تاریخ انتشار
جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۱۰۰۱۶
با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد

راهپیمایی روز قدس در گچساران

۰
کبنا ؛
راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سراسر کشور در گچساران برگزار شد.
اقشار مختلف مردم  شهرستان گچساران امروز نیز  همگام با همه ملت ایران و مسلمانان جهان در این راهپیمایی عظیم همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان مظلوم عالم و انزجار خود را از همه دشمنان و ظالمان و مستکبران عالم اعلام  کردند.
راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را فریاد زدند.
این راهپیمایی  ساعت 11 پیش از ظهر  از مقابل  مسجد شهیدان تا مصلای امام خمینی  (ره) طی شد.

گام دوم انقلاب منشور جدیدی برای آینده کشور است
حجت الاسلام  محمد صادق مهرابی مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس با بیان اینکه مستدل ترین استدلال برای هدایت بشر قرآن است، افزود: با قرآن اختلاس، ربا، تبعیض، نفاق، چند چهره بودن معنایی ندارد بلکه قرآن کریم مکتبی است که پیامبر (ص) در توصیفش می فرماید، اگر خدا اراده کند برای قومی و یا جامعه ای، فردی، ممکلتی زندگی کسی را زندگی شهید قرار می دهد.
 این سخنران با اشاره به شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس گفت: شما امروز آمده‌اید تا ثابت کنید که دین از سیاست جدا نیست.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس ادامه داد:  آمده اید تا اعلام کنید که نماز جمعه  نماد استکبار ستیزی است .
مهرابی با بیان اینکه روزه تنها یک تکلیف فردی نیست، گفت: بلکه شما روزه داران با زبان روزه در این روز بزرگ و ارزشمند فریاد مرگ بر آمریکا را برآورید.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: با زبان روزه آمدید تا با بیش از ۳۰۰ شهید گچسارانی عهدی دوباره ای بسته شود.
وی با بیان اینکه روزه داران با زبان روزه امروز آمده اند تا اگر فضای شهر و دیار به سمتی که خواسته و یا ناخواسته دل انقلابیون  را که خون شد در شرایطی که چه  دست هایی کار آمد که مردم را از انقلاب ناراضی و شرایط اقتصادی مردم را ناگوار کنند، افزود: لیکن امروز آمدیم در کنار هم باهم با وحدت و همدلی امت واحدی را تشکیل دهیم که ملاک و معیار و خط قرمز ما برای هر تصمیم‌گیری و تصمیم سازی بر ای هر سکوت، حضور و قیام آماده‌ایم.
مهرابی عنوان کرد،:وقتی که فلسفه خلقت فلسفه نظام هستی را در حوزه تدوین و تشریح تحلیل و تبیین می‌کنیم مشاهده می شود که خداوند برای خلقت ما انسان‌ها اهدافی را ترسیم کرده است که مهمترین هدفی که خداوند برای خلقت ما ترسیم کرده مقام عبودیت است.
خروش روزه‌داران گچسارانی علیه معامله‌گران قرن در روز قدس/ تصویر
مهرابی گفت: اگر شما روزه داران از این مکان بیرون رفتید و مشاهده کردید که انسانی خاک می خورد او را مذمت می‌کنید که خوردن خاک حرام است اما این خاک اگر تربت شهید شد مستحب و موکد می‌شود.
مهرابی با اشاره فرمایشات پیامبر اسلام (ص )اظهار کرد: اگر خداوند اراده کند به قومی و یا خانواده ای زندگی سعادتمند و مرگ آنها مرگ شهید بشود و فردای قیامت از حول قیامت نجات پیدا کند و درهای حرز بین انسان و شیطان بسته شود، خداوند سفره قرآن را برای آنها پهن می‌کند.
وی ادامه داد: پدران و مادران مراقب فضای آموزشی فرزندان خود باشیم چرا که با قرآن سعادتمند می شویم نه با رقص در جمع دانش آموزان.

مهرابی اذعان کرد: اسلام آمد تا کتاب قرآن را کتاب رستگاری قرار داد نه آوردن رقاص از یک کشور دیگر آن هم در جمع دانش آموزان کشوری که وجب به وجب آن خون شهید ریخته شده است نه کشوری که امام جمعه کازرون ما را به خاطر داشتن موضع گیری های انقلابیش در جلوی منزل و جلوی چشمان فرزند صغیرش به شهادت می‌رسانند.
وی اظهار کرد: در انقلاب و کشوری نفس می کشید که حوزه اش، حوزه شیعه و هئیت آن هئیت حسینی است.
این مسوول ادامه داد: اگر توهم آن را دارید که این انقلاب به فضای سلطنت طلبی باز گردد سخت در اشتباه هستید چرا که این انقلاب راه خودش را پیدا کرده است چرا که این انقلاب شهید ، جانباز و داراری رهبری بصیر و شجاع است.
مهرابی با بیان اینکه سر امام حسین (ع)را بالای نیزه بردند، گفت: مثل کسانی که در چله انقلاب تصمیم گرفتند سفره انقلاب را برچینند.
وی ادامه داد: همه دست به دست هم دادند از جمله سلطنت طلب‌ها،  جاه طلبان و فتنه گران را جمع کردند و گفتند سفره انقلاب را در چله انقلاب برچیده می‌شود و قرار بود جشن حضورشان را در تهران بگیرند.
مهرابی عنوان کرد: حضور شما نشان داد که برای منافع کشور اختلاف سلیقه‌ها سیاسی کنار می رود.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه اختلاف سلیقه های سیاسی امری ممدوح است و اختلاف تعالی می آورد، ادامه داد: اما اختلافی که زیر چتر ولایت باشد .
وی افزود: اگر اختلاف خارج از چتر ولایت شد می‌شود فتنه اگر اختلاف خارج از چتر ولایت تعریف شد خواسته و یا ناخواسته یکی از این گروه‌ها در نقشه دشمن تعریف شده است.
مهرابی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی22 بهمن  سال گذشته عنوان کرد این مردم حضوری باشکوه تر و وحدت مثال نزدنی داشته که موجب ناامیدی دشمن شد.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس گفت:  یکی از طرح های دشمن ، طرح ناامید کردن است.
وی تصریح کرد: دشمن آمد هجمه فرهنگی را بر دهه ۶۰ بست و جنگ تحمیلی را بر ما تحمیل کرد اما نتیجه آن شد بیش از ۳۰۰ شهید گچساران ، گچسارانی که هر شهیدی از این خطه عبور کرده یک نفس را در این شهر کشیده است.
مهرابی با بیان اینکه گچساران قداست دارد گفت:،مسوولان و کارگزاران قدر این شهر را بدانید چرا که اینجا چهارمین حرم اهل بیت است.

