کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان و خیرین انجام گرفت

جمع آوری 5 میلیارد ریال در جشن گلریزان گچساران / حجازی: کمک به زندانیان به قصد قربت باشد نه با اهداف سیاسی

2 خرداد 1398 ساعت 1:08

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از جمع آوری مبلغ 5 میلیارد ریال بصورت نقدی و تعهدی خبر داد.


عصر چهارشنبه 1 خرداد، جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد و جشن نسیم مهر حمایت از خانواده های زندانیان با حضور برخی سیاسیون اصولگرای شهرستان گچساران و برخی مدیران دستگاه های دولتی در سالن اجتماعات آزادی این شهرستان برگزار شد.
امیرحمزه بازیار اظهار داشت: مبلغ 2میلیارد و 850 میلیون ریال بصورت نقدی به کمک خیرین جمع آوری شد.
بازیار بیان داشت: مبلغ دو میلیارد و 150 میلیون ریال نیز بصورت تعهدی جمع آوری خواهد شد.
بازیار ابراز داشت: کمک های نقدی جمع آوری شده در جشن گلریزان به ستاد دیه داده می شود و این کمک ها صرف آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد مانند دیه تصادفات،مهریه، نفقه و چک می شود.
امام جمعه شهرستان گچساران بیان داشت: آزادی زندانیان باید با قصد قربت باشد، نه آنکه با اهداف سیاسی یا انتخاباتی و تبلیغاتی باشد.
حجت الاسلام حجازی ابراز داشت: اگر به زندانیان، خانواده زندانیان و به نیازمندان کمک نکنیم، تعادل از بین می رود. روایت است که حتی زمانی که مشکلات مالی دارید، به نیازمندان کمک کنید و صدقه دهید تا مشکلات خودتان حل شود.
رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: زندانی شدن بسیاری از زندانیان، معلول شرایط موجود است. برخی فرهنگ ها در جامعه مخرب و زیانبار است، مثل مهریه های سنگین، که مسبب اصلی آن دولتمردان هستند که چنین قوانینی را نوشته اند.
غریب پور بیان داشت: باید تلاش کنیم فرهنگ های غلط و خلأ های قانونی در جامعه کم کم برداشته شود.
غریب پور رئیس دادگستری شهرستان گچساران از افراد حقیقی و حقوقی که در جشن گلریزان و جشن کمک به زندانیان شرکت کردند تقدیر و تشکر کرد.


کد مطلب: 409826

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409826/2/جمع-آوری-5-میلیارد-ریال-جشن-گلریزان-گچساران-حجازی-کمک-زندانیان-قصد-قربت-باشد-نه-اهداف-سیاسی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1