تاریخ انتشار
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۰۹۸۷۵
کبنا گزارش می دهد

جشن گلریزان در گچساران حاشیه ساز شد/ روزی که تاجگردون از کنایه امام جمعه گچساران در امان نبود/ صحبت های در گوشی سید ناصر حسینی و سید قدرت/ وقتی که مدیرعامل نفت گچساران در کنار رقیب تاجگردون ننشست(+تصاویر)

۱
کبنا ؛جشن نسیم مهر و گلریزان با حضورعلی خانپایه فرماندار گچساران، حجت السلام سید امین الله حجازی امام جمعه، رضاغریب پور رئیس دادگستری گچساران، امیرحمزه بازیار دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی و جمعی از روسای ادارات،خیرین شهرستان ، اصناف و بازار و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی نفت برگزار شد.
  دادستان عمومی و انقلاب گچساران در این جشن از افزایش ۳۲ درصدی کمک های خیرین شهرستان گچساران به زندانیان جرائم غیر عمد در سال جاری خبر داد و گفت: ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال با همت خیرین گچساران و سازمان زندانها در این خصوص جمع آوری شد.
امیرحمزه بازیار اظهار کرد:دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این میزان اعتبارات توسط خیرین غیربومی تامین شد،جشن گلریزان امسال با استقبال گسترده خیرین و مردم شهرستان مواجه بوده و حضور مردم در این آیین با شکوه بسیار گسترده بوده و خیرین شهرستان گچساران نیز کمک های شایانی را به زندانیان جرائم غیر عمد کردند.
دادستان گچساران افزود:کمک های نقدی جمع آوری شده در جشن گلریزان به ستاد دیه داده می شود و این کمک ها صرف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد مانند دیه تصادفات،مهریه، نفقه و چک می شود.
وی تصریح کرد: ۷میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال توسط خیرین نیکوکار و سازمان زندانها برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جشن گلریزان سال گذشته این شهرستان صورت گرفت که زمینه آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد در گچساران فراهم شد.
بازیار گفت:جشن گلریزان در راستای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد برگزار می شود که می تواند با آزادی یک نفر از بروز آسیب اجتماعی  جلوگیری کرد.
دادستان گچساران درادامه افزود:خیرین گچسارانی سال گذشته با کمک سه میلیارد و۱۰۰میلیون ریال رتبه اول کمک برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان را به خود اختصاص دادند.
 در ادامه نیز حجت الاسلام سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران در بخشی از اظهاراتش در این آیین گفت:باید توجه داشت که در همین وضعیتی که مشکل معیشتی داریم ،کمک کنیم چرا که روایت داریم که هروقت زندگی برانسان فشار آورد ،صدقه بدهیم چرا که راه را باز می کند و مشکل را حل می کند و خیلی اوقات علت اینکه خیلی مشکل داریم این است که به فکر مردم نیستیم که بنابراین باید کمک کنیم و حتی قرض بگیریم و این موارد را کمک کنیم.
وی درادامه برای خنده حضار در این مراسم مطلبی را به شوخی بیان کرد و افزود: آقای دادستان عزیز خواستند هندوانه زیربغل بنده بگذارند که آقای حجازی هم کمکی می کنند و بقیه موارد؟،که آقای دادستان خودتان خوب می دانید که نه نفت به بنده پول می دهد، نه نماینده ،نه استاندار، نه شهردار ،نه فرماندار و نه بازار،اما می گویم یک صاحبی داریم بنام مولای عالم صاحب الزمان(عج) که یک سرباز نالایقی مثل بنده دارد که می گویم آقا ما جیره خوار شماهستیم و به غیرشما هم در برابر کسی سرخم نمی کنیم و می گویم یا صاحب الزمان به نیابت از شما من مبلغی قرضی می خواهم جور بشود، انشاءالله.
حجازی تصریح کرد:چرا که می دانم همه عالم ازآن اوست و به غیر از آن هم نمی گویم که ان شاءالله جور بشود ،آنهایی هم که پول دارید پس زرنگ باشید و در این چنین مواردی مصرفش کنیدو در حد لازم و معمول برای فرزندان هم بگذارید اما مواظب باشید فرزندان فریبتان ندهند و در چنین مواردی جایش است و خداوند هم توفیق دهد که عاقبت به خیر شویم و عاقل باشیم که برای فردای قیامتمان کاری انجام دهیم.
امام جمعه گچساران درادامه نیز به شوخی گفت: برخی از دوستان پول جمع کرده اند برای فردای انتخابات ،در این برنامه اسم آقای تاجگردون آمدکه حتما می خواهند پول خرج کنند،اسم آقایان حسینی ،زینل زاده،بیعت اصل،جعفری ،زراعت کیش و دیگر افراد، که بسیار هم خوب است و همه دست به دست هم بدهید و پول ها را در چنین موارد خیری خرج کنید تا ان شاءالله آن چیزی که به صلاح است اتفاق بیافتد و ثواب خداوند را در پیش داشته باشد.
رئیس دادگستری گچساران  در ادامه این آیین اظهارکرد: امنیت شهرستان از خطوط قرمز ماخواهد بود و اجازه هم نخواهیم داد که بحث امنیت شهرستان از طریق سرقت های مسلحانه ، قتل و دیگر موارد خدشه دارد شود.
رضا غریب پور افزود:تا ما در دادگستری شهرستان هستیم تلاش داریم که از تمامی ظرفیت های شهرستان استفاده کنیم و انصافا کاری هم به دیدگاه های سیاسی نداریم ،گرچه ممکن است حرف و حدیثی هم باشد و سعی می کنیم تا از ظرفیت های موجود در راستای کمک به ستاد دیه و خانواده های زندانیان استفاده کنیم.
 
