تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۰۸۸۴۲
با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان برگزار شد

جشن نیمه شعبان در یاسوج

۰
کبنا ؛جشن میلاد امام زمان(عج) در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد از جمله در مساجد و در بفاع متبرکه برگزار شد.
به مناسبت نیمه شعبان میلاد امام زمان (عج) مراسم جشن در همه شهرستان‌ها و مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مراسم احیای نیمه شعبان در امام‌زاده عبدالله شهر یاسوج برگزار شد همچنین مراسم جشنی به همین مناسبت در مصلای امام خمینی شهر یاسوج برگزار شد. این جشن با همکاری آموزش و پرورش استان برگزار گردید.
در بیشتر بقاع متبرکه و امام‌زادگان و همچنین در مساجد استان نظیر چنین برنامه‌هایی برگزار شد.
مردم استان صد درصد شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد ارادت قلبی به ائمه معصومین و همچنین فرزندان و نوادگان آن‌ها دارند.
نیمه شعبان؛ پایان استیلای ستمگران و برافراشتن پرچم امید محرومان
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در جشن نیمه شعبان در مصلی شهر یاسوج گفت: برای ظهور امام زمان باید فراوان دعا کنیم و مداومت به خرج دهیم و  با دعا کردن نشان دهیم که برای ظهور آماده هستیم.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود:انسان با دعا هویت پیدا می کند و کسی که فکرش را در فرج امام زمان قرار دهد انسان پاک و صالحی خواهد بود.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در جشن نیمه شعبان در مصلی یاسوج گفت: نیمه شعبان همانند شب قدر است چرا که در این شب نفحات رحمانی نصیب خیلی از مردم می شود.
آیت الله فرحانی با بیان اینکه ولایت با عمل یکی است افزود: خیلی از مردم رجب را خیز برداشتند و شعبان را عبادت کردند تا برای نیمه شعبان آمادگی لازم را داشته باشند و برات خود را در این شب دریافت کنند.
وی با بیان اینکه بهترین دعا در شب قدر دعا برای ظهور ولی عصر است گفت: کسانی که میگویند امام زمان در فلان سال ظهور می کند دروغ می گویند چرا که زمان ظهور مشخص نیست.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای ظهور امام زمان باید مکتب امام حسین(ع) شکل بگیرد عنوان کرد: کسانی که می خواهند با حضرت مهدی(ع) ارتباط داشته باشند باید بتوانند مکتب سید شهدا را درک کنند و ولایت پذیر باشند.
آیت الله فرحانی گفت: امروز ملت ایران این مکتب را درک کرده است.
وی با اشاره به سوره مائده و  آیه ای در مورد ولایت در این سوره افزود: خداوند می فرماید ولی شما خدا، رسول خدا و کسانی هستند که در حین نماز خواندن در راه خدا صدقه میدهند.
آیت الله فرحانی گفت: امام خمینی رحمت الله علیه آن وقت که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند دست خالی بود و در مقابل آمریکا ایستاد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:ملت ایران سختی ها را می پذیرند و به جان می خرند ولی دست از ولایت بر نمی دارند.
آیت الله فرحانی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص امدادرسانی به سیل زدگان فرمود کسانی که در سیل اخیر به مردم سیل زده امدادرسانی می کنند تربیت شدۀ مکتب شهدا هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1