تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۰۹۳۵۹
با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

معارفه فرماندار جدید لنده برگزار شد / موسوی: عمرانی‌ام، سیاسی نیستم (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرماندار لنده، روز یکشنبه(15 اردیبهشت) با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و عموم مردم لنده در سالن خدیجیه کبری این شهرستان برگزار شد که طی آن «سید خدادوست موسوی» به عنوان فرماندار جدید معرفی و از خدمات «دارا کریمی نژاد» فرماندار سابق لنده تجلیل به عمل آمد.
در این آئین از خدمات 30 ماهه دکتر دارا کریمی نژاد تقدیر وسید خدادوست موسوی که ازفرزندان بومی شهرستان لنده می‌باشد به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان منصوب گردید.
سید خدادوست موسوی فرماندار جدید شهرستان لنده ظهر امروز در آئین معارفه فرماندار شهرستان لنده با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای خروج از عقب‌ماندگی شهرستان لنده اظهار داشت‌: عقب‌ماندگی شایسته شهرستان اولین‌ها نبوده و با تمام توان برای خروج از این وضعیت تلاش خواهم کرد.
وی با اشاره به سوابق و فعالیت‌های خود افزود: در طول 23 سال سابقه خود بیشتر در حوزه فنی و عمرانی فعالیت داشته‌ام و کمتر به مسائل سیاسی پرداخته‌ام، البته نسبت به روال و سلسله‌مراتب اداری آگاهی کافی دارم.
فرماندار جدید شهرستان لنده با بیان اینکه من نیروی عمرانی‌ام نه سیاسی تصریح کرد: اگر نگاهی به سوابق و فعالیت اینجانب داشته باشید، بیشتر در حوزه فنی و عمرانی فعالیت داشته‌ام ولی نسبت به مسائل سیاسی بیگانه نیستم.
موسوی ادامه داد: امروز مسیر توسعه شهرستان با حضور بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی فراهم شده، نیاز است که با همراهی و تعامل و همکاری و در کنار هم بودن این مسیر را تقویت و زیرساخت‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و از همه مهمتر عمرانی این شهرستان را فراهم سازیم.
وی خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی بوده ولی نیاز است که برای تحقق و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان یک آمایش جدید سرزمینی انجام شود.
فرماندار جدید شهرستان لنده ادامه داد: فرمانداری شهرستان لنده محل تعامل و حضور همه افراد و گروه‌های سیاسی خواهد بود و از هر نظر و عقیده‌ای که بتواند به توسعه شهرستان اولین‌ها کمک کند استقبال خواهم کرد.
موسوی گفت: در راستای مطالبات صریح و قاطع مردم شهرستان لنده که خروج از بن بست و رسیدن به توسعه همه جانبه است تلاش خواهم کرد و با توسعه راه‌ها و زیرساخت‌های شهری و روستایی و خدمات رفاهی بستر توسعه و آرامش و امنیت را برای همشهریان فراهم خواهیم ساخت البته با همراهی و همگامی خود مردم این را محقق می‌سازیم.
دارا کریمی‌نژاد فرماندار شهرستان لنده در این آئین با اشاره به ضرورت توجه به توسعه و پیشرفت شهرستان لنده اظهار داشت: رسانه‌ها نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت شهرستان داشته‌اند.
وی افزود: نمی‌خواهم از کارهایی که انجام داده‌ام سخن بگویم ولی باید بدانیم چرا این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفت و امروز در چه جایگاهی قرار دارد هرچند که اثرات اقدامات انجام شده در آینده مشخص خواهد شد.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: در طی 30 ماه تلاش و کوشش ادارات و نهادهای مختلف شهرستان گام‌های بسیار خوبی برداشته‌اند ولی سپاه در بسیاری از مواقع بار بسیاری از مشکلات ما را به دوش کشیده که باید از این نهاد تقدیر کرد.
کریمی‌نژاد یادآور شد: اگر توسعه‌ای در این چند ماه صورت گرفته مدیون حضور و همراهی و آگاهی‌بخشی رسانه‌ها بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در ابتدای حضورم در این شهرستان نوپا به مردم قول دادم که برای تجربه‌اندوزی و فرمانداری نیامدم، بلکه آمدم تا با کمک به مردم برای توسعه شهرستان گام برداریم.
فرماندار لنده ادامه داد: در آن زمان شهرستان لنده به لحاظ سیاسی و نظری استقلال نداشته اما امروز از همه جهات مستقل است.
کریمی‌نژاد با اشاره به تعامل خود با گروه‌ها و احزاب و ... گفت: در طول دوران خدمت خود اهل تعامل بوده‌ام ولی معامله‌گر نبودم و نخواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
مدیریت کردن هر دو جناب فرماندار از همین بنر تکریم ومعارفه مشخصه
یا علی
شهروند
United States
با سلام آقای موسوی بومی لنده نیستند لطفا اصلاح کنید ایشان متولد بهمیی هستند وهیچ ایرادی هم ندارد .در این دولت هیچ فرمانداری که متولد لنده باشد نبود و نیست
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1