کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

معارفه رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد / وفانژاد: نمی‌گذارم سازمان ریشش در گرو شهرداران باشد / قول می‌دهم اموال را نفروشم (+ تصاویر)

7 ارديبهشت 1398 ساعت 12:09

در این مراسم از خدمات آیت الله فرهادی قدردانی و رحمان وفانژاد با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.


مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (یکشنبه 7 اردیبهشت ماه 98) مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری، چنگیز هاشمی مشاور اقتصادی، مدیرکل دفتر فنی استانداری و برخی از مسئولان برگزار شد.
در این مراسم از خدمات آیت الله فرهادی قدردانی و رحمان وفانژاد با حکم علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.
وفانژاد رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه سیاست‌های اشتباه در این سازمان مشکلاتی را به وجود آورد، اظهار کرد: در این سازمان نشسته بودند و اموال آن را به فروش می‌رساندند و حقوق و مزایای پرسنل را پرداخت می‌کردند که من قول می‌دهم، دیگر این کار اتفاق نمی‌افتد و اگر اموالی فروش شد به خاطر ارزش افزوده بیشتر باشد.
وی گفت: به دنبال درآمدهای جاری موقت خواهیم بود و از ظرفیت هیئت مدیره استفاده خواهیم کرد. و از ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی برای عبور از بحران‌های این سازمان استفاده خواهیم کرد. و نباید از ایجاد انگیزه و پویایی در سازمان غافل شد.
رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: پیشنهاداتی را به جمع هیئت مدیره می‌بریم و امیدوارم با همکاری آنان بارهای را بردوش این سازمان برداریم و وقتی که سازمان تمکن مالی داشته باشد، دیگر نیاز نیست که ریشش در گرو شهردار باشد.
وفانژاد گفت: همدلی، همکاری و تلاش برای سازمان از اولویت‌های بنده است و بنده از هیئت مدیره سازمان که قدرت بالایی در ساختار اجرایی استان هم دارند در وسط کار ما را تنها نگذارند.
رئیس جدید سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از شهرداری‌ها می‌خواهیم که در چارچوب قانون با ما همکاری داشته باشند و تمام دوره‌های ضمن خدمت و آموزش کارکنان شهرداری‌ها را بر عهده این سازمان بگذارند تا درآمد ناچیزی از این راه به حساب سازمان همیاری شهرداری‌ها بیاید.
آیت فرهادی رئیس سابق سازمان همیاری شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بیان کرد: سه حساب این سازمان اکنون مسدود است. و در این دو سال خدمتتم بیش از 800 میلیون تومان بدهکاری این سازمان را پرداخت کردم. بیمه کارکنان را تا شب عید پرداخت کردیم و بخشی از مطالبات و حقوق کارکنان سازمان را هم پرداخت کردیم، با این وجود کارکنان ما چیزی حدود دو میلیارد و 140 میلیون تومان طلب کار هستند.


کد مطلب: 409071

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/409071/2/معارفه-رئیس-جدید-سازمان-همیاری-شهرداری-های-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-وفانژاد-نمی-گذارم-ریشش-گرو-شهرداران-باشد-قول-می-دهم-اموال-نفروشم-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1