کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان صورت گرفت

مدرسه خیرساز 3 کلاسه «کوشک علیا» بویراحمد کلنگ زنی شد(+تصاویر)

24 ارديبهشت 1398 ساعت 1:01

پیروز کرمی گفت: این فضای آموزشی دارای ۳ کلاس درس ، سرویش بهداشتی و آبخوری با زیر بنای ۲۵۸ مترمربع توسط خیر ارجمند سرکار خانم مریم فرورد احداث و سایر عملیات اجرایی از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.


 
باحضور خیر ارجمند سرکار خانم مریم فرورد و دیگر مسئولین استانی و فرهنگیان و دانش آموزان و اولیای آنان آیین کلنگ زنی مدرسه خیری ۳ کلاسه در منطقه کوشک علیا شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان” پیروز کرمی گفت: این فضای آموزشی  دارای ۳  کلاس درس ، سرویش بهداشتی و آبخوری با زیر بنای ۲۵۸ مترمربع توسط خیر ارجمند سرکار خانم مریم فرورد احداث و سایر عملیات اجرایی از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان تکمیل  و به بهره برداری خواهد رسید.
در ادامه برنامه خیر ارجمند سرکار خانم مریم فرورد با ابراز خوشحالی از انجام این عمل خداپسندانه گفت:خیلی خوشحالم که این سعادت نصیبم شد که چنین اهدایی ناقابلی به مردم خونگرم این منطقه داشته باشم و امیدوارم مردم و فرهنگیان و دانش آموزان از این مکان تعلیم و تربیت نهایت استفاده و بهره را ببرند.


کد مطلب: 409616

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409616/2/مدرسه-خیرساز-3-کلاسه-کوشک-علیا-بویراحمد-کلنگ-زنی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1