت گیردسزاوارنیست اینهمه اب به خوزستان برود وما ازاب کشاورزی وشرب محرم باشیم
دلیرچی
Iran, Islamic Republic of
ضمن ابلاغ سلام وعرض تبریک خدمت آقای کلانتری بدینوسیله به استحظار می رساند ما اهالی روستای دلیرچ مرکزی از توابع بخش مارگون عاجزانه از حضرتعالی تقاضامندیم را جع به جاده این روستا که قریب به بیست 20 سال پیش بخشی از17کیلومتر این جاده برای آسفالت زیر سازی شد وپارسال هم توسط استاندار ونماینده مجلس وسایر مسئولین مربوطه جهت آسفالت کلنگ زنی گردید ولی متاسفانه تاکنون خبری نشده ازحضرتعالی تقاضامندیم دراین خصوص بذل وعنایت فرمایید این روستا قطب گردوی استان ودارای 3سه شهید ویک آزاده وچندین جانباز می باشد و دوستدار نظامند خواهشا" نگذارید مردم بدبین گردنند واز مسئول این سایت وزین تقاضامندیم درخصوص مشکلات جاده این روستا گزارشی تهیه گردد لازم به ذکر است که درمسیر این 17 کیلومتر جاده 7 پاره ده وجود دارد منتظر اقدام استاندار محترم هستیم
گ
Iran, Islamic Republic of
معاونان نمایندگان استان معاون اوهستند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1