کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در کارگاه آموزشی منطقه عشایری بویراحمد مطرح شد

صفایی‌نیا: مدیریت سلامت زنان در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

26 ارديبهشت 1398 ساعت 0:59

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به نیازهای سلامتی دختران در مناطق محروم و کمتر برخوردار دارای اهمیت خاصی است، بدان سبب که وضعیت سلامت زنان تأثیر بسزایی بر سلامت فرزندان، خانواده و جامعه دارد.


آذر صفایی‌نیا (چهارشنبه 25 اردیبهشت) در حاشیه بازدید از مناطق عشایری شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: کارگاه‌های آموزشی بلوغ جنسی برای دختران عشایری کوپن منطقه پهون جلیل بابکان شهرستان بویراحمد به منظور آشنایی نوجوانان با مراحل رشد جنسی برگزار شد.
صفایی‌نیا در ادامه افزود: بلوغ دختران و ارتباط با جنس مخالف نیازمند آموزش علمی است که البته این آموزش باید به طرز صحیحی به دانش آموزان ارائه شود.
وی بر حمایت و توجه به زنان مناطق محروم و کم برخوردار تأکید کرد، و گفت: توجه به سلامت زنان دارای اهمیت خاصی است، بدان سبب که وضعیت سلامت زنان تأثیر بسزایی بر سلامت فرزندان، خانواده و جامعه دارد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: طرح غربالگری سرطان سینه، کنترل قند خون، تیروئید و کلیه برای زنان عشایری پهون جلیل بابکان شهرستان بویراحمد انجام، و بسته‌های بهداشتی میان دختران و بانوان توزیع شد.
به گزارش کبنانیوز، همچنین «آذر صفایی نیا» مدیرکل امور بانوان استانداری به همراه مشاور فرمانداری بویراحمد، مشاور بنیاد شهید و مشاور امور عشایر استان از خانواده شهید «رنجبر» شهید مدافع وطن در منطقه عشایری پهون شهرستان بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد.


کد مطلب: 409671

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409671/2/صفایی-نیا-مدیریت-سلامت-زنان-مناطق-محروم-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1