تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۴۱۰۳۲۴
بعد از سال‌ها چشم انتظاری؛

بیمارستان‌های سی سخت و پاتاوه تعیین تکلیف می‌شوند / برخی مجوزهای بیمارستان پاتاوه هنوز صادر نشده است (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛قطار خدمت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سفرهای شهرستانی، این بار به ایستگاه شهرستان توریستی دنا رسید تا از نزدیک مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان بررسی و تدبیر لازم اندیشیده شود.
به گزارش کبنا، پرویز یزدانپناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با هدف بررسی و شناسایی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان، انجام سفرهای شهرستانی را در دستور کار قرار داده تا از نزدیک درد را ببیند و برای درمان نیز چاره‌ای کند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موقعیت ویژه و خاص شهرستان دنا از دو نگاه گردشگرپذیر بودن و عبور شاهراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب(یاسوج-اصفهان) از این شهرستان گفت: با توجه به وضعیت استراتژیک این شهرستان باید به بهترین شکل ممکن و رد یک سطح مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شود.
«پرویز یزدانپناه» خواستار برطرف کردن مشکلات سد راه ارائه خدمات شد و افزود: ارائه خدمات اورژانسی به صورت کامل و بدون کمبود با دسترسی آسان مردم به امکانات ضرورس است و در این زمنیه هیچ گونه کم کاری پذیرفتنی نیست.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته مردم شهرستان دنا از گذشته تاکنون احداث بیمارستان بوده است، ادامه داد: تعیین تکلیف دو بیمارستان سی سخت و پاتاوه به جد در دستور کار بوده و در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف شده و به مناقصه می‌روند.
 یزدانپناه با اشاره به اینکه هنوز برخی مجوزهای لازم برای احداث بیمارستان پاتاوه اخذ نشده است، ادامه داد: برای تعیین تکلیف این دو پروژه در کمترین زمان ممکن از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنم.
وی با اشاره به اینکه تراز مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا منفی است، خاطرنشان کرد: امیدوارم با جلوگیری از هزینه‌های غیر ضرور و ریخت‌ و پاش‌ها و همچنین صرفه جویی در بخش‌های مختلف این وضعیت بهبود یابد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به روز شدن پرداختی پزشکان، پرستاران و کارکنان را جزو اولویت‌های خود عنوان کرد و افزود: بهره‌وری و ارائه آموزش‌های لازم برای پرسنل در برنامه‌های مسئولان دانشگاه در حوزه‌های مختلف قرار بگیرد.
ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی، فرزاد وفایی قائم مقام و مشاور عالی رئیس دانشگاه و وحید توانا مدیر نظارت دانشگاه در این سفر یک روزه پرویز یزدانپناه را همراهی می‌کردند.
 












انتهای پیام/
 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
الحق و الانصاف این جمع خیلی ویژگیهای مشترک دارند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1