کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اولین روزهای کاری سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد:

یزدان‌پناه: از حواشی دوری کنیم / پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان اولویتم هست

23 ارديبهشت 1398 ساعت 3:20

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتظار می‌ورد مجموعه همکاران و مدیران دانشگاه از حاشیه دوری کرده و با تعامل و همکاری پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش باشند.


بعد از اینکه وزیر بهداشت و درمان از اورنگ ایلامی قدردانی کرد، جای او را به «پرویز یزدان‌پناه» داد. «یزدان‌پناه» اکنون سکان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد را به دست دارد، او اولین روز کاری خود را با حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی آغاز کرد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از قرائت فاتحه و ادای احترام به این شهدای والامقام گفت: همه می‌دانیم که  کشور عزیزمان در یکی از سخت ترین شرایط ممکن قرار دارد و حوزه بهداشت ودرمان هم از این وضعیت مستثنی نیست و قطعا سختی‌ها و چالش‌های فراوانی پیش روی ما خواهد بود.
وی ادامه داد: برای  شروع این راه  سخت و دشوار با کسانی بیعت کردیم  که ناممکن در ادبیاتشان معنی نداشت و در نبردی نابرابر، شگفتی‌هایی آفریدند و غیر ممکن‌هایی را ممکن کردند  که تاریخ هم به افتخارشان سر تعظیم فرود آورد.
امیدواریم ما هم به یاری حضرت حق و  با مدد گرفتن از مشی و روش این شهداء والامقام بتوانیم از این آزمون بزرگ، سربلند بیرون بیاییم.
مشاور امور ایثارگران رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک انتصاب دکتر یزدانپناه به سمت سرپرست جدید دانشگاه گفت: تجدید میثاق باشهدا در اولین روز کاری، بیانگر روزهای درخشان در حوزه بهداشت و درمان است.
غفار فصیح‌مفرد افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان 12 شهید کارمند، 268 جانباز و 29 آزاده دارد.

 













نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خواستار جلوگیری ازهزینه‌های غیر ضروری شد و گفت: پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل، پزشکان و همچنین تولید درآمد جزو اولویت‌هایم است.
 پرویز یزدانپناه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های 29 ماهه دکتر اورنگ ایلامی و تیم مدیریتی‌اش تقدیر و تشکر کنم.
وی تاکید کرد: انتظار می‌ورد مجموعه همکاران و مدیران دانشگاه از حاشیه دوری کرده و با تعامل و همکاری پیگیر بر طرف کردن مشکلات حوزه بهداشت، درمان و آموزش باشند.
دکتر یزدانپناه تغییر مدیریت‌ها را امری طبیعی دانست و ابراز کرد: مدیران و کارکنان دانشگاه طبق قانون و مقررات به وظایف خود عمل کنند و خود را در پیشگاه خداوند مسئول بدانند و باید از امنیت شغلی، اجتماعی و روانی همکاران صیانت شود.
وی خواستار جلوگیری از هزینه های غیر ضروری شد و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های کاری‌ام پیگیری برای پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان و همچنین تولید درآمد است.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه برای افراد با هر اندیشه‌ای احترام قائل هستیم، ادامه داد: هیچ گونه بی احترامی به مسئولان قبلی دانشگاه پذیرفتنی نیست و بعد از ارزیابی از عملکرد حوزه‌های مختلف، تغییرات لازم انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: مهمترین رسالت خود را توسعه خدمات و ارتقای همه حوزه های دانشگاه می‌دانیم که در این زمینه دست تک به تک همکارانم با هر نگاه و سلیقه‌ای را می‌فشارم و انتظار همکاری دارم.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ضروری است معاونت‌ها مختلف برای تحقق برنامه‌های اولویت‌دار حوزه های تحت سرپرستی خود سنگ تمام بگذارند و بدانند در این زمینه هیچ قصور و کم کاری پذیرفتنی نیست.
دکتر یزدانپناه با تاکید بر اینکه از کم و کاستی‌های حوزه بهداشت و درمان استان اطلاع کافی دارم، گفت: برای برطرف کردن مشکلات با تعامل با مجموعه مدیران ارشد استان، مجمع نخبگان و همکاران گام بر می‌داریم.
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از معاونان دانشگاه خواست در کمترین زمان ممکن مشکلات حوزه‌های مختلف و وضعیت کنونی را برای برنامه ریزی بهتر ارائه کنند.

















 


 


کد مطلب: 409596

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409596/2/یزدان-پناه-حواشی-دوری-کنیم-پرداخت-مطالبات-پرسنل-پزشکان-اولویتم-هست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1