کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جلسه‌ی شورای آموزش و پرورش گچساران با بحث لفظی شهردار و رئیس به اتمام رسید

شهبازی: شهرداری تعهداتش را زیر سبیلی رد می‌کند / ظفری: آقای شهبازی شما یک فرهنگی هستید، این ادبیات دور از انتظار بود (+ تصاویر)

24 ارديبهشت 1398 ساعت 1:08

مسعود ظفری شهردار دوگنبدان نیز در این نشست با ابراز گلایه از صحبت‌های شهبای در جلسه گذشته، عنوان کرد: چنین ادبیاتی (زیر سبیلی رد کردن مصوبات و تعهدات) از سرپرست آموزش و پرورش که یک فرهنگی می‌باشد دور از انتظار و شایسته نبود.


دومین جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران  در سال 98 با حضور علی خوان پایه  فرماندار گچساران، محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش، دکتر سهراب صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان، مسلم کرمی عضو شورای شهر، مسعود ظفری شهردار دوگنبدان و دیگر اعضای در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: در این جلسه مشکلات  ولتاژ برق مدارس گچساران و واگذاری غیرقانونی و شهبه برانگیز زمین‌ها (در مناطق مختلف گچساران) با کاربری فضای های آموزشی به مسکونی (به افراد) مطرح و تصمیم گیری شد.
این جلسه با حواشی همراه شد و شهبازی در جلسه گذشته اینچنین عنوان کرده بود: هدف از برگزاری جلسات شورای آموزش و پرورش رفع موانع پیش روی، امر آموزش و پرورش می‌باشد.
محمد شهبازی گفت: مهم‌ترین کارکرد شورا استفاده از خرد جمعی در انجام هر کاری می‌باشد.
شهبازی  با گلایه از شهردار و شورای شهر دوگنبدان، عنوان کرد: در حالی که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین جلسات که از اهمیت بالایی برخودار است جلسه شورای آموزش و پرورش است اما متاسفانه شهردار دوگنبدان چندین جلسه است که در این نشست حضور پیدا نمی‌کند و همچنین نسبت به مصوبات این جلسه بی تفاوت و به برخی از تعهداتش پایبند نبوده و آن را زیر سبیلی رد می‌کند که شهردار دوگنبدان باید نسبت به این موضوع قانوناً پاسخگو باشد.
مسعود ظفری شهردار دوگنبدان نیز در این نشست با ابراز گلایه از صحبت‌های شهبای در جلسه گذشته، عنوان کرد: چنین ادبیاتی (زیر سبیلی رد کردن مصوبات و تعهدات) از سرپرست آموزش و پرورش که  یک فرهنگی می‌باشد دور از انتظار و شایسته نبود.
که در این هنگام سرپرست آموزش و پرورش گچساران نسبت به  صحبت‌های شهردار دوگنبدان واکنش نشان داد.
شهبازی گفت: شما از سال گذشته تا کنون نسبت به تعهدات خود (که در جلسات قول می‌دهید و مصوب می‌شود) به هیچ عنوان پایبند نبوده‌اید.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران خطاب به شهردار دوگنبدان گفت: شما در سال گذشته قول دادید  که جشن روز معلم را از صفر تا 100 آنرا انجام بدهید  و برگزار کنیدکه اینگونه نکردید.
شهبازی عنوان کرد: شهرداری دوگنبدان همچنین به تعهدات که در جلسات مصوب شده بود از جمله: جشن بزرگ تکلیف دانش آموزان جنوب کشور،  نصب بنر بمناسبت روز معلم در سطح شهر، ساختن تندیس شهید جلیل پور که خود شما آنرا در جلسه پیشنهاد داده بودید، عمل نکردید که جای تأسف دارد و فکر نکنم عبارت زیر سبیلی با توجه به این رفتار، عبارت بدی باشد.
اما نکته قابل مشهود این نشست:
حضور محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران در این جلسه بود این در حالی است که در روزهای گذشته در رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر کناری شهبازی از مدیریت آموزش و پرورش مطرح شده بود اما ظاهراً این اتفاقات و اخبار هیچ گونه خللی در روند کاری وی ایجاد نکرده است و شهبازی همچنان در حال انجام وظیفه می‌باشد
 خاطر نشان می‌سازد: محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران در حاشیه این نشست در خصوص اخبار منتشر شده گفت: هنوز هیچ صحبتی مبنی بر تغییر مدیریت با من نشده است و گزینه مطرح شده فامیل و از دوستان و همفکران بنده است اگر هر اتفاقی بیفتد با کمال میل می‌پذیرم.


کد مطلب: 409618

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409618/2/شهبازی-شهرداری-تعهداتش-زیر-سبیلی-رد-می-کند-ظفری-آقای-یک-فرهنگی-هستید-این-ادبیات-دور-انتظار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1