تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۴۰۹۳۱۳
کبنا گزارش می‌دهد

همایش استانی بزرگداشت روز معلم در گچساران / بلاتکلیفی صندلی ریاست آموزش و پرورش گچساران

۱
کبنا ؛همایش استانی بزرگداشت مقام معلم، سی و پنجمین یادواره نکوداشت مقام معلم و چهلمین سالگرد شهادت استاد مطهری با حضور نماینده شهرستان گچساران، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران، جمعی از مسئولین، کادر آموزش و پرورش و معلمان شهرستان برگزار گردید.
محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش در این همایش ضمن گرامی داشت یادوخاطره شهدا یاد و تبریک روز معلم گفت: در مقام معلم همین بس ک خداوند می‌فرماید من خودم اولین معلم هستم.
شهبازی گفت: امروز همه عزیزانی که در اینجا شرف حضور دارند و هرکسی ک مسیولیتی دارد همه مدیون معلم است، در روز معلم به جای آنکه معلم از خودش تکریم کند سایر دستگاه‌ها باید از انها تکریم و تقدیر کنند.
شهبازی بیان داشت: می‌خواهم به بعضی از فعالیت‌های صورت گرفته آموزش و پرورش در 6 ماهه اخیر اشاره کنم، اگرچه ۶ ماه بود، اما یک سال تحصیلی را به کمک مدیران در آموزش و پرورش مدیریت کردیم و اولین کاری که در دستور قرار دادم حضور در مدارس و دیدار چهره به چهره با مدیران و رسیدگی به مشکلاتشان بود.
شهبازی بیان داشت: بیش از ۹۰ درصد مدارس روستایی را سرکشی و مشکلات را بررسی کردیم و تا جایی که در توان داشتیم حل کردیم. در چند ماه اخیر صددرصد مدارس بالای ۵۰ نفر ما حداقل دارای یک کلاس هوشمند شده‌اند.
شهبازی ضمن تشکر و تقدیر از خیرین مدارس که همیشه در پشت صحنه آموزش هستند، ابراز داشت: حیف است بعضی کمک‌هایی که آقای تاجگردون نماینده شهرستان در این چندماه اخیر به مدارس داشته است را عنوان نکنم. شهرستان گچساران این افتخار را دارد ک به کمک جنابعالی به وسایل سرمایشی و گرمایشی محهز شوند. بیش از دو میلیارد تومان خریداری داشتیم.
شهبازی در ادامه گفت: در محله سادات دو مدرسه را با اعتیار دو میلیارد تومان کلنگ زنی کردیم. یک میلیارد و چهارصد تومان برای تکمیل مدرسه مطهری برآورد شده، یک میلیارد برای مدرسه  ۱۰۸ دستگاه، و سیصد هزار تومان برای مدرسه روستای ابکل هزینه شده است. همه اینها بخاطر زحمات نماینده پرتوان ما هست. 
شهبازی در انتها گفت: اما اگر وسایل سرمایشی گرمایشی داریم امروز مشکل ولتاژ برق پایین را داریم که انشالله شما این را هم مدیریت خواهید کرد. در مورد دیوار مدرسه نیایش نیز قولهایی داده شده که امیدواریم این دیوار تا مهرماه آماده شود. از اساتید خودم در انتها تشکر می‌کنم و به نمایندگی از معلمینم به دستان معلمم ک بیشترین نقش را برایم داشته بوسه می‌زنم.
پس از این، عرفان شیروانی دانش آموز نابینا و مؤلف چندین کتاب، در این مراسم سخنرانی کرد. 
هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر و تشکر از نماینده شهرستان بخاطر حضور در همایش و خانواده‌های فرهنگیان متوفا، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت. 
زارع پور بیان داشت: آقای تاجگردون اشاراتی را درباره کارهایی که در حوزه آموزش پرورش، به ویژه در آموزش و پرورش گچساران صورت گرفته است اشاره کردند. کارشناسان توسعه معتقدند نقش آموزش و پرورش در توسعه شبیه نقش سیمان در ساختمان است که من باب اهمیت نهاد آموزش و پرورش بیان کردم. به بعضی اقدامات در پنج سال گذشته و در دولت یازدهم و دوازدهم اشاره می‌کنم. 
زارع پور گفت: در پنج سال گذشته 134 مدرسه در قالب 300 کلاس درس با هزینه 350 میلیارد ریال خیرین ساخته‌اند در اختیار آموزش و پرورش گذاشتند، ۶۴ مدرسه در قالب 294 کلاس درس در کل استان در حال ساخت است، ۱۳۸ کلاس با زیربنای 62 هزار متر مربع از طریق اعتبارات دولتی ساخته و تحویل داده شده، 130 پروژه دیگر در حال اجرا است، از این تعداد پروژه ۴۸ پروژه را در گچساران داریم.
زارع پور بیان داشت: شبهه‌ای وجود دارد درباره اینکه چون من اصالتاً گچسارانی هستم، اعتبارات را از استان و شهرستان‌های دیگر به گچساران می‌دهم، ولی این  ۴۸ پروژه با پیگیری شخص نماینده یا از اعتبارات کشور بصورت مستقیم یا اعتبارات نفت تأمین شده و ربطی به اعتبارات استانی ندارد.
زارع پور در ادامه گفت: آقای تاجگردون سال گذشته ۲/۵ میلیارد تومان برای وسایل سرمایشی، گرمایشی اعتبار مستقیم از کشور گرفتند، و تلاش کردند و از کشور اعتبارات را گرفته‌اند و از ایشان تشکر می‌کنم. 
از جمله حواشی مراسم این بود که چندبار مجری برنامه محمدشهبازی را رئیس آموزش و پرورش خطاب کرد ولی از جانب مدیرکل و نماینده شهرستان گچساران واکنشی دیده نشد. این در حالی است که 6 ماه از حکم سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران می‌گذرد ولی هنوز هیچ تصمیمی درباره ریاست این سازمان مهم آموزشی گرفته نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا در حد گچساران نیست که آموزش و پرورش ان شش ماه با سرپرستی اداره شود. متاسفم واقعا
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام جناب اقای دکتر تاجگردون بعداشش ما ازابلاغ دیوان عدالت اداری مبنی برممنوعیت مدارس دولتی به مدارس هیات امنایی چراهنوز مدارس به اولیاءدانش اموزان برای گرفتن شهریه بابت هیات امنای فشارمی اورند فکری به حال این مردم بکنید
1000
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر در زمان دولت احمدی نژاد در 4سال اول 1500کلاس درس در استان ساخته شد ولی هیچ کس تبلیغ نکرد امروز اگر یک کانکس برای مدرسه میبرند بیش از 100بار اعلام میکنند
Iran, Islamic Republic of
جناب شهبازی مقتدر،توانمند، بدون حاشیه وکاری هستند.پس اورافدای باج خواهی طایفه ای نکنید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1