تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۹۹۴۷
عصر امروز و با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا انجام گرفت

دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان نظری و احمدی

۱
۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه هیاتی به دیدار خانواده شهیدان نظری و احمدی رفت.علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاونین و همچنین نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به دیدار خانواده شهیدان ولی احمدی و حمید نظری رفت.
در این دیدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان سخنی از حضرت امام که فرمود خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند اظهار کرد: بازماندگان شهدا اجری کمتر از خود شهدا ندارند و امروز وظیفه مسؤولان است که مشکلات خانواده شهدا را پی‌گیری و برطرف کنند.
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس هم گفت: شهدا و خانواده آن‌ها هیچ نیازی به ما مسؤولان ندارند بلکه این ما هستیم که باید از فیوضات آن‌ها استفاده کنیم.
 شهید حمید نظری متولد سال 45 در سال 67 در عملیات پد خندق مفقودالجسد شد و از وی تنها یک فرزند پسر بر جای مانده است.
شهید ولی احمدی نیز متولد سال 47 و مجرد بود که در سال 64 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.



استاندار کهگیلویه وبویراحمد عصر امروز در دیدار با خانواده  شهدا آرمان های والای شهدا و ایثارگران را چراغ راه مسئولان در عرصه خدمت رسانی دانست و گفت: خدمت به خانواده شهدا همواره از اولویت های و رویکردهای اساسی در دولت تدبیر و امید بوده است.
علی محمد احمدی و معاونان وی به همراه غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران اجرایی عصر امروز سه شنبه از خانواده‌های شهید مفقوالاثر حمید نظری و شهید ولی احمدی دیدار کردند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار صمیمی با حاج موسی نظری پدر شهید مفقود الاثر حمید نظری تاکید کرد :دولت و مجموعه مدیران اجرایی استان، تکریم خانواده شهدا را ادای دین به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل (ره) می‌داند.
وی امنیت، عزت، اقتدار و عظمت امروزی ایران اسلامی را مرهون جان فشانی ها و از خودگذشتگی خانواده شهدا و ایثارگران دانست و گفت: راه سعادت و عزت واقعی بویژه برای نسل تشنه امروزی حرکت در مسیر شهداست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تلاش در راستای تحقق آرمان‌های والای آنها نسخه شفا بخش و راهکار غلبه بر بسیاری از ناملایمات و مشکلات متعدد امروزی است.
غلام محمد زارعی اظهار داشت: بیش از آنکه خانواده معزز شهدا به حضور و دیدار مسئولان نیازمند باشند در حقیقت مسئولان و مدیران اجرایی برای موفقیت و خدمات رسانی مطلوب به مردم نیازمند بهره گیری مثبت از راه و مسیر شهدا و جامعه ایثارگری هستند.
وی سرکشی‌های مستمر و حتی هفتگی دولتمردان تدبیر و امید و در رأس آن رئیس جمهوری از خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و گفت: نکته حائز اهمیت در این راستا آن است که این رویکرد مثبت به سطوح میانی و اجرایی در سراسر کشور تعمیم یافته و مصداق بارز آن در استان کهگیلویه و بویراحمد مشهود است.
شهید حمید نظری متولید سال ۱۳۴۵ در سن ۲۱ سالگی به جبهه‌های جنگ اعزام شد و از سال ۶۷ تاکنون در عملیات پد خندق نیز مفقودالاثر شده است.
از شهید نظری یک فرزند بر جای مانده است.
شهید ولی احمدی نیز متولد سال ۱۳۴۷ و در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما

با تشکر از سایت کبنا در انتقال درد های مردم قابل ذکر است کارمندان مراکز جامع سلامت شهری تحت پوشش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران از خرداد ماه 97 تا کنون هیچگونه طرح کارانه و اضافه کاری دریافت نکرده اند در صورتیکه پرسنل شبکه بهداشت ودرمان ومسئولین خودشان بصورت مرتب اضافه کار دریافت می کنند ودر قبال اعتراض پرسنل در جواب می گویند شما حاشیه شهر هستین از مدیران سایت کبنا خواهشمنداست از مسئولین شبکه خواسته اگر مدرکی دال بر بودن این مرکز جز حاشیه شهر ارائه دهند متاسفانه از مدیران دانشگاه علوم پزشکی کسی پاسخگو نیستن وباعث رکود کاری وبی انگیزگی شده است
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1