تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۴۷
کد مطلب : ۴۰۹۴۲۴
رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

آخرین ایستگاه؛ منتظر روز موعدم تا استعفا بدهم / تصاویر هدفمند دهبانی‌پور

۰
کبنا ؛رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منتظر روز موعدم که استعفای خودم را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.
بعد از حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر رفتن رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از این اداره‌کل، او در صفحه شخصی خود نوشت: «شاید آخرین ایستگاه من در فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست اهل قلم و شاهنامه با حضور «دکتر خطییی» و اصحاب فرهنگ و هنر کهگیلویه با موضوع «راز و رمز جاودانگی»  شاهنامه ... ۱۷ بهمن ۹۳ طی حکمی از سوی وزیر وقت دکتر علی جنتی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدم. بعد از ۴ سال  و چند ماه منتظر روز موعود!!! هستم تا استعفای خود را تقدیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایم.»
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی «حمیده ماحوزی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر را به جای «رضا‌ دهبانی‌پور» معرفی کرده بود، که «ماحوزی» در دیدار با علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج و بعد از یک جلسه نیم ساعته به وزارتخانه اعلام کرد که من پیشنهاد مدیرکلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را نمی‌پذیرم.
حمیده ماحوزی در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: من استانداردهایی را برای خودم جهت مدیرکلی تعریف کردم که این استانداردها را در استان کهگیلویه و بویراحمد ندیدم و به همین خاطر به وزارتخانه اعلام کردم که من این مسئولیت را نمی‌پذیرم.
گزینه‌های زیادی برای جانشینی «دهبانی‌پور» در رسانه‌ها و فضای سیاسی استان مطرح شد که بخت با هیچ کدام از آنها برای کسب کرسی مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد یار نبود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ای سه سال اصلا دور گروه شاهنامه نگشتی حالا خداحافظییت با گروه شاهنامه هست . سیاسی
Iran, Islamic Republic of
مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی برازنده جناب دکتر سید ایرج کاظمی جو هست که اگر نقطه مثبتی درعملکرد دهبانی پور وجود داشته باشد مدیون دکتر کاظمی هست. ولا غیر!!!!!!!!!!!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
. فکر نکن با خداحافظی و رفتنت همه چی تمام میشه. ان شاءالله باید پاسخگوی. که به فرهنگ و هنر این استان و کشور کردی باشی. از تک خوانی. که با حمایت پنهانی تو، انجام شده تا مجالس به اصطلاح مولوی خوانی و شاهنامه خوانی که خودت بهتر از همه میدانی که پوششی برای چه کارهایی هستن. ان شاءالله هم در این دنیا و هم در اون دنیا جوابگوی.به دین،باشی. امیدوارم دستگاه های نظارتی به این مسئله و همچنین به بحث املاک و دارایی های. مه یک معلم تاریخ بودی، ورود کنه و قانون از کجا آورده ای درباره تو هم اعمال بشه
Iran, Islamic Republic of
برخی قضاوت بیجا می‌کنند. دهبانی هیات علمی دانشگاه یاسوج هست و حقوقش خوبه. طبیعی هست وضع اقتصادیش خوب باشد.اتفاقا از وقتی مدیرکل شد شاید درآمدش خیلی کمتر شده. من میشماسم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1