کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

تجمع مستاجرین مغازه های شرکت نفت در جلوی فرمانداری گچساران/ مسئولان به دادمان برسند

2 ارديبهشت 1398 ساعت 8:41

مغازه داران از فرماندار و همچنین دیگر مسئولان عاجزانه استدعا کردند تا صدای مغازه داران و خانواده‌های آنان بشنوند و با توجه به جمیع جهات نسبت به همکاری در خصوص عدم اجرای حکم تخلیه مغازه‌ها و همچنین واگذاری مغازه هابه صورت اجاره‌ای (کما فی سابق) همکاری لازم را عنایت فرماید.


جمعی از مستاخرین مغازه‌های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که در میان آنها جوان 25 ساله تا پیرمرد 80 ساله و بانوان حضور داشت بعلت حکم تخلیه مغازه‌هایشان آنهم بعد از دهها سال مغازه داری به نشانه اعتراض جلوی فرمانداری گچساران تجمع کردند.
بازاریان معترض به کبنانیوز گفتند؛ شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از سال 1338 در حالیکه بازار این شهر هنوز شکل نگرفته بود برای رفاه حال کارکنان نفت مغازه‌های خود را به صورت عاریه در اختیار تعدادی از افراد گذاشت.
بازاریان افزودند: سال‌های سال عمر خود را در این مغازه‌ها سپری کردیم و حتی با هزینه شخصی مغازه‌ها را تعمیر و نگهداری کرد ه ایم این در حالی است که اگر در همان زمان در شهر دوگنبدان برای خودمان مغازه، ملکی یا کاسبی دست و پا و راه می‌انداختیم، قطعاً الان میلیاردها تومان سرمایه داشتیم و اما الان چی ....
مستاجرین مغازه‌های شرکت نفت عنوان کردند: اما اکنون بعداز ده ها سال امرار معاش از راه مغازه داری در حالیکه بعد از قرار داد عاریه، قرار داد بصورت مستأجر و موجر بسته شد و ما کرایه مغازه را پرداخت کرده‌ایم اما متاسفانه حکم تخلیه مغازه‌ها صادر شده است و همچنین اعلام کرده‌اند مغازه‌ها باید بصورت مزایده به افراد واگذار شود.
 بازاریان مطرح کردند: این اقدامات در راستای برخی شیطنت‌های افراد و جریانات سیاسی انجام شده در حالیکه هیچ کدام از مستاجرین مغازه‌ها متعلق و وابسته به گروه‌ها، جناح‌ها و افراد سیاسی و.... نمی‌باشند بلکه از شهروندان عادی می‌باشند.
مغازه داران معترض در ادامه گفتند: آیا مسئولان محترم نفت به این نکته توجه دارند که تنها شغل، منبع درآمد و کسب امرارمعاش بیش از صدها خانواده بطورمستقیم و غیر مستقیم آنهم در شرایط بسیار سخت اقتصادی، تورم و گرانی و... از طریق این مغازه‌ها انجام می‌گیرد و در صورت این اتفاق، خانواده‌ها و زندگی مستاجرین مغازه‌های نفت بعد از ده ها سال زحمت و مشقت دچار لطمات و صدمات جبران ناپذیری خواهد شد  و با توجه به شرایط بد اقتصادی دیگر هیچ امیدی برایشان باقی نخواهد ماند.
مغازه داران در پایان از نماینده عالی دولت در شهرستان، فرماندار و همچنین دیگر مسئولان عاجزانه استدعا کردند تا صدای مغازه داران و خانواده‌های آنان بشنوند و با توجه به جمیع جهات نسبت به همکاری در خصوص عدم اجرای حکم تخلیه مغازه‌ها و همچنین واگذاری مغازه هابه صورت اجاره‌ای (کما فی سابق) همکاری لازم را عنایت فرماید.


کد مطلب: 408858

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408858/2/تجمع-مستاجرین-مغازه-های-شرکت-نفت-جلوی-فرمانداری-گچساران-مسئولان-دادمان-برسند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1