تاریخ انتشار
پنجشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۹۹۷
امروز انجام گرفت

بازدید «عدل هاشمی‌پور» از شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛عدل هاشمی نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت آبفای استان با مدیرعامل و معاونین این شرکت دیدارکرد.
عدل هاشمی امروز (پنجشنبه 5 اردیبهشت ماه 98) در این دیدار با بیان اینکه رویکرد و نگاه هر مدیری باید تلاش برای تحقق اهداف مجموعه تحت مدیریتش باشد، اظهار کرد: کارآمدی و عدالت در انتصاب مدیران همواره باید مد نظر باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولیت‌ها امانت هستند همه ما باید تلاش کنیم در دوران خدمت خود کارنامه قابل دفاعی برجای بگذاریم.
وی با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه آبفای استان در تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب در شهرهای استان عنوان کرد: با نگاهی اجمالی می‌توان دریافت که این مجموعه بدون حاشیه در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان است.
هاشمی از اجرای طرح‌های بزرگی چون طرح آبرسانی به شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ از سد کوثر و اجرای طرح فاضلاب چرام و لنده به عنوان مهم‌ترین خواست های مردم و مسئولان کهگیلویه بزرگ یاد کرد و گفت: اصلاح شبکه فرسوده شهرهای استان نیز باید به جد مورد توجه قرار گیرد.
در ادامه نیز سیدعلی لدنی نزاد با اشاره به اینکه مجموعه آب و فاضلاب استان تمام توان خود را برای خدمات رسانی مطلوب به شهوندان به کار گرفته‌اند، تصریح کرد: اجرای طرح فاضلاب چرام و تکمیل مطالعات فاضلاب شهر لنده در دو سال اخیر صورت گرفت که این موضوع به نوبه خود گامی مهم در توسعه زیرساخت ای این دو شهر بوده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حوزه تقویت زیرساخت و اصلاح شبکه در شهرهای کهگیلویه کارهای خوبی صورت گرفت به گونه‌ای که 100 درصد شبکه توزیع شهر قلعه رئیس اصلاح شد.
وی ابراز کرد: پروژه‌های خوبی در حوزه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهرهای کهگیلویه بزرگ برای سال جاری تعریف شده است که امیدواریم با حمایت نماینده این شهرستان شاهد تکمیل هرچه سریع‌تر آنها باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردخستگی ناپذیر....سردارسازندگی
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1