تاریخ انتشار
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۴۰۹۶۹۵
با همراهی اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج انجام گرفت

بازدید سرپرست دانشگاه «علوم پزشکی» از بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه برخی از اعضای هئیت رئیسه دانشگاه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت بازدید کرد.
پرویز یزدانپناه به همراه غلامعباس سبز، معاون درمان،  امام بخش قائدی؛ معاون غذا و دارو ، محمد غلام نژاد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، جلال پوران فرد، رئیس اورژانس ۱۱۵ و وحید توانا، مدیر نظارت دانشگاه از بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت بازدید کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در این بازدید با تقدیر از فعالیت های معاونت درمان برای راه اندازی کلینیک خیرساز مرحوم تاجگردون گفت: حوزه معاونت درمان برای فعالیت مجدد و تامین پزشکان متخصص مورد نیاز کلینیک خیرساز باشت سنگ تمام گذاشتند به گونه ای که در ۳ ماه اخیر به اندازه یکسال مراجعه کننده داشته است.
فرشاد رستمی افزود: شهرستان باشت با ۲۳ هزار نفر جمعیت دارای ۴ مرکز جامع سلامت و ۲۴ خانه بهداشت فعال با ۳۵ بهورز است.
وی کادر پرسنلی شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان باشت را ۲۱۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: ۵۵ درصد ردیف های سازمانی این شبکه خالی و توسط نیروهای طرحی جایگزین شده است.
دکتر رستمی با بیان اینکه دو پزشک متخصص اطفال و داخلی تمام وقت داریم، بیان کرد: انتظار می رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی برای تامین پزشکان متخصص در سایر رشته ها از جمله زنان و زایمان، جراحی و بیهوشی چاره اندیشی کنند.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار تعیین تکلیف مشکلات بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در کمترین زمان ممکن شد و گفت: در سال های اخیر در حوزه بهداشت و درمان شهرستان باشت سرمایه گذاری های خوبی انجام شده که باید مردم از مزایای این طرح های بزرگ بهره مند باشند.
پرویز یزدانپناه خطاب به معاونان دانشگاه علوم پزشکی افزود: مشکلات بیمارستان باشت در حوزه های مختلف مشخص و صورتجلسه شود و معاونت ها هر کدام برای اجرایی کردن مصوبات مربوطه تلاش کنند تا در نزد مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی بدقول نشویم.
وی با تاکید بر اینکه تامین سلامت به عنوان یکی از مهمترین رسالت های نظام به جد در دستور کار است، خاطرنشان کرد: مشکلات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان های مختلف از جمله بیمارستان باشت باید با تلاش و پیگیری مستمر مسئولان و متولیان امر برطرف شود.
 یزدانپناه تصریح کرد: بخش های که در بیمارستان باشت امکان ارایه خدمات دارند، فعال شده و مشکلات سایر بخش های در یک برنامه زمان بندی شده برطرف و بهره برداری شوند.
محمد غلام نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این بازدید گفت: برای رفع مشکلات موجود بیمارستان باشت از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی از هیچ کوششی دریغ نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
زست دکتر قائدی دیدنی است !!!!

اولین اقدام سیاسی سرپرست دانشگاه ، حضور در مراسم سالگرد در گچساران !!!!!

گفته بود کار سیاسی نمی کنه !!!

تو بگو با مرحومی که در گچساران مراسم سالگردش برگزار شد ، چه نسبتی داری ؟

چگونه او را می شناسی ؟؟؟

در یک کلام ، جناب دکتر ؛ شما را سیاسیون سر کار آوردند نه چیز دیگه ای !!!
باشت
Iran, Islamic Republic of
رستمی و سبز باید چواب پس دهند که چرا بیمارستان باشت تعطیله؟ چرا الکی تعریف می کنی؟ حتما دکتر سبز بهت گفته که جلوی دکتر یزدانپناه تعریف من را بده.
Iran, Islamic Republic of
دکتر رستمی و مدیر داخلی باید عوض شوند.
Iran, Islamic Republic of
حالا از همه چیز که بگذریم ایا الان که فصل تابستان است مراجعین عقرب زدگی و مار گزیدگی زیاد است ایا امپول ضد عقرب و ضد مار و امکاناتت ازمایشگاهی دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مسلما خیرررررررررر.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1