کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روزی که کتاب، شادی بخش اهالی یک روستا شد؛

کاروان «یار مهربان» در روستای توگبری شهرستان چرام

16 ارديبهشت 1398 ساعت 11:36

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای این برنامه فرهنگی در این روستای محروم شهرستان چرام گفت: روستای توگبری شهرستان چرام اولین ایستگاه و اولین گام این کاروان فرهنگی بود که با استقبال خوب اهالی این روستا مواجه شد.


کاروان یار مهربان با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در روستاهای فاقد کتابخانه کهگیلویه و بویراحمد در روستای توگبری شهرستان چرام به اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی و قصه خوانی روزی شاد را به کودکان هدیه داد. به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کاروان " یار مهربان " با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در روستاهای فاقد کتابخانه کهگیلویه و بویراحمد در روستای تو گبری شهرستان چرام به اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی و قصه خوانی روزی شاد را به کودکان هدیه داد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای این برنامه فرهنگی در این روستای محروم شهرستان چرام گفت: روستای توگبری شهرستان چرام اولین ایستگاه و اولین گام این کاروان فرهنگی بود که با استقبال خوب اهالی این روستا مواجه شد.
یاسر رحیمیان تصریح کرد: با هماهنگی و رایزنی با مدیرکل حوزه استاندار، با حضور فرماندار شهرستان چرام، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام، کتابداران قصه گو و قصه خوان کتابخانه‌های عمومی استان، کاروان فرهنگی «یار مهربان» با اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، قصه گویی و قصه خوانی از شاهنامه در این روستای محروم، برای ساعاتی شادی و دانایی را به اهالی و کودکان روستا هدیه دادند.
وی اظهار داشت: در این برنامه ابتکاری تلاش کردیم در روستایی که هم به لحاظ جمعیت و هم به لحاظ کوچ رو بودن فاقد کتابخانه بود و با رسالت و هدف توزیع عادلانه خدمات فرهنگی به نقاط محروم استان این برنامه را در گام اول در توگبری اجرا نماییم و انشالله این روند به صورت فصلی در دیگر روستاهای فاقد کتابخانه در شهرستانهای دیگر نیز اجرا می‌کنیم.
 رحیمیان همچنین افزود: در این برنامه که همزمان با هفته معلم بود از چند معلم دلسوز این روستا نیز تجلیل و در پایان با اهدای کتاب، اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی از تمامی دانش آموزان و کودکان شرکت کننده در این روستا تقدیر شد.
 


کد مطلب: 409382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409382/2/کاروان-یار-مهربان-روستای-توگبری-شهرستان-چرام

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1