تاریخ انتشار
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۹۷۴۰
در نشست هئیت مدیره تام کهگیلویه با رسانه ها مطرح شد

مشکلات مالی «تام کهگیلویه» برای حضور در لیگ دسته سه فوتبال/مسوولان،«تام» را تنها نگذارید!

۰
کبنا ؛تیم  فوتبال تام کهگیلویه که تا چندی پیش به تام تامردای شناخته شده بود،توانست با قهرمانی در سوپر لیگ استان ،بعد از 15 سال برای شهرستان کهگیلویه افتخار آفرینی کند و به لیگ دسته سه فوتبال کشور صعود کند.
تام کهگیلویه همچنین در سال ۹۵ بدون باخت قهرمان مسابقات شهرستان کهگیلویه و در سال ۹۶نیز با دو برابر امتیاز قهرمان مسابقات لیگ دسته یک استان شده بود.
به گزارش کبنا،اگر چه پسران  کهگیلویه در تیم تام توانستند بعد از 15 سال برای این شهرستان افتخار افرینی کنند و بدون حتی یک باخت به لیگ دسته سه کشور صعود کنند اما باید گفت که این تیم در انبوهی از مشکلات دست و پا می زند.
عشق و شور جوانان کهگیلویه به فوتبال و وجود استعدادهای فراوان در این شهرستان،استحقاق حمایت های بیشتری از سوی مسوولان دارد چرا که اگر این استعدادها با تعهد و حمایت مسوولان درهم‌آمیزد بدون شک می‌توانیم فوتبال استان را به جایگاه‌های بالاتر در سطح کشور برسانیم.
تام کهگیلویه نیازمند حمایت مالی،فکری و فنی است تا بتواند حداقل در لیک دسته سه بماند،نه اینکه سرنوشتی تلخ درانتظارش باشد و چون برخی تیم های دیگر استان در لیگ دسته سه به دلیل مشکلات مالی،غزل خداحافظی را از لیگ بخواند و تنها یک نام و قدری خاطره از ان به جای بماند به گونه ای که انگار هیچ وقت در این فوتبال نبوده است!
طی نشستی خبری که در اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با حضور برخی پیشکسوتان فوتبال کهگیلویه،برخی از روسای ادارات و برخی اعضای شورای شهر دهدشت برگزار شد وضعیت تیم تام برای حضور در لیگ سه بررسی،اعضای هیئت مدیره،مدیر عامل و روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تام کهگیلویه نیز معرفی شد.
محمدی دبیر هیات فوتبال شهرستان کهگیلویه در این نشست اظهار کرد:تیم تام در سال ورزشی 97 در سوپر لیگ استان توانست مقام قهرمانی را به دست اورد و بدون هیچ باختی جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سه کشور را کسب کند که قطعا این باعث افتخار است برای ورزش کهگیلویه که این جوان ها و تیم هایی در این ورزش و باشگاه ها وجود دارد و می توانند در ورزش از حیثیت شهرستان دفاع کنند.
محمدی با تاکید بر حمایت مالی از تام افزود:ولی در این بین تیم تام کهگیلویه نیاز به مساعدت مالی،فکری  و فنی دارد،ضروری  است که هم فکری کنیم که چه باید کرد تا این تیم حداقل امسال در لیگ دسته 3 بماند،اینگونه نشود مثل سنوات گذشته که تیم هایی به نمایندگی از استان ما نرفته به لیگ برگشتند که باید گفت خیلی ها به دلیل مسائل مالی بوده است.
وی ادامه داد:واقعا میشود برای ورزش هزینه کرد و یکی از مواردی که می توان یک منطقه و شهری را در کشور و جهان معرفی کند قطعا ورزش است،لذا باید هر چه در توان داریم برای این تیم مایه بگذاریم که در آینده فرزندان ما هم می توانند از این امکانات بهره ببرند و به قول معروف سری در سرا داشته باشند.
دبیر هیات فوتبال شهرستان عنوان کرد:به راستی  چگونه است که در شهرهای دیگر برای فوتبال میلیاردی هزینه می شود ولی در استان ما دریغ از 100 هزار تومان!
وی با تاکید به اهمیت حمایت مسوولان از تام کهگیلویه و ورزش گفت:میشود با حمایت مسوولان و  حمایت های ادارات ،جوانان را از اسیب های اجتماعی نجات داد و به سوی ورزش سوق داد.
سید ابوصالح دانشفر یکی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان نیز اظهار کرد:در دیداری با فرماندار و صحبت های صریح از فرماندار خواستیم تا از تیم تام که به لیگ دسته سه صعود کرده است حمایت کند و فرماندار نیز اعلام کرد هر چه در توان ما باشد همکاری می کنیم.
دانشفر نقش رسانه در معرفی ورزش و بیان مشکلات ورزش را مهم دانست و گفت:جوانان ما بیکار هستند و هیچ سرگرمی هم ندارند و تنها تفریح انها همین ورزش با حداقل امکانات است،تیم تام در 50 سال اخیر در سطح کشور یک رکورد استثنایی به جا گذاشت و همزمان که شرکت کرد در مسابقات لیگ از شهرستان قهرمان شد،در استان بدون باخت قهرمان شد و به لیگ دسته سه صعود کرد،من که 50 سال است در فوتبال هستم ندیدم هیچ تیمی در کشور سه سال پشت هم به این موفقیت ها دست پیدا کند که این نشان دهنده شخصیت و توانمندی تیمی و تلاش های وافر کادر فنی و کادر هیئت مدیره و بازیکنان شایسته تیم تام است،قطعا این نشان می دهد تیمی با این حداقل امکانات این موفقیت ها را کسب کرده اگر تشویق شود و تقویت شود می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد و باید دانست که حریف های تیم تام در لیگ دسته سه قطعا با برنامه ریزی می ایند، بنابراین تیم کار سخت در پیش دارد و بیش از هر چیز نیاز به حمایت مسوولان و مردم و جامعه ورزشی و رسانه دارد.
وی در پایان گفت:مشکلات اصلی تام در یک کلمه مشکلات مالی است و هزینه های حضور در لیگ بالاست که باید تقویت شود.
 در این نشست ایرج کاظمی جو به عنوان مدیر عامل باشگاه ،فرزاد آذریان، جهانگیر افشانده، جهان وفایی، حافظ براتی، سعید جنیده و محمد حسین جمشیدی به عنوان اعضای هیئت مدیره و همچنین امین سبحانی  به عنوان مسوول روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی تام کهگیلویه معرفی شدند.
 به گزارش کبنا از دهدشت،حفظ ظرفیت ورزشی برای مردم شهرستان و استان یکی از مهمترین رسالت‌های مسوولان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی آنهاست و از انجایی که رونق توسعه وتولیدی هم در این شهرستان نیست که حامی ورزش باشد، امیدواریم مسوولان در اسرع وقت برای حل مشکلات این تیم چاره‌ اندیشی اساسی کنند چرا که بی توجهی به علاقه مندی و توانمدی جوانان این شهرستان واستان گناهی نابخشودنی خواهد بود.
 از استاندار دولت می خواهیم تا تدبیری بیندیشد و امید را در دل جوانان کهگیلویه زنده نگه دارد، از نماینده کهگیلویه بزرگ که علاقه زیادی به بخش خصوصی دارد و بارها ازقدرت چانه زنی خود درحضور رسانه‌ها می‌گوید و پیگیری‌های فرماندار کهگیلویه، تا با جذب اسپانسری توانمند و حمایتهای مالی پلی شوند برای موفقیت‌های بیشتر تام ،ورزش کهگیلویه و استان.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1