تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۰۹۳۱۰
همایش تجلیل از ورزشکاران، مدل آوران و پیشکسوتان در گچساران حاشیه ساز شد؛

گلایه شدید پیشکسوت ورزش از تاجگردون/ غیبت معنادار بانوی نام آشنای ورزشی/ آقای رئیس، اگر بیل زن خوبی هستی باغچه خودت را بیل بزن (+تصاویر)

۰
کبنا ؛همایش تجلیل از ورزشکاران، پیشکسوتان، مدل آوران، قهرمانان جوانان و بانوان با حضور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،  فرماندار گچساران جمعی از روسای ادارات در خیابان شهید بلادیان گچساران برگزار شد.
گفتنی است: این همایش دارای برنامه شاد بود اما حواشی بسیاری داشت که در زیر به آنها اشاره شده است.
*هایش طبق معمول با 50 دقیقه تأخیر آغاز شد.
*شروع  برنامه با تلاوت آیات وحی و سرود ملی همراه بود.
*همایش در حالی آغاز شد که پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران، قهرمانان، جای برای نشستن نداشتند و ایستاده نظاره گر این همایش بودند (ابراهیم پناهپوری، نوروز حیدری، سعید پایاب، محمد رضا یزدان شناس، حسین پرهون، امین گنجون، ناصر دلفریان، قشقایی، سیاوش مقیمی، لطیف عوض زاده، اسلام و روح الله حسینی، سلیمانی، کشاورز، میهن پرست، اسدی، شکوهی، فریدون حاجی زاده، عبدالله جهانگیری، محمد علی رومی پور، داودی، ششبلوکی، مرادی، رحمت الله محمدی و.... ازجمله این پیشکسوتان و ورزشکاران بودند)
* این همایش با حضور پرشور بانوان ورزشکار و ورزشدوست و حضور کمرنگ ورزشکاران مرد مواجه شد.
* حضور کمرنگ مدیران ادارات در این همایش کاملاً مشهود بود
*سخنران اول همایش رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران بود، وی در حالی که متن را از روی برگ کاغذ می‌خواند اما شتابزده و استرس داشت.
فریدون عبدالخانی گریزی به خدمات ارزنده تاجگردون در بحث ورزش زد ودر ادامه از اصحاب رسانه و خبرنگاران بابت عدم پوشش و اطلاع رسانی زمین چمن منطقه پاکوه، گلایه شدید کرد البته در جواب رئیس ورزش و جوانان گچساران باید  اینچنین گفت: آقای رئیس «اگر بیل زن خوبی هستی باغچه خودت را بیل بزن»، خوب بود آقای رئیس به مشکلات  و معضلات عدیده ورزش بام نفتی ایران اشاره می‌کرد نه به یک زمین چمن روستای پاکوه در ضمن جوانان پاکوه فعلاً نیاز مبرم به آب جهت آبیاری باغات خود دارند در مرحله بعدی نیاز به زمین چمن
خوب بود عبدالخانی به مشکلات ورزشکاران، قهرمانان، مدل آوران ورزشی اشاره می‌کرد و همچنین به وضعیت بغرنج سالن‌های ورزشی، به وضعیت ناراحت کننده و رها شده، قدیمی‌ترین استادیوم شهر گچساران (تختی) و هئیت های ورزشی و......اشاره می‌کرد.
*سخنران بعدی این همایش نوروز حیدری پیشکسوت ورزش شهرستان، استان و کشور بود.
مربی هاکی جمهوری اسلامی ایران ابتداء از مکان برگزاری همایش گلایه شدید کرد و عنوان کرد: این مکان و فضا برای برگزاری چنین همایشی مناسب نیست چون پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان جای برای نشستن نداشتند و همگی سر پا ایستاده که درخور و شان این عزیزان نمی‌باشد.
حیدری گریزی به مشکلات ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زد و اظهارداشت: مسئولان توجه و قدمی برای رفع مشکلات بر نمی‌دارند.
وی در ادامه از ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی بام نفتی ایران دفاع کرد و عنوان کرد: ورزشکاران ما با کمترین امکانات در میادین ورزشی، استان، کشور و جهان می‌درخشند.
حیدری از نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت و دیگر مسئولان در خواست کرد که به ورزشکاران و قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
*سخنران بعدی سیما کمایی پیشکسوت ورزش بانوان و رئیس هئیت ورزش‌های همگانی گچساران بود که به علت نامعلومی در جلسه حضور پیدا نکرده بود.
* در ادامه در غیاب سیما کمایی، شهین باشتی پیشکسوت ورزش بانوان در جایگاه همایش قرار گرفت و به نگاه ویژه و بی سابقه تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به ورزش اشاره کرد و اظهار کرد: بی انصافی است اگر خدمات ارزنده و ارزشمند تاجگردون را به ورزش شهرستان گچساران کمرنگ یا نادیده بگیریم.
*سخنران بعدی جلسه نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت بود.
غلامرضا تاجگردون با تشکر از برگزار کنندگان این همایش اظهار داشت: مردم باید، ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر خودشان را بشناسند.
تاجگردون افزود: برگزاری چنین برنامه‌های در چنین فضا و مکان‌هایی باید ادامه و استمرار داشته باشد.
*در پایان همایش به جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و ورزشکاران شهرستان گچساران لوح تقدیر و جوایز اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راحیل
Iran, Islamic Republic of
چراهای زیادی دربرگزاری این هماایش وجود داره ک عاقلان دانند.فقط مشخص هست ک منفعت طلبی موج میزنه.ورزشکارا تجلیل نخاستن پیشکش.الان دیگه کسی پولی نداره بچشوبفرسته کلاسهای ورزشی.ی فکری بحال جیب ملت بکنید.
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون عکس شهدا رواز هیئت حذف کردید ولی به جاش اورک مهتر میذارید شادی خوبه ولی نه درهیئتی که سالیان سال به نام امام حسین.ع پایه گذاری شده بود شهدای ما خون دادند که راه امام حسین.ع ماندگار بماند ولی متاسفانه. و بعضی ها ارمانهای شهداء زیر سوال بردید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هم .تاجگردون ای خدا تا کی
Iran, Islamic Republic of
ابراهیم صالحی هم پیشکسوت ورزش است؟ صف اول نشسته. ولا خوب که سال ۹۴ با فولادی بود و این دوره قراره به تاجگردون رای بده. اگر دوره های گذشته به تاجگردون رای داده بود جا برای هیچکس نمیداشت. تاجگردون پاشو میداره توی گچساران دیگه صالحی ول کنش نیست. والله شماها چقدر روداریت؟!!!
مهراان
Iran, Islamic Republic of
درود بر ترک باغيرت جناب آقای نوروز حیدری
Moldova, Republic of
وای به حال ما داریم کجا میریم زیر هیئت امام حسین ساز و ارگ آوردن چه مفهومی داره جای تقدیر و تشکر از ورزشکاران سالن اجتماعاته یا زیر علم امام حسین وای به حال ما
Iran, Islamic Republic of
چه اشکالی داره عزیزم اونجا یه مکانه که میشه هم شاد باشی و هم محرم برگذار کنیحالا شما ایرادش را بگو
بچه هیئتی
Moldova, Republic of
الله اکبر جایی که نزدیک به 30 سال هست مکان عزاداری و علم امام حسین هست جای این کارها نیست اقای تاجگردون مکان تقدیر از ورزشکاران و هنرمندان سالن اجتماعات هست یا زیر حسینیه سید الشهدا همراه با ساز و ارگ خدایا به کجا داریم میریم ما....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1