کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز گذشته انجام گرفت

دیدار تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد یاسوج با فرمانده تیپ 48 فتح

5 خرداد 1398 ساعت 23:20

اعضای شورای مرکزی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد یاسوج، با سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز، فرماندهی تیپ ۴۸ فتح دیدار کردند.


(روز 5 خرداد 98) جلسه اعضای شورای مرکزی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد یاسوج، با سرهنگ پاسدار حسن حکمتیان راز، فرماندهی محترم تیپ ۴۸ فتح دیدار کردند.
عرفان گودرزی، دبیرکل و سخنگوی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان مسلمان دانشگاه آزاد یاسوج جلسه را به شرح زیر روایت کرده است.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات حضار محترم و احیای لیالی قدر، باعث افتخار ماست که توفیق نصیبمان شد با فرمانده تیپ سرافراز ۴۸ فتح دیدار داشته باشیم.
در ابتدا باید تبریک بگویم خدمت جامعه انقلابی استان، اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی، بالاخص نهادهای انقلابی همچون سپاه پاسداران، به خاطر انتخاب افراد شایسته و فعال انقلابی، جهت مدیریت هرچه بهتر این تشکل، در انتخاباتی که چند روز پیش انجام شد.
با توجه به عدم پویایی گروه‌های قبلی در تشکل، این را می‌طلبد که شورای جدید، بیش از پیش همت بگمارند جهت احیای تشکل و جلوگیری از انحراف تشکل از اهداف انقلابی‌اش.
لذا ما با افتخار اعلام می‌کنیم که برنامه‌ها و اهداف بلند خود را ابتدا در دانشگاه و در ادامه در جامعه اجرایی خواهیم کرد به کمک جوامع و نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران و تیپ ۴۸ فتح.
وی افزود: یک هدف دیگر ما از این دیدار، تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت به یادگاران دفاع مقدس و دلاورمردان تیپ ۴۸ است. دلاور مردانی که امنیت را مدیونشان هستیم. سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.
گودرزی به نقش مهم سپاه در امنیت کشور اشاره کرد و سخن معروف امام خامنه‌ای را بازگو کرد که: اگر سپاه نبود کشور هم نبود... یکی از یگان‌های پرافتخار سپاه، همین تیپ ۴۸ است که همیشه حافظ ارزشهای انقلاب بوده و هست. چه در دفاع مقدس و چه بعد از آن در طول این چهل سال، اعم از درگیری با گروهک پژاک در سال ۹۰، برقراری امنیت مرزها از شرق گرفته تا جنوب و شمالغرب... ما امنیت و آسایش خود را مدیون شما و همرزمان تان هستیم و همیشه به سپاه افتخار می‌کنیم و دست و پای پاسداران انقلاب را با افتخار می‌بوسیم. و ما بسیجیان روحیه بسیجی خود را همیشه و در همه حال حفظ می‌کنیم برای پاسداری از انقلاب، همگام با شما سبزپوشان راه ولایت.
در ادامه یکی از اعضای تشکل به نکاتی پیرامون وضعیت دانشجوها و جریانات سیاسی و فرهنگی در دانشگاه اشاره کرد. وی افزود: دانشگاه آزاد یاسوج با افتخار ۹ شهید را تقدیم انقلاب کرد که یکی از این شهدای عزیز و گرانقدر، شهید محمدسهرابی ثانی است که از پاسداران تیپ ۴۸ بود و در درگیری با گروهک پژاک در ارتفاعات شمالغرب در سال ۹۰ به درجه رفیع شهادت رسید. ان شالله که ماهم در دانشگاه به سهم خود و با وظیفه خود ادامه دهنده راه شهدا باشیم و خدای نکرده خون شهدا فرش راهمان نشود.
پس از پایان سخنان اعضای تشکل، سرهنگ حکمتیان راز به تاریخچه انقلاب اسلامی و دشمنی‌های روز افزون دشمنان این انقلاب، از زمانی که انقلاب نوپا بود تا امروز، پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: دشمن در ابتدا می‌خواست انقلاب اسلامی را با جنگ نظامی شکست دهد، ولی وقتی دید همه باهم و با وحدت پشت انقلابمان هستیم، به سراغ دیگر روشهای مبارزه رفت. از جمله جنگ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، مذهبی، رسانه‌ای و...
امروزه شیوه جنگ دشمن، چند جانبه است، یعنی همزمان در همه موارد بالا ما را تهدید می‌کنند، اما ما در مقابل آنان خدا را داریم البته با "وحدت"
همگی در سایه وحدت. اتحاد رمز پیروزی ماست.
بعد از جنگ تحمیلی، این شما دانشجویان بودید که همیشه در همه صحنه‌های دفاع و جهاد حاضر بودید. چه در قالب اردوهای جهادی و سازندگی، چه در عرصه‌های فرهنگی مثل اردوهای راهیان نور، در دانشگاه با کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات پرسش و پاسخ و معرفت افزایی و ...
و از این پس هم مثل همیشه این انتظار را داریم که با زحمات همیشگی و دغدغه‌هایتان، پا به پای رهبر کبیر انقلاب بایستید. خواهشی که من از شما دارم این است که در هر تشکل و گروهی که در دانشگاه عضو هستید، هرچه هستید و هرجا هستید انقلابی باشید... چون چشم امید ما به شماهاست. شماها با رهبری امام خامنه‌ای، پرچم انقلاب را به دست صاحب اصلی‌اش می‌سپارید و این را بدانید که شاید ما نباشیم، اما نسل شما آن روز را می‌بیند و ثمره کار خود را خواهید گرفت با سربازی در رکاب امام زمان (عج) ان شالله.
لذا این را قول می‌دهیم که چه از طرف تیپ ۴۸، چه سپاه فتح استان و جامعه پاسداران استان، آماده هرگونه حمایت و همکاری با تشکل شما را داریم و این باعث افتخار و خرسندی ماست.
ان شالله که در همگی توفیق سربازی در رکاب حضرت ولی عصر را داشته باشیم و در این راه جانبازی کنیم و عاقبت همه ما ختم به شهادت باشد.


کد مطلب: 409910

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409910/2/دیدار-تشکل-جامعه-اسلامی-دانشجویان-مسلمان-دانشگاه-آزاد-یاسوج-فرمانده-تیپ-48-فتح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1