کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز برای انجام یک سفر سه روزه و با دعوت اتاق بازرگانی یاسوج:

ورود اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به دوگنبدان (+ تصاویر)

4 ارديبهشت 1398 ساعت 11:55

بازدید از شهرک‌های صنعتی و شرکت در شورای اداری گچساران نشست با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، بازدید از صنایع نفت و گاز دشت گز از مهمترین برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در گچساران در روز اول حضورشان در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.


اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به گچساران سفر کردند.
به گزاش کبنا، صبح امروز(چهارشنبه 4 اردیبهشت ماه 98)، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به ریاست غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به گچساران سفر کردند و در بدو ورودشان به دوگنبدان مورد استقبال مسئولان قرار گرفتند.
اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه به شهدای شهر دوگنبدان ادای احترام کردند و بعد از آن، بافت فرسوده دوگنبدان را مورد بازدید قرار دادند.
در این آیین غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گلزار شهر دوگنبدان در جمع خبرنگاران گفت: بازدید از شهرستان نفت‌خیز گچساران برای شناسایی ظرفیت‌های این شهر ستان انجام می‌شود.
جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در حاشیه بازدید از بافت فرسوده دوگنبدان گفت: بازدید از شهرک‌های صنعتی و شرکت در شورای اداری گچساران نشست با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی، بازدید از صنایع نفت و گاز دشت گز از مهمترین برنامه‌های سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در گچساران در روز اول حضورشان در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد.
وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه و تحقق رونق تولید ابراز امیدواری کرد سفر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بتواند گامی در تحقق رونق تولید به عنوان شعار سال باشد.
 بنا بر این گزارش، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای انجام یک سفر سه روزه با همراهی خانواده‌هایشان به کهگیلویه و بویراحمد سفر کردند.


کد مطلب: 408952

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408952/2/ورود-اعضای-کمیسیون-برنامه-بودجه-مجلس-دوگنبدان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1