غریب پور تصریح کرد:به خودمان اجازه نمی دهیم ودر شان ما هم نیست که به نحوی رفتار کنیم که شائبه به خصوص در مسائل سیاسی بوجود بیاید و امسال هم سال انتخابات است.
وی یادآور شد: یکی از علت های که برخی از افراد در زندان هستند این است که به موضوعات و مشورت های حقوقی اهمیت و توجهی نمی شود نه ادارات ما و نه شخصیت ها توجهی به این موضوعات ندارند و بدون مشاوره حقوقی ،قرارداد و معاملاتی را انجام می دهند که عاقبت هم گرفتار می شوند.
غریب پور افزود:دادگستری یک مرجع بی طرف برای قضاوت بین مردم است و این اجازه را هم ندارد که به نحوی رفتار کند که کوچکترین شائبه و مسئله ای  بوجود بیاید.
رئیس دادگستری در پایان گفت:  ما از کسانی که کمکی به هر نیتی انجام می دهند که ان شاءالله هم خیر باشد، کمال تشکر و قدردانی را داریم.
اما حواشی جشن گلریزان در گچساران
*حضور کمرنگ مدیران در جشن گلریزان  کاملا مشهود بود.
* حضور اردلان زینل زاده شهردار اسبق دوگنبدان و سید قدرت حسینی نماینده اسبق شهرستان های گچساران و باشت دو کاندید احتمالی مجلس شورای اسلامی در جشن گلریزان
* در حالی هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران( یکی از چهره های خبر ساز این روزهای استان که گفت شد وی یکی از گزینه های استانداری کهگیلویه و بویراحمد می باشد که صیدالی این موضوع را تکذیب کرد) با تاخیر خود را به این جشن رساند( گفته شد درجلسه ای در اهواز بوده) که حضور نفتی ها در این جشن کاملا کمرنگ بود.
* امام جمعه گچساران با ابراز گلایه از سخنرانان این جلسه، گفت: خوب بود که اسامی افراد نیکوکارو مبالغ کمکی آنها عنوان نمی شد چون خدای ناکرده شائبه ای بوجود بیاید و....... به نظر می رسد که این صحبت امام جمعه گچساران در راستای تقدیر و تشکر ویژه سخنرانان از کمک هاو حمایت های غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت  از خانواده های زندانیان و ستاد دیه انجام و مطرح شد.
* اما صحبت های در گوشی  سید ناصر حسینی رئیس شورای شهر دوگنبدان و سید قدرت حسینی در حالی بود که سید ناصر حسینی مدتی قبل در مصاحبه ای سید قدرت الله حسینی را پیروز قطعی انتخابات آینده گچساران دانسته  که با واکنش های بسیاری مواجه شد . ایل بزرگ قشقایی که یکی از تاثیرگذارترین آراء در انتخابات گچساران را دارد نسبت به محتوا و عبارتی که رئیس شورای شهر در خصوص کاندید  ترک زبان دوره گذشته مجلس شورای اسلامی و همچنین ترک های قشقایی برده بود، بشدت واکنش نشان دادند که باعث شد که سید ناصر حسنی سریعا از قوم قشقایی عذرخواهی کرده و عنوان کند: به هیچ  عنوان قصد توهین به ایل بزرگ قشقایی و برادران ترک زبان را نداشتم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر همیه خیرین خوبست هر چه می خواهی. آنوقت هم با یک کلمیه معذرت خواهی خاک روی .بریزی ناصر اگه راست میگه. که به مردم شهر کرد و با هزار .خودش را به شورای شهر رساند و به هیچکدام از حرفای. هم که زده بود عمل نکرد . دست انتقام خدا دور و زورد دارد اما سوخت و سوز ندارد ) .
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی بگه فرماندار گچساران اصلا تونست سخنرانی کنه؟صدحیف که رحیمی بره و خان پایه بیاد فرماندار بشه.این کار همش تقصیر تاجگردونه که برای راضی نگه داشتن بویراحمد گرمسیر خان پایه را که نه مدیر قوی بود و نه قاطع و کاردانی بود اورد و فرماندار گچساران کرد
شرمت الله
United Kingdom
تاج گردون خدا را دارد و بس
شرمت الله
United Kingdom
تاج گردون خدا را دارد و بس
رفیقم زندانه
Romania
واقعاخیرببینن کسانی که به فکر زندانیان بیپول وغمزده وازهمهجامانده ودرمانده هستند انشالااجرشان رامولا علی علیه السلام بدهد.لطفابه فکرزندانیان مستضعف باشیدومسعولان عزیزاگرامکانش هست به مناسبت عیدسعیدفطرازگناه این بندگان خدابگذرند
باشت
Romania
خدایی سیدناصرنه بیان قوی داره نه کارنامه قوی داره درضمن همه میدونن که به شورای شهررسیدچطوراومده پیش دوبزرگوارمثل دکترزینلزاده وسیدقدرت نشسته بهتره که یه میوه فروشی توبازارکپری بزنه وپرتقال. که سیدناصررییس شورا وخانپایه فرماندارمان شده اند.وای برما
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1