کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

آخرین ایستگاه؛ منتظر روز موعدم تا استعفا بدهم / تصاویر هدفمند دهبانی‌پور

17 ارديبهشت 1398 ساعت 1:47

بهمن ۹۳ طی حکمی از سوی وزیر وقت دکتر علی جنتی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدم. بعد از ۴ سال و چند ماه منتظر روز موعود!!! هستم تا استعفای خود را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.


رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر روز موعدم که استعفای خودم را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.
بعد از حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر رفتن رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از این اداره‌کل، او در صفحه شخصی خود نوشت: «شاید آخرین ایستگاه من در فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست اهل قلم و شاهنامه با حضور «دکتر خطییی» و اصحاب فرهنگ و هنر کهگیلویه با موضوع «راز و رمز جاودانگی»  شاهنامه ... ۱۷ بهمن ۹۳ طی حکمی از سوی وزیر وقت دکتر علی جنتی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدم. بعد از ۴ سال  و چند ماه منتظر روز موعود!!! هستم تا استعفای خود را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.»
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «حمیده ماحوزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را به جای «رضا‌ دهبانی‌پور» معرفی کرده بود، که «ماحوزی» در دیدار با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج و بعد از یک جلسه نیم ساعته به وزارتخانه اعلام کرد که من پیشنهاد مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌پذیرم.
حمیده ماحوزی در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: من استانداردهایی را برای خودم جهت مدیرکلی تعریف کردم که این استانداردها را در استان کهگیلویه و بویراحمد ندیدم و به همین خاطر به وزارتخانه اعلام کردم که من این مسئولیت را نمی‌پذیرم.
گزینه‌های زیادی برای جانشینی «دهبانی‌پور» در رسانه‌ها و فضای سیاسی استان مطرح شد که بخت با هیچ کدام از آنها برای کسب کرسی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یار نبود.
 


کد مطلب: 409424

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409424/2/آخرین-ایستگاه-منتظر-روز-موعدم-استعفا-بدهم-تصاویر-هدفمند-دهبانی-پور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1