کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تعریف و تمجید سخنرانان معارفه آموزش و پرورش گچساران از تاجگردون به اوج خود رسید؛

شهبازی: خوشحالم که دایی زاده تاجگردون هستم، اما در انتخاب مشاورانش دقت کند / مقیمی: از تاجگردون تشکر می‌کنم، اما به پست علاقه‌ای ندارم / توضیحات یاری‌پور در باره حواشی انتصاب رئیس آموزش و پرورش گچساران (+ تصاویر)

12 خرداد 1398 ساعت 21:05

رئیس جدید آموزش و پرورش گچساران در مراسم معارفه خود گفت: از آقای تاجگردون تشکر می‌کنم، نه به واسطه اینکه من الان اینجا هستم، بنده تحت هیچ شرایطی به پست و مقام علاقه‌ای نداشتم و از پست‌هایی که در گذشته به من پیشنهاد می‌شد امتناع کرده‌ام اما وظیفه خودم می دانم تمام قد در مقابل اولیاء و اقشار مختلف جوابگو باشم.


مراسم تودیع محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش و معارفه ایوب مقیمی مدیر جدید آموزش و پرورش روز یکشنبه در سالن فرهنگیان گچساران برگزار شد.
سرپرست سابق آموزش و پرورش گچساران در مراسم تودیع خود بیان داشت: خدا را شاکرم در مدت سرپرستی‌ام تمام تلاش خود را در جهت حفظ آرامش مجموعه انجام داده‌ام و با تغییراتی در نوع نگاه مدیرینی و پیگیری روش‌های مختلف جلوگیری، سیاست زدگی را از بدنه آموزش و پرورش دور کردم.
شهبازی در ادامه گفت: خدارا شاکرم وجدان بیدار آموزش و پرورش از من به نیکی یاد کرد.
شهبازی بیان داشت: خدا را شاکرم در این 7 ماه تمام تلاشم را در جهت حفظ آرامش مجموعه‌ای قرار دادم که حاج پورالحسینی بعد از تلاش‌های شبانه روزی‌اش به من سپرد. روزی که آمدم اظهار خوشحالی نکردم و الان که می‌روم چندان ناراحت نیستم و کت و شلواری برای ریاست ندوختم.
وی گفت: افتخار می‌کنم دایی زاده غلامرضا تاجگردون هستم وقتی می‌بینم کلاس‌ها و زیرساخت‌های مدارس در مناطق شهری و روستایی یکی پس از دیگری افتتاح می‌شود، بودجه آموزش و پرورش افزایش دارد، وقتی خدمت رسانی مرکز فرهنگی محله سادات به دانش آموزان را می‌بینم و وقتی مسیر توسعه شهرستان را می‌بینم اما به عمه زاده‌ام توصیه می‌کنم در چینش مشاورانت دقت بفرمایید.
شهبازی در انتها گفت: کارهای نیمه تمامی داشتم که امیدوارم مدیر جدید پیگیری کند از جمله حکم تخلیه منازل سازمانی متعلق به آموزش و پرورش را گرفته‌ام که عده‌ای سالها در آن منازل نشسته و تخلیه نمی‌کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاها آموزش و پرورش در فضای مجازی مورد بی مهری قرار می‌گیرد.
اردشیر یاری پور به حواشی بدست گرفتن پست مدیریت آموزش و پرورش گچساران اشاره کرد و گفت: در قضیه این دو عزیز هیچ دخالتی نکردم، چون صلاح ندیدم در این موضوع ورود کنم.
یاری پور ابراز داشت: برخی مطالب در سایت‌ها منتشر شده است و گفته شده فلانی را نگذاشتند رئیس آموزش و پرورش گچساران شود، آقای پورالحسینی دوست صمیمی بنده است و آقای عبدالکریم عبدی‌پور از دوستان نزدیک و خوب و از فرهنگیان خوشنام، خوشفکر است.
یاری پور بیان داشت: آقای پورعبدی بررسی شد و برای پست مدیریت نظر مثبت داده شد، ما چندین بار در مرکز استان آقای عبدی‌پور را دیدیم اما خود وی دوست نداشت در این مسند باشد.
ایوب مقیمی رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان گچساران پس از انجام مراسم تودیع و معارفه ضمن سخنرانی خود بیان داشت: از آقای تاجگردون تشکر می‌کنم، نه به واسطه اینکه من الان اینجا هستم، بنده تحت هیچ شرایطی به پست و مقام علاقه‌ای نداشتم و از پست‌هایی که در گذشته به من پیشنهاد می‌شد امتناع کرده‌ام اما وظیفه خودم می‌دانم تمام قد در مقابل اولیاء و اقشار مختلف جوابگو باشم.
مقیمی در ادامه گفت: 3 اصل را در دوره مدیریتی‌ام برایم مهم است. انضباط و اخلاق کاری، وجدان کاری، تعهد شغلی. هر مدیری این سه مؤلفه را داشته باشد می‌تواند مدیر موفقی باشد.
مقیمی ابراز داشت: محصولی که به ما می‌دهند دانش آموز است، کودک است، اگر با او خوب رفتار کردیم رفتار این دانش آموزان در جامعه خوب خواهد بود و تأثیر خود را خواهد گذاشت.
رئیس جدید آموزش و پرورش گفت: هر کسی تفکری دارد، و همه می‌دانند من ضمن تفکری که دارم هیچوقت در حوزه کاری خودم سیاسی کاری نکردم. 12 سال مدیر مدرسه بودم، معاون بنده از تفکر مخالف بنده بود، ولی خیلی خوب کار می‌کرد و من رضایت داشتم.


کد مطلب: 410074

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/410074/2/شهبازی-خوشحالم-دایی-زاده-تاجگردون-هستم-اما-انتخاب-مشاورانش-دقت-کند-مقیمی-تشکر-می-کنم-پست-علاقه-ای-ندارم-توضیحات-یاری-پور-باره-حواشی-انتصاب-رئیس-آموزش-پرورش-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1