کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرعامل جدید آبفای کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز کاری خود؛

پاسره: آب و فاضلاب فارغ از نگاه‌های قومی و سیاسی باشد!

22 خرداد 1398 ساعت 14:13

فیض اله پاسره مدیرعامل جدید شرکت آبفای استان با حضور در این شرکت با مدیران و معاونین ستادی شرکت دیدار داشتند و فعالیت خود را در آبفای استا آغاز کرد.


ظهر امروز فیض اله پاسره مدیرعامل جدیدی  شرکت آبفای استان با حضور در  این شرکت با مدیران و معاونین ستادی شرکت دیدار  داشتند و فعالیت خود را  در آبفای استا آغاز کرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای حضور خود در شرکت آبفای استان در  جمع معاونین و مدیران ستادی با اشار به اهمیت  و حساسیت کار آب و فاضلاب اظهار کرد: تامین آب شرب شهروندان به خصوص در  شرایط کمبود منابع آبی وظیفه کارکنان آبفا را  دوچندان کرده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرآبی و وجود منابع آبی در  استان موجب شد که زیرساخت های آبرسانی و تامین آب شرب  شهرهای استان آنچنان که باید تقویت نشوند  و به دنبال آن  با افزایش جمعیت و کاهش منابع آبی و بروز خشکسالی این ضعف زیرساخت ها بیشتر خود را نشان دهد.
پاسره به ظرفیت های بالای نیروی انسانی در  آبفای استان به عنوان بهترین نقطه اتکا یاد کرد  و گفت: در آب و فاضلاب فارغ از نگاه‌های قومی  و سیاسی باید به دنبال توسعه و تقویت خدمات‌رسانی به شهروندان باشیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد مشترکین را سرمایه اصلی  شرکت آب و فاضلاب دانست و گفت: طی سال های اخیر کارهای خوبی در زمینه درآمد زایی شرکت صورت گرفته است که باید با توان بیشتر ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش بهره وری، شایسته سالاری  و استفاده از توان تمامی پرسنل آبفا را از اولویت های کاری خود دانست و گفت: برای نیل به این هدف تمامی مجموعه باید وارد میدان شوند.
پاسره چابک‌سازی شرکت آبفا و سرعت دادن به خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه‌ها ی آب و فاضلاب  را  از دیگر برنامه های خود دانست و گفت:  در این مسیر نیز باید تمامی مدیران و کارکنان با تمام قوا وارد عمل شوند.
در پایان این نشست مدیرعامل جدید آبفای استان از معاونت‌ها و بخش های مختلف ستاد شرکت بازدید کرد.
گفتنی است فیض الله پاسره طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت  مهندسی آب و فاضلاب کشور به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویواحمد منصوب شد.
ضمنا زمان برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از  طریق دفتر روابط عمومی این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 410285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410285/2/پاسره-آب-فاضلاب-فارغ-نگاه-های-قومی-سیاسی-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1