کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وعده 6تن قیر خیابان های گچساران کی محقق می شود؟

1 ارديبهشت 1398 ساعت 13:15

درحالی است که در اسفند97، نماینده شهرستان با درخواست شهردار موافقت کرده و به منظور تامین 6هزار تن قیر بهسازی آسفالت خیابان ها، نامه نگاری بین شهرداری و نماینده صورت گرفته، پس از گذشت یک ماه از سال 98 روز 21 فروردین شهردار خبر از جذب تنها 500 تن از این 6هزار تن را داده است و گفته است: 3هزار تن قیر حواله شده است.


از خیابان های قدیمی شهر گچساران مثل خیابان های کیامرثی گرفته تا خیابان های فرعی و خیابان های سطح شهر، از بلوارهای کارکنان تا 108 دستگاه، پانصددستگاه و بلوار بعثت پر از چاله و چوله است و نیاز به بهسازی آسفالت دارد. بارها شهروندان به ذکر این موارد پرداخته اند و خواستار توجه مسئولان شده اند.
شهردار ضمن تاکید بر نیاز به قیر، در جلسه ای با معاون وزیر نیز به این موضوع اشاره کرد و تامین قیر را یکی از نیازهای اساسی شهرداری عنوان کرد.
این درحالی است که اسفندماه 97، نماینده شهرستان با درخواست شهردار موافقت کرده و به منظور تامین 6هزار تن قیر جهت بهسازی آسفالت خیابان ها، نامه نگاری بین شهرداری و نماینده صورت گرفته، رسانه های دولتی و غیردولتی نیز پیگیری های نماینده را پوشش داده و جذب این حجم قیر را بصورت یکجا بