تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۰۸۹۲۱
ادامه مسابقات لیگ فوتبال امیدهای کشور در یاسوج:

جوانان یاسوج ایلامی‌ها را ذوب کردند / کاری که فقط از دست «افشاریان» و «علوی» بر می‌آید / افشاریان: «علوی» سکاندار خوبی برای ورزش کهگیلویه و بویراحمد (+ حواشی و فیلم و تصاویر)

۳
۰
کبنا ؛دومین روز از مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال امیدهای کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بازی دو تیم فولاد یاسوج و شهدای چوار 56 ایلام دنبال شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی کبنا از یاسوج، عصر امروز بازی دو تیم فولاد یاسوج و شهدای چوار 56 ایلام از سری مسابقات لیگ فوتبال امیدهای کشور در ورزشگاه تختی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت. این بازی بعد از 96 دقیقه نفس‌گیر و جنجالی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم یاسوج به اتمام رسید.
بنا بر این گزارش این بازی با حملات پی در پی دو تیم به یکی از بازی‌های دیدنی و جذاب تبدیل شد. تیم فولاد یاسوج حملات جدی را بر روی دروازه تیم شهدای چوار ایلام طراحی کرد. تیم فولاد یاسوج توانست چندین ضربه کرنر را روی دروازه حریف خود بزند.
در یکی از صحنه‌ها وقتی داور بازی به بازیکن ایلامی کارت قرمز داد با مداخله بازیکنان ایلامی و داور چهارم داور کارت قرمز خود را برگرداند. این اقدام داور مورد اعتراض شدید تماشاگران و بازیکنان تیم فولاد یاسوج و تا دقایقی بازی متوقف شد.
https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408921-1.mp4
نهایتاً در دقیقه 78 بازی تیم فولاد یاسوج توانست با یک گل برتری خود را در زمین حفط کند و از سد تیم حریف بگذرد.
تماشاگران زیادی برای بازی این دو تیم به ورزشگاه تختی یاسوج آمده بودند. صدای ساز و نقاره و تشویق حتی خیابان‌های اطراف ورزشگاه را تحت تاثیر قرار داده بود. تشویق پیاپی تماشگران سبب شد تا بازیکنان با روحیه مضاعف به بازی خود ادامه دهند.
یکی از تماشاگران که به شدت از دست داور عصبانی بود خودش را به زمین ورزشگاه رساند که با داور درگیر شود، اما دست اندرکاران ورزشگاه او را به بیرون از زمین هدایت کردند.
خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد که از ابتدای بازی حضور داشت و در مدیریت برگزاری بازی نقش آفرینی می‌کرد، در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که می‌بینیم، جوانان و مردم علاقمند به فوتبال در این هوای سرد بر سر سکوهای ورزشگاه ساعت‌ها می‌نشینند و مسابقات فوتبال را تماشا می‌کنند.
وی با بیان اینکه این بازی به خوبی برگزار شد، افزود: طبیعی است که عوامل و دستاندرکاران هر تیم به دنبال این هستند که بخواهند نتیجه داوری و بازی به نفع‌ خودشان تمام شود.
افشاریان بیان کرد: داوری بازی خوب بود و مشکلی هم در روند بازی وجود نداشت.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: از آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حقیقتاً قدردانی و تشکر می‌کنم که در این سال‌های مدیریت ایشان ورزش استان جان دو باره گرفت و کارها اصولی پیش می‌رود.
افشاریان افزود: آقای علوی به خوبی سکان ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد را به دست گرفته است و موفقیت‌های زیادی هم در این مدت برای ورزش استان به ارمغان آورده است.
وی گفت: در بحث زیرساخت‌های ورزشی هم در این مدت اقدامات مناسبی صورت گرفته است که باید از همه مسئولان استان در این رابطه قدردانی کرد. البته ما توقع حمایت بیشتر از سوی مسئولان به ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد داریم.
سید محمد موسوی سرمربی تیم فولاد یاسوج نیز با قدردانی از هیئت فوتبال استان گفت: امیدواریم بتوانیم نتایج دلخواه را به دست بیاوریم.
یکی از تماشاگران به کبنا گفت: ما از هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، آقای افشاریان و همچنین از آقای علوی مدیرکل ورزش و جوانان تشکر می‌کنیم که زمینه برگزاری همچنین مسابقاتی را در شهر ما فراهم می‌کنند. ورزش تفریح و سرگرمی خیلی خوبی برای ما جوانان هست.
نام شما

آدرس ايميل شما

کبنا شناس
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم این رسانه اجاره ای تا پایان قرداداواستخر گچساران به همین روش ادامه دهد
برام جای سئوال است نقش علوی ور تین بین چیست ورزشگاه تختی را ساخت یا تیم ایلام را بی حس کرد تا ببازد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا اخبارش خیلی بوداره
ورزش
Iran, Islamic Republic of
اخ وبختم سی کبنا ومعاملاتش
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1