وی افزود: بدانید هر مقدار جایگاه قرآن عزیز شود آسیب های اجتماعی ، بزه کاری کمتر می شود.
مهرابی با اشاره به افزایش آمار طلاق و بزهکاری در جامعه گفت، این موارد به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است.
 این سخنران روز قدس ادامه داد: امروز در جمع شما که به تقدس قدس آمده اید، که انزجار خود را نسبت به آمریکا نشان بدهید اولین طرح دشمن برای براندازی انقلاب و دلسرد کردن بچه های انقلاب است.
مهرابی اذعان کرد: نقش شبکه های فضای مجازی در این مورد کم نبوده است.
وی با اشاره به وضع اقتصادی بازار اذعان کرد: بسیاری از مشکلات مربوط به حوزه داخلی است.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس گفت:  آرمان هایمان را برای ندانم کاری های افراد تضعیف نکینم، جبهه انقلاب رنگ نبازد، جوان انقلابی مظلوم واقع نشود .
 مهرابی با بیان اینکه این انقلاب متعلق به شهدا وجانبازان است، اظهار کرد:  نفت و گاز سرمایه های کشور بایستی برای جوانان انقلابی تعریف شود.

این سخنران روز قدس در گچساران گفت: دشمنان بدانند که مردم بزرگ هستند، خانواده شهدا بزرگ و عزیز و حرمت می گذارند اما اگر روزی نیاز باشد که گوش آنها به سیلی این مردم آشنا شود همچون روز قدس خواهد آمد و چنان سیلی به آنها خواهند زد که در سوراخ های خود گم می‌شوند.
وی با بیان اینکه آنها برای مذاکره آمدند که ما یک فرصت به آنها دادیم و این فرصت تمام شد، ابراز کرد:  نامه می فرستند برای اینکه سایه جنگ روانی به راه خواهیم انداختند که آنها جرات انجام این کار را ندارند.
مهرابی ادامه داد،:شما بهتر از من می‌دانید که آمریکا جرات حمله نظامی به ایران را ندارد.
وی گفت: آمریکا و اسرائیل خوب می دانند که موشک های بالستیک و دیگر موشک‌های ما با  زدن یک دکمه یعنی محو شدن اسرائیل است.
مهرابی ادامه داد: یک زمان گفتند می خواهیم به ایران حمله کنیم که فرمانده سپاه ما فرمودند حمله کنید.
وی  تصریح کرد:  با توجه به فشارهای اقتصادی و وجود تنگناها امروز نیاز به وحدت و همدلی بیشتر داری .
 مهرابی ابراز کرد:دشمن می‌داند که ایران قابل کنترل نیست و آنها این را ها می دانند که در عراق خفه شدند و می‌دانند که در عراق هزینه کردند وقتی که آرام می خواست وارد عراق شود با آن همه هزینه‌ها گفتند که امنیت نیست.
وی با بیان اینکه تنگه هرمز در دست جوانان ایرانی است گفت: اگر ما بخواهیم حمله کنیم موشک های دفاعی ایران طوری نرم افزار آنها تنظیم شده است که فرمان صدور از سوی مقام معظم رهبری صادر شده که اگر شیء نامعلوم وارد خاک ایران شود ناخواسته منفجر می‌شود.
مهرابی ادامه داد: امید داریم در آینده نزدیک مشکلات اقتصادی مرتفع شود و وحدت و همدلی بیشتر خواهد شد.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس گفت:  از تحلیل و بررسی های بی مورد که موجب تضعیف می شود بپرهیزم.
وی با اشاره به فرمایشات رهبری گفت، دست در دست دهید که کشور را آباد کنیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس افزود: قدس امروز پیامش روح بخشی به آینده است.
وی با بیان اینکه خطر جدی که وجود دارد این است که ما نسبت به دشمن شناسی متفاوت باشیم، گفت: خیلی های می گویند بحرین و فلسطین چه ربطی به ما دارد.
وی ابراز کرد: دشمن جنگ را در عراق تعریف کرد و اگر ما بی تفاوت بودیم الان بایستی در خوزستان می‌جنگیدیم ما فقط مدیریت کردیم.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس ادامه  با بیان اینکه این شایعات دشمن که هزینه‌های جنگ از ایران تامین می شود گفت:این حرف های دشمن برای ایجاد تنش است.
مهرابی خاطرنشان کرد:گام دوم انقلاب منشور جدیدی برای آینده کشور است که دارای ۳ سرفصل اساسی است که اولین آن خودسازی است که نسبت به اصلاح خود و جامعه خود مردم هستند.
مدیرکل سازمان تبلیغات استان فارس خاطرنشان کرد:گام دوم انقلاب تمدن سازی است و نیاز به فرهیختگان است.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1