کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بعد از سال‌ها چشم انتظاری؛

بیمارستان‌های سی سخت و پاتاوه تعیین تکلیف می‌شوند / برخی مجوزهای بیمارستان پاتاوه هنوز صادر نشده است (+ تصاویر )

24 خرداد 1398 ساعت 10:11

یزدانپناه با اشاره به اینکه هنوز برخی مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان پاتاوه اخذ نشده است، ادامه داد: برای تعیین تکلیف این دو پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.


قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی، این بار به ایستگاه شهرستان توریستی دنا رسید تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان بررسی و تدبیر لازم اندیشیده شود.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، انجام سفرهای شهرستانی را در دستور کار قرار داده تا از نزدیک درد را ببیند و برای درمان نیز چاره‌ای کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موقعیت ویژه و خاص شهرستان دنا از دو نگاه گردشگرپذیر بودن و عبور شاهراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب(یاسوج-اصفهان) از این شهرستان گفت: با توجه به وضعیت استراتژیک این شهرستان باید به بهترین شکل ممکن و رد یک سطح مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود.
«پرویز یزدانپناه» خواستار برطرف کردن مشکلات سد راه ارائه خدمات شد و افزود: ارائه خدمات اورژانسی به صورت کامل و بدون کمبود با دسترسی آسان مردم به امکانات ضرورس است و در این زمنیه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان دنا از گذشته تاکنون احداث بیمارستان بوده است، ادامه داد: تعیین تکلیف دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه به جد در دستور کار بوده و در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف شده و به مناقصه می‌روند.
 یزدانپناه با اشاره به اینکه هنوز برخی مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان پاتاوه اخذ نشده است، ادامه داد: برای تعیین تکلیف این دو پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
وی با اشاره به اینکه تراز مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا منفی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با جلوگیری از هزینه‌های غیر ضرور و ریخت‌ و پاش‌ها و همچنین صرفه جویی در بخش‌های مختلف این وضعیت بهبود یابد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به روز شدن پرداختی پزشکان، پرستاران و کارکنان را جزو اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: بهره‌وری و ارائه آموزش‌های لازم برای پرسنل در برنامه‌های مسئولان دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد.
ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی، فرزاد وفایی قائم مقام و مشاور عالی رئیس دانشگاه و وحید توانا مدیر نظارت دانشگاه در این سفر یک روزه پرویز یزدانپناه را همراهی می‌کردند.
 












انتهای پیام/
 


کد مطلب: 410324

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410324/2/بیمارستان-های-سی-سخت-پاتاوه-تعیین-تکلیف-می-شوند-برخی-مجوزهای-بیمارستان-هنوز-صادر-نشده-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1