تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۰۸۸۸۸
طی آئینی و با حضور مسوولان کشوری و استانی:

مدیرعامل جدید شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد / مدیران با یک برگه می‌آیند و با یک برگه می‌روند (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛طی آیینی با حضور مسئولان کشوری و مدیران و کارکنان شرکت مخابرات استان سرپرست شرکت مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش کبنا، ابراهیم یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این آیین گفت: مخابرات به عنوان شرکت خدمات رسان تاکنون خدمات ارزنده‌ای را در کشور انجام داده است.
وی افزود: تا دیروز می‌گفتیم این سرویس‌ها را داریم و مشتری مجبور بود از ما بخرد اما هم اکنون مشتری برای ما مشخص می‌کند که چه می‌خواهد و اگر مخابرات ندهد از شرکت‌های دیگر می‌خرد.
یافتیان اظهارکرد: شرکت مجبور به تغییر مدیرعامل سابق مخابرات استان شد، در کنار مسئولیت بحث‌های دیگری از جمله تقوا و نظم، تهمت نزدن، غیبت نکردن، حرام خواری نکردن دارد.
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: جایگاه این استان باید بالاتر از این باشد و هفت در 24 باید کار کرد و این جایگاه نیاز به تلاش 24 ساعته و تعامل با مسئولان استان دارد. استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ویژگی‌های خاص خودش است و برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد.
یافتیان با اشاره به تعامل با مسئولان استان تصریح کرد: استاندار به عنوان نماینده دولت و نمایندگان به عنوان نماینده مردم هستند بنابراین مشکلاتی که مطرح می‌کنند باید در چارچوب قانون و رفع کنیم و کارهایی به نام تعامل که خارج از عرف و قانون باشد انجام ندهیم.
وی با تاکید بر سرعت بخشی به توسعه و نگهداری در شرکت مخابرات ادامه داد: با توسعه درآمد ایجاد می‌شود، مردم تلفن می‌خواهند و اینکه به صرفه نیست دوغ و کشک است بلکه همه جا مقرون به صرفه است. توسعه یک انقلاب است بنابراین نگهداری آن مهتر است و در صورتی که نگهداری خوب نباشد مشتریان به سمت سایر رقبا می‌روند.
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به سال رونق تولید عنوان کرد: یک تجهیز ایرانی بهتر از خارجی کار می‌کند و استفاده و حمایت از تولید داخل باعث ایجاد شغل می‌شود و سیاست هیئت مدیره مخابرات استفاده از تولیدات داخل به جهت رونق تولید است.
یافتیان با بیان اینکه 80 درصد شرکت مخابرات ایران حق الناس و 20 درصد بیت المال است، تاکید کرد: به سمت اصراف برویم در آن دنیا باید جواب دهیم و در حفظ بیت المال رعایت کنیم. از حق زیر مجموعه در صورتی که حق می‌گوید دفاع کنید و برای حفظ صندلی و دو روز ریاست زیر مجموعه خود را له نکنید چراکه آه مظلوم بد جور می‌گیرد.
وی بیان کرد: مدیران افراد متملق و چاپلوس را از سیستم خود دور کنند چرا که چنین افرادی هر مدیر آید با او هستند و پس از مدتی شب نامه علیه این و آن می نویسندو چنین افرادی مانع توسعه و نگهداری در مخابرات هستند.
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اظهارکرد: به خانواده معظم شهدا و ایثارگران احترام بگذاریم بخاطر اینکه میز و صندلی مدیران ما مدیون این قشر هستند و باید تکریم و قدرش ناسی شوند.
یافتیان با اشاره به اینکه تمام شرکت‌های مخابرات استانها ماهانه از سوی شرکت مخابرات ایران رصد می‌شوند، گفت: وارد بازی‌های سیاسی نمی‌شویم اما از هر کسی که بتواند کار مردم را جلو ببرد، استفاده خواهیم کرد. شرکت مخابرات جای خدمت رساندن به مردم است و هر کس خدمت می‌کند بسیجی است دارای شناسنامه یا بدون شناسنامه باشد.
وی اضافه کرد: خدمت به مردم برای ما می‌ماند ما مدیران با یک برگه آمدیم و با یک برگه نیز می‌رویم.
سید محمد هادی امیری، سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امیدوارم توفق پاس داشت اعتماد هئیت مدیره را با عملکرد شایسته داشته باشم.
وی افزود: با کار جهادی و بسیجی بیگانه نبوده و به یاری خداوند تبارک تعالی همواره بر اصل پاسخگو بودن و برآورده کردن انتظارات موجه جامعه وفادار بمانم.
امیری اظهارکرد: با همکاری همکاران ناچاریم برخی واحدها و مکانهای مخابرات استان را کوچک یا ادغام کنیم، پتاسیل های خاموش را کار خواهم کرد، پتانسیل‌های از رده خارج شده را تعطیل می‌کنیم و پتانسیلهای روشن را کارا و قوی می‌کنیم.
سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: آغوش خود را به روی ایده‌های همکاران مخابرات استان می‌گشایم و دست تک تک کارکنان مخابرات استان را می‌فشارم.
عبدالحسین افتخاری، مدیر عامل سابق مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: مخابرات استان هیچ بدهی به امور مالیاتی ندارد.
وی افزود: طی حدود 5 سال قریب به 120 میلیارد تومان در خصوص شبکه همراه، شبکه تجمیع دیتا، ساختار انتقال، اجرای فیبر و فیبرهای اختصاصی ادارات و سازمان سرمایه گذاری شده است.
افتخاری اظهار کرد: هم اکنون 95 درصد ادارات و سازمانهای استان مجهز به فیبر نوری هستند.
مدیر عامل سابق مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان بین استانهای بزرگ و کوچک کشور طی چند سال گذشته شاخص‌های خوبی را بدست آورده است بطور مثال در زمینه امور مشترکین و بازاریابی به ترتیب رتبه دوم و اول کشور را کسب کرده‌ایم.
در پایان این آیین طی حکمی از سوی مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران سید محمد هادی امیری به عنوان سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات 5 سال و 5 ماه و 5 روز عبدالحسین افتخاری مدیرعامل سابق تقدیر شد.لازم به ذکر است که سید محمد هادی امیری سوابقی از جمله رئیس اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه، مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان و مشاور مدیر مخابرات استان را در کارنامه خود دارد. روز معارفه مقارن با تاریخ تولد امیری مدیرکل جدید بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
ایخواس بره ایطور هول هولکی مدیران شهرستانل عوض ایکرد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت جناب مدیر کل مخابات الان مدت یکماه است که اینترنت شهرک ولایت قطع وکسی جوابگو نیست لطفا به داد دانشجویان برسید
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1