کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز صورت گرفت

دیدار معاون فرماندار کهگیلویه با «مخمل دیشموک » در بیمارستان دهدشت/تشخیص پزشکان اجرا می شود

5 خرداد 1398 ساعت 21:54

رزمجو عنوان کرد:با بررسی پرونده پزشکی «مخمل نمازی» مشخص شد که آزمایشات اولیه انجام شده است و طی دو ،سه روز آینده نتیجه آزمایش ها اعلام می شود و هر تشخیصی که پزشکان دهند،عمل یابستری انجام خواهد شد.


پس از انتشار خبری با عنوان (روزگار سیاه «مخمل» دیشموک/ زندگی غم‌انگیز «نازلی زهرا» کنار مادرش/ اطلاعاتی که کمیته امداد را به‌اشتباه انداخت)در این پایگاه خبری (کلیک کنید)،بانو «مخمل نمازی» به بیمارستان دهدشت اعزام شد.
معاون فرماندارکهگیلویه صبح امروز در بیمارستان دهدشت حضور یافت تا روند درمان این بانو را پیگیری کند.
تورج رزمجو با اشاره به عدم حضور فرماندار شهرستان به دلیل ماموریت اظهار کرد:فرماندار طی تماس تلفنی دستور دادند وضعیت درمان این بانو را پیگیری کنم.
رزمجو عنوان کرد:با بررسی پرونده پزشکی «مخمل نمازی» مشخص شد که آزمایشات اولیه انجام شده است و طی دو ،سه روز آینده نتیجه آزمایش ها اعلام می شود و هر تشخیصی که پزشکان دهند،عمل یابستری انجام خواهد شد.
وی افزود:بخشدار،مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)،مدیر بهزیستی کهگیلویه از سوی فرماندار موظف شدند وضعیت اسکان این بانو را هر چه سریعتر پیگیری کنند که مقررشد زمینی جهت احداث خانه تامین شود و با همکاری ادارت متولی اقدام به ساخت صورت گیرد.
فرماندار کهگیلویه نیز در پیج اینستاگرامی خود به وضعیت بانو مخمل واکنش نشان داده بود و گفت:«کلیپی را در فضای مجازی دیدم و بسیار متأثر شدم به محض مشاهده فوری با بخشدار دیشموک تماس گرفتم و مسئله را پیگیری کردم.
 با تماس با مدیر بهزیستی شهرستان کهگیلویه از وی خواستم شخصا مسئله را مدیریت و گزارش نماید که ایشان شخصا راهی دیشموک شدند .
همچنین با مدیر کمیته امداد دیشموک تماس گرفتم و ایشان هم راهی سرگچ شدند .
 نهایتا با بررسی های انجام شده مقرر شد یک زمین اطراف دیشموک خریداری شود و مراحل ساخت خونه انجام شود.
همچنین مراحل درمان این بانو نیز از سوی بخشداری پیگیری میشود.»


کد مطلب: 409904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409904/2/دیدار-معاون-فرماندار-کهگیلویه-مخمل-دیشموک-بیمارستان-دهدشت-تشخیص-پزشکان-اجرا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1