کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان استانی و خیرین مدرسه ساز انجام گرفت

افتتاح دبیرستان خیرساز دخترانه فرهنگیان «آرمیتا مصلی‌نژاد» (+ تصاویر)

22 خرداد 1398 ساعت 17:59

آیین افتتاح دبیرستان دخترانه فرهنگیان آرمیتا مصلی نژاد با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا، مدیرکل آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


آیین افتتاح دبیرستان دخترانه فرهنگیان «آرمیتا مصلی نژاد» با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس، گوهرگانی رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز کهگیلویه و بویراحمد و خیرین مدرسه ساز کشور و جمع زیادی از مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در این آئین گفت: قریب به ۱۰ درصد جمعیت این شهرستان دانش‌آموز هستند، یعنی ما از جمعیت هفتصد هزار نفری استان، ۶۷ هزار دانش‌آموز در شهرستان بویراحمد داریم.
کناری بیان داشت: از آقای دکتر «مصلی نژاد» به خاطر حضور در استان تقدیر و تشکر می‌کنم. جا دارد گفته شود قبل از انقلاب ۲۰ در صد باسواد داشته، امروز به میانگین کشوری نزدیک می‌شویم و 97 درصد باسوادی داریم.
 کناری اظهار داشت: قبل از انقلاب یک واحد آموزشی نداشتیم، دانشگاه نداشتیم. امروز در یاسوج و در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۵ هزار دانشجو مشغول به تحصیل هستند و این میسر نمی‌شد مگر با همت شما بزرگان و سخاوتمندان و خیرین.
فرماندار بویراحمد ابراز داشت: باز هم از خانواده عزیز و ارجمند جناب آقای «بینایی» تقدیر و تشکر کنیم که زمین تجاری که در قلب شهر یاسوج داشتند، اهدا کردند، امروز برای ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه از خانواده شریف و ارزشمند جناب آقای مرحوم بینایی تشکر می‌کنم. برای شادی روحش صلوات بفرستید.
پس از این هادی زارع پور به سخنرانی پرداخته و بیان داشت: از همه کسانی که در این مراسم افتتاحیه حضور به هم رساندند از برادران عزیز خواهران مکرمه صمیمانه تقدیر و تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
زارع پور ابراز داشت: آقای دکتر مصلی نژاد در ۲۲ استان ۷۵ مدرسه ساخته‌اند از این عزیز بزرگوار صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
زارع پور اظهار داشت: از نماینده خدوم و پرتلاش شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی که همواره حمایت می‌کنند، تشکر دارم.
وی گفت: از آقای مصلی نژاد انتظار داریم که در یکی دیگر از شهرستان‌های استان مدرسه‌ای احداث کنند.
غلام محمد زارعی نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا بیان داشت: از موسسه مصلی نژاد تشکر کنیم. چند باری به اینجا آمدم، واقعاً عرض کردم، من نمی‌توانم حتی در ذهنم تصور کنم چنین فضای ساختمان و تجهیزات آموزشی، با این طراحی، با این معماری، با این نورپردازی، با این تجهیزات، با این امکانات در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. انشالله که ما بتوانیم خوب نگهداری کنیم، استفاده کنیم.
 زارعی در انتها گفت: من از آقای دکتر خیلی خیلی تشکر می‌کنم، من در این جا ابراز امیدواری می‌کنم که همه معلمان و آموزگاران و دانش آموزان بتوانند موجب یک موفقیت بزرگ آموزشی در این استان باشند.


کد مطلب: 410286

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410286/2/افتتاح-دبیرستان-خیرساز-دخترانه-فرهنگیان-آرمیتا-مصلی-نژاد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1