تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۹۱۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

تبعیض در بکارگیری نیروهای کارخانه سیمان مارگون / درخواست مردم از «فرماندار» و «تاجگردون» / آیا تاجگردون پارتی «پیرزن» مارگونی می‌شود / ردپای یک مدیرکل در استخدام خانوادگی (+ فیلم و تصاویر)

۱
کبنا ؛همزمان با بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از کارخانه سیمان مارگون جمعی از مردم این شهر با تجمع در جلوی کارخانه نسبت به بکارگیری نیرو در کارخانه سیمان مارگون گلایه و اعتراض کردند.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000409/nf00409106-1.mp4
به گزارش کبنا از یاسوج، همزمان با بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد از کارخانه سیمان مارگون، مردم این منطقه با تجمع در جلوی کارخانه نسبت به تبعیض در بکارگیری نیروها گلایه‌مند بودند.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت دو مسئولی بودند که در جمع این معترضین حاضر شدند و حرف‌های آنان را شنیدند.
یکی از اهالی شهر مارگون گفت: سزاوار نیست که فرزندان استان‌های همجوار در کارخانه سیمان مارگون مشغول به کار باشند، اما بچه‌های مارگون از روی بیکار مجبور باشند که «بیلهر» و یا «کنگر» بفروشند.
فردی دیگری بیان کرد: فرزندم چند سال در این کارخانه کار می‌کرد که او را بیرون انداختند و افراد دیگری را جایگزین فرزند من کردند. بنده 5 فرزند تحصیل کرده در رشته‌های مختلف دارم که همگی آنها بیکار هستند.
او می‌گوید: در بکارگیری نیروها در کارخانه سیمان مارگون تبعیض صورت می‌گیرد، به طوریکه از یک خانواده 5 نفر سر کار رفته‌اند و از خانواده دیگری کسی مشغول نشده است.
در ادامه پیرزنی با در دست داشتن نامه‌ای خطاب به تاجگردون گفت: «قربونت بروم،  پارتی فرزند بیکار من بشوید و کاری برای او انجام دهید.»
فرد میان سال دیگری گفت: از روی که کلنگ این کارخانه به زمین زده شده است، مردم منطقه مارگون خاک و سر و صدای کارخانه سیمان مارگون را به جان می‌خرند تا اینکه فرزندان آنان در کارخانه بکار گرفته شود. اما پارتی بازی و تبعیض امان مردم را بریده و نگران کرده است.
شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد در جمع مردم، اظهار کرد: قول می‌دهم که خواسته‌های شما را پیگیری و رسیدگی کنم.
کناری افزود: 80 درصد از کارگران و کارکنان سیمان مارگون از فرزندان بومی این منطقه است.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت نیز بعد از شنیدن حرف‌های مردم، قول داد که در حد توانش خواسته‌های مردم را رسیدگی کند.
بر اساس اطلاعات رسیده به این سایت خبری، یکی از مدیران در استان کهگیلویه و بویراحمد برای بکارگیری خانواده و بستگان خود در کارخانه سیمان مارگون تلاش‌های زیادی کرده است که به زودی کبنا نیوز پرده از این بکارگیری خانوادگی بر می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
اقای تاجگردون کمک کنه حق کارگران کارخانه قند پایمال نشه پارتی شدن پیش کش 😏
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
پس نماینده بویراحمد کجا رفته
United Kingdom
کبنا یه مدت خوب مینوشتی نکنه تو هم قلم فروشی کردی. من هیچ ساعتی نیست که حداقل مطالب تورو نبینم تازمانیکه استقلال شجاعت داری مخاطب داری ولی اگر وابسته شدی دیگر سقوط خواهی کرد دست مدیران نالایق وبی عرضه رو رو کن سوءاستفاده کنندگان از بیت المال و مقام رو افشا کن مردم تورو حمایت میکنن
مارگون
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در کار کانه مارگون حتما باید میدادیم تا برایت اشتغال ایجاد می شود اصلا به تخصص نگاه نمیکنند فقط پول گوشت گوسفندی
رضا
Iran, Islamic Republic of
در پاراگراف یکی مانده به آخر نوشته شده:((غلامرضا تاجگردون نماینده مردم بویراحمد و دنا)) که لازم است اصلاح شود
عدالت
Iran, Islamic Republic of
اکثر نیروهای کارخانه سیمان مارگون از روی حق بکار گرفته شده هستن..و برحسب سابقه کار و سختی هایی ک در کارخانه کشیدن به حق خودشون رسیدن ..و متاسفانه تعدادی هم از نوع سیاسی بازی و پارتی بازی اومدن و این نیروها شناخته شده هستن ..شما میخوای با این کارتون مث بیمارستان شهید جلیل فقط اونایی ک نماینده معرفی میکنن به کار گرفته شوند....کور خوندین ...
داوود
Iran, Islamic Republic of
سلام من یه جوون بیکارم میشه منو استخدام کنید تو کارخونه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1