تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۴۰۹۳۸۲
روزی که کتاب، شادی بخش اهالی یک روستا شد؛

کاروان «یار مهربان» در روستای توگبری شهرستان چرام

۰
کبنا ؛کاروان یار مهربان با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در روستاهای فاقد کتابخانه کهگیلویه و بویراحمد در روستای توگبری شهرستان چرام به اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی و قصه خوانی روزی شاد را به کودکان هدیه داد. به گزارش روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، کاروان " یار مهربان " با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در روستاهای فاقد کتابخانه کهگیلویه و بویراحمد در روستای تو گبری شهرستان چرام به اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، مسابقه کتابخوانی و قصه خوانی روزی شاد را به کودکان هدیه داد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای این برنامه فرهنگی در این روستای محروم شهرستان چرام گفت: روستای توگبری شهرستان چرام اولین ایستگاه و اولین گام این کاروان فرهنگی بود که با استقبال خوب اهالی این روستا مواجه شد.
یاسر رحیمیان تصریح کرد: با هماهنگی و رایزنی با مدیرکل حوزه استاندار، با حضور فرماندار شهرستان چرام، مدیرکل امور بانوان استانداری، رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام، کتابداران قصه گو و قصه خوان کتابخانه‌های عمومی استان، کاروان فرهنگی «یار مهربان» با اجرای برنامه‌های جمع خوانی کتاب، مسابقه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، قصه گویی و قصه خوانی از شاهنامه در این روستای محروم، برای ساعاتی شادی و دانایی را به اهالی و کودکان روستا هدیه دادند.
وی اظهار داشت: در این برنامه ابتکاری تلاش کردیم در روستایی که هم به لحاظ جمعیت و هم به لحاظ کوچ رو بودن فاقد کتابخانه بود و با رسالت و هدف توزیع عادلانه خدمات فرهنگی به نقاط محروم استان این برنامه را در گام اول در توگبری اجرا نماییم و انشالله این روند به صورت فصلی در دیگر روستاهای فاقد کتابخانه در شهرستانهای دیگر نیز اجرا می‌کنیم.
 رحیمیان همچنین افزود: در این برنامه که همزمان با هفته معلم بود از چند معلم دلسوز این روستا نیز تجلیل و در پایان با اهدای کتاب، اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی از تمامی دانش آموزان و کودکان شرکت کننده در این روستا تقدیر شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1