تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۲۹
کد مطلب : ۴۰۹۱۰۴
با حضور مسوولان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس بنیاد مستضعفین کشور:

مرکز بستر درمانی شهرستان لنده کلنگ زنی شد+تصاویر

۰
کبنا ؛
قریب به یکسال از حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده می‌گذرد، در این مدت تحولات متعددی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و ... بوده‌ایم که همه در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان و با همت و تلاش مردم و مسئولان و همراهی و همگانی آنان صورت گرفته است.
امروز در حوزه بهداشت و درمان که یکی از مهمترین زیربناهای توسعه و پیشرفت در هر جامعه‌ای است ف شاهد کلنگزنی مرکز جامع سلامت شهرستان لنده بوده‌ایم، تا شاید با ایجاد تحول در این حوزه خدمات متعدد بهداشتی و درمانی با سهولت بیشتری در اختیار مردم این شهرستان قرار گیرد.

 اورنگ ایلامی در آئین کلنگ‌زنی مرکز جامع سلامت شهرستان لنده با اشاره به اهمیت این پروژه اظهار داشت: این پروژه نقش به سزایی در سلامت شهرستان و استان داشته که با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی در این شهرستان احداث خواهد شد.
وی افزود: این زیرساخت مهم سلامت در شهرستان لنده به توسعه پایدار و رشد شاخصه‌های سلامت در شهرستان و استان کمک شایان توجهی خواهد کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشخصات فنی پروژه مرکز جامع سلامت لنده تصریح کرد: این پروژه با زیربنای 180 متر مربع در زمینی بع مساحت 3 هزار متر مربع در دو طبقه احداث خواهد شد.
ایلامی یادآور شد: انچه از جهت اجرایی و نیاز شهرستان مهم و برآورده خواهد شد حضور چهار پزشک متخصص در حوزه‌های اصلی ، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، جراحی عمومی و پزشک عمومی خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: قسمت زایمان ترکیبی، بخش بستری بزرگسالان و اطفال، داروخانه، آزمایشگاه، اتاق ماما، اتاق احیاء، رادیولوژی، سونوگرافی، و بهداشت محیط و حرفه‌ای همراه با دندانپزشکی، روانشناسی و تغذیه از جمله قسمت‌های بخش‌های دیگر این مرکز جامع سلامت خواهد بود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: بعد از تحویل این پروژه توسط بنیاد علوی ما پروسه تجهیز و تأمین نیروی انسانی را دنبال خواهیم کرد که البته این مهم نیز از امروز با تلاش و جدیت مسئولان شهرستان و استان پیگیری خواهد شد تا در زمان افتتاح و بهره‌برداری به لحاظ زیرساخت اداری و تجهیزات مشکلی وجود نداشته باشد.





 عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در این آئین گفت: خدمتگزاری به مردم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت لوای ولایت فقیه برای مسؤولان به دست آمده که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.
وی افزود: تلاش برای توسعه روز افزون جامعه در ابعاد مختلف باید با جدیت بیشتری انجام شود و از هر فرصتی برای خدمت به مردم با بهره گرفت.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده تصریح کرد: پروژه مرکز جامع سلامت شهرستان لنده کار ارزشمندی در حوزه سلامت بوده که با تحقق و و بهره‌برداری از آن آرزوی دیرینه مردم این شهرستان محقق خواهد شد.

هاشمی‌پور با اشاره به تلاش و جدیت بنیاد مستضعفان در راستای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه گفت: من نگران بهره‌برداری از این پروژه نیستم ولی دانشگاه علوم پزشکی باید از همین امروز در کنار سایر خدمات خود به دنبال تجهیزات و امکانات و ساختار اداری این مرکز باشد تا همزمان با افتتاح پروژه مردم بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

دارا کریمی‌نژاد فرماندار لنده هم در این آئین با تقدیر از خدمات ارزشمند بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده اظهار داشت:از زمان اجرای طرح پایلوت اقتصادی در شهرستان لنده،حوزه سلامت مورد توجه بنیاد مستضعفان بوده و در این حوزه خدمات ارزشمندی ارائه گردید.
وی افزود: احداث مرکز بستر درمانی یا مرکز جامع سلامت شهرستان لنده به عنوان یک نیاز مورد توجه بنیاد مستضعفان بوده و در همین راستا ادارات جهاد کشاورزی، شهرداری و مرکز بهداشت و درمان و شورای اداری با تلاش و جدیت بستر لازم برای تحقق این مهم را در شهرستان فراهم کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1