تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۰۹۲۸۶
مدیر توسعه و بازرگانی فرش ماشینی پازیرک کاشان عنوان کرد

احداث بزرگترین کارخانه ریسندگی و بافندگی نخ خاورمیانه در گچساران/ سرمایه گذار؛ سنگ بزرگ علامت نزدن است(+تصاویر)

۱
کبنا ؛نشست بررسی موانع  احداث کارخانه ریسندگی و بافندگی گچساران با حضورمعاون فرماندار گچساران، مدیر توسعه و بازرگانی فرش پازیریک کاشان و مدیران دستگاه های خدمات رسان شهرستان در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد.
  به گزارش کبنا نیوز، مدیر توسعه و بازرگانی فرش ماشینی پازیرک کاشان در این نشست گفت: با شناختی که از موقعیت جغرافیایی  و ظرفیت‌های مناسب این شهرستان  داریم به دنبال ایجاد اشتغال برای جوانان این منطقه هستیم.
حسن فرقانی  با بیان اینکه ایجاد اشتغال و رفع بیکاری در جامعه یکی از اولویت‌های کاری ما می باشد، اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل داشتن ظرفیت‌های مناسبت می‌توان بزرگترین  کارخانه ریسندگی و بافندگی نخ خاورمیانه در این منطقه احداث کرد.
فرقانی با درخواست از همکاری دستگاه‌های خدما‌ت‌رسان در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای احداث ریسندگی و بافندگی نخ در گچساران  گفت: این کارگاه  در هفت هکتار از منابع ملی  و با مشارکت مدیرعامل شرکت کارخانه فرش پازیرک کاشان  آقای ارسلان خیرخواه و با سرمایه‌گذاری 800 میلیارد تومان در منطقه خنگ بنار گچساران احداث خواهد شد.
وی با بیان ضرب المثل « سنگ بزرگ، علامت نزدن است» عنوان کرد: این شرکت قصد دارد این کارخانه را بصورت فاز به فاز اجرایی و  سریعا راه اندازی کند، بطوریکه همزمان و در کنار تولید،  فاز بعدی این کارخانه عظیم را عملیاتی و اجرایی کند.
مدیر توسعه و بازرگانی فرش ماشینی پازیرک با اشاره به اینکه  با عملیاتی شدن احداث این کارخانه در فاز اول موجب اشتغالزایی 200 نفر از فرزندان این شهرستان خواهد شد، گفت:  از زمان کلنگ‌زنی تا پایان فاز اول 6 ماه طول خواهد کشید.
فرقانی با بیان اینکه  با آغاز فعالیت کارخانه ریسندگی و بافندگی نخ در گچساران،  واردات نخ از کشورهای همسایه کاهش خواهد یافت ، عنوان کرد: مواد اولیه این کارخانه از دو کشور هندوستان و پاکستان انجام می‌گیرد.
وی در ادامه  گفت: قطعات  ریسندگی  و بافندگی  از کشورهای چین، ایتالیا، آلمان و بلژیک  تهیه می‌شود.
مدیر توسعه و بازرگانی کارخانه فرش پازیرک کاشان تصریح کرد: به دلیل مجاورت و نزدیکی شهرستان گچساران به بنادر جنوبی  کارخانه ریسندگی و بافندگی نخ در این منطقه احداث می‌شود.
 فرقانی اظهارکرد: با به بهره‌برداری رسیدن این کارخانه روزانه 10 تن نخ ( نمره های 38 و 40 و 50)و ماهانه به طور متوسط 300 تن نخ در گچساران  تولید خواهد شد.
فرقانی افزود: هم اکنون 60 فروشگاه در سراسر ایران با بیش از 700 نفر کادر در این شرکت و شعب آن مشغول به کار هستند و تولیدات این شرکت با برند پازیرک به کشورهایی چون بلاروس،  هندوستان ارمنستان، آذربایجان و قطر صادر می شود.
وی اظهار کرد: ایران بهترین فرش دنیا را دارد زیرا ایرانیان عاشق فرش با رنگ‌های گرم و طرح‌های پیچیده هستند ولی کشورهایی مثل ترکیه از نقش و نگار و ترکیب رنگ‌هایی استفاده می‌کنند که به هیچ وجه قابل رقابت با ایران نیستند ولی به دلیل حمایت دولت‌شان از تولید کنندگان در عرصه صادرات موفق‌تر بوده‌اند.
 فرقانی با بیان اینکه هم‌اکنون نمایندگی فروش فرش شرکت پازیریک  با عنوان شهر فرش در یاسوج افتتاح شده است، گفت:  در حال حاضر شهر فرش در یاسوج با روزی 6 هزار تومان به کارمندان  دولت در حال فروش فرش است.
مدیر بازرگانی شرکت فرش پازیرک کاشان در پایان گفت: هم‌اکنون در حال رایزنی برای ایجاد شهر فرش در شهرستان دهدشت و گچساران هستیم که به زودی افتتاح می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدایی ... و در ایندازی بیرون و پنجره ایا داخل
ای چه اوضاعی غلام تاجگردون من این شهرستان پیاده کرده یا .هر جا پا اینی تا هی سفارش ایکنن
.. راه انداختنه هیچ . هم من این شهر نیسی بگو . تو اگر خوت بازرگان بی کارخونت الان نه تعطیل بی
فقط .
گچساران
Iran, Islamic Republic of
میگید عین راست 😂😂😂😂
علی
United Kingdom
این بعدازکارخانه لاستیک افتتاح خواهدشد بادیگارد نماینده جزسرمایگذاره هستش
آسمان ابی
Iran, Islamic Republic of
احیانا مدیران اطلاع دارند که خنگ بنار منطقه ای هست که روستائیان برای امرار معاش خود دام.پروری میکنند و اطراف روستا چراگاه دام ها می باشد و نمی شود آنجا صنعتی شود......ایا شما از ساکنین روستا اجازه گرفته اید که تصمیم به انجام چنین کاری دارین?ایا همین خنگ بنار دیروز آتیش نگرفته بود که فقط توسط ساکنین خاموش شد و صدایشان به جایی نرسید مسئولین کجا بودند...در غم و شادی شریک باشید نه فقط برای تثبیت جایگاه خود
تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
شما میدونین این کارخانه رو تاجگردون تو تهران داره الان میخواد تو گچساران توسعش بده وای برما باپول مامردم بدبخت
Iran, Islamic Republic of
هرچی کارخانه لاستیک سازی ساخته شدوافتتاح شدحالا نوبت به احداث کارخانه نخ شده...به قول مثال دوست عزیزمون سنگ بزرگ علامت نزدنه...
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر بادیگارد .دوست داشتنی قضاتون ما گچسارانی ها دوستون داریم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نزدیک به انتخابات هست.... هر چهار سال یک طرح ۷۰۰ ....۸۰۰ میلیاردی در گچساران کلنگ میخوره....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1