تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۴۱۰۲۸۵
مدیرعامل جدید آبفای کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود؛

پاسره: آب و فاضلاب فارغ از نگاه‌های قومی و سیاسی باشد!

۱
کبنا ؛
ظهر امروز فیض اله پاسره مدیرعامل جدیدی  شرکت آبفای استان با حضور در  این شرکت با مدیران و معاونین ستادی شرکت دیدار  داشتند و فعالیت خود را  در آبفای استا آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای حضور خود در شرکت آبفای استان در  جمع معاونین و مدیران ستادی با اشار به اهمیت  و حساسیت کار آب و فاضلاب اظهار کرد: تامین آب شرب شهروندان به خصوص در  شرایط کمبود منابع آبی وظیفه کارکنان آبفا را  دوچندان کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرآبی و وجود منابع آبی در  استان موجب شد که زیرساخت های آبرسانی و تامین آب شرب  شهرهای استان آنچنان که باید تقویت نشوند  و به دنبال آن  با افزایش جمعیت و کاهش منابع آبی و بروز خشکسالی این ضعف زیرساخت ها بیشتر خود را نشان دهد.
پاسره به ظرفیت های بالای نیروی انسانی در  آبفای استان به عنوان بهترین نقطه اتکا یاد کرد  و گفت: در آب و فاضلاب فارغ از نگاه‌های قومی  و سیاسی باید به دنبال توسعه و تقویت خدمات‌رسانی به شهروندان باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مشترکین را سرمایه اصلی  شرکت آب و فاضلاب دانست و گفت: طی سال های اخیر کارهای خوبی در زمینه درآمد زایی شرکت صورت گرفته است که باید با توان بیشتر ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش بهره وری، شایسته سالاری  و استفاده از توان تمامی پرسنل آبفا را از اولویت های کاری خود دانست و گفت: برای نیل به این هدف تمامی مجموعه باید وارد میدان شوند.
پاسره چابک‌سازی شرکت آبفا و سرعت دادن به خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه‌ها ی آب و فاضلاب  را  از دیگر برنامه های خود دانست و گفت:  در این مسیر نیز باید تمامی مدیران و کارکنان با تمام قوا وارد عمل شوند.
در پایان این نشست مدیرعامل جدید آبفای استان از معاونت‌ها و بخش های مختلف ستاد شرکت بازدید کرد.
گفتنی است فیض الله پاسره طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت  مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویواحمد منصوب شد.
ضمنا زمان برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از  طریق دفتر روابط عمومی این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چابک‌سازی رو خوب اومدی...
فقط کار خودته.
جواد
United Kingdom
فقط باید تاسف خورد که از نیروهای جوان و خلاق استفاده نمیشه
پاسره هیچ ابتکاری در زمینه آب روستایی نداشته و بیشتر روستاها یا آب شرب الوده دارند یا با تانکر فقط اونم تبلیغی وشعاری آب رسانی میشن حالا اومده در ابقای شهری که باید خلاقیت وابتکار ویژه داشته باشند
حسن
Iran, Islamic Republic of
دکتر اگراطراف خود راازلوث نیروهای ناکارآمد پاک کردی موفقی
درغیراینصورت ....
طالع زاده
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم ایشان مردی توانمند و با کوله باری از تجربه این مسیولیت را پذیرفته من هم به نوبه خودم به ایشان تبریک می گویم و برای ایشان آرزوی توفیق و سرافرازی در مقاطع و مناست های بالاتر را دارم
هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای خزر بعد از ۳۰ سال سر برآورد +عکس

هیولای دریای خزر نامی بود که ماموران سازمان سیا بر هواپیمای دوزیست عظیم الجثه ساخت روسیه ...
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
1