کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

تنش درجلسه کارگروه امور اراضی گچساران/ مدیر جهد کشاورزی: دختری که می خواهیم شوهر بدهیم این حق را داریم که داماد را ببینیم(+حواشی، تصاویر)

16 خرداد 1398 ساعت 2:11

جلسه کارگروه امور اراضی شهرستان گچساران با حضور علی خوان پایه فرماندار گچساران، سید مرتضی سجاد پور معاون فرماندار و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجنماعات فرمانداری گچساران برگزار شد


جلسه کارگروه امور اراضی شهرستان گچساران با حضور علی خوان پایه فرماندار گچساران، سید مرتضی سجاد پور معاون فرماندار و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجنماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: فرماندار گچساران در ابتداء  با انتقاد از برگزاری اینگونه جلسات، اظهار داشت: باید تمام دستگاه های متولی در این جلسه حضور پیدا می کردند و طرح های خود را ارائه می دادند در غیر اینصورت اینگونه جلسات هیچ گونه خروجی ندارد.
علی خانپایه افزود: باید موافقت اصولی طرح ها گرفته شود و بعد در جلسه  کارگروه مطرح شود.
خوان پایه گفت:  باید دید که هدف بعضی از افراد پیشنهاد دهنده طرح، تصاحب زمین است یا اجرای طرح
گفتنی است در این جلسه 7 طرح پیشنهاد شد که هنگام بررسی بین اعضای گروه تنش و بگو مگوی شدیدی پیش آمد.سید عبدالوهاب پورالحسینی مدیر جهاد کشاورزی  از مدیر منابع طبیعی  و رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری انتقاد کرد که چرا بدون هماهنگی و استعلامات لازم از اداره جهاد کشاورزی با پیشنهاد اولیه برخی از طرح ها موافقت می کنند که در این هنگام مدیر منابع طبیعی عنوان کرد: ما طبق قانون و مقررات عمل می کنیم و در خصوص واگذاری منابع و اراضی ملی دقت و حساسیت لازم را داریم.
   پورالحسینی به سخنان جلیلی مدیر منابع طبیعی واکنش نشان داد و گفت: ما دستگاه متولی هستیم و باید طرح و...را ببینیم   اما متاسفانه هماهنگی های لازم  با ما انجام نمی شود.
مدیر جهاد کشاورزی  با آوردن ضرب المثل خطاب به مدیر منابع طبیعی گفت: دختری که می خواهیم شوهر بدهیم این حق  را داریم که  داماد را ببینیم؟
 درادامه جرو بحث بین مدیران جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و میراث فرهنگی  و گردشگری بالا گرفت که با مدیریت فرماندار و معاون فرماندار جرو بحث و تنش به پایان رسید.
خاطر نشان می سازد: طرح های احداث مجتمع رفاهی، طرح  مجموعه ورزشی و تفریحی، احداث گرانول لاستیک، احداث ایستگاه تولید برق، طرح طوبی، کارگاه تعمیر و نگهداری و سرویس ماشین آلات سنگین پیشنهاد شد که بعداز بررسی و تبادل نظر، تمامی طرح های پیشنهادی رد و با اجرای آنان موافقت نشد
 


کد مطلب: 410146

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410146/2/تنش-درجلسه-کارگروه-امور-اراضی-گچساران-مدیر-جهد-کشاورزی-دختری-می-خواهیم-شوهر-بدهیم-این-حق-داریم-داماد-ببینیم-حواشی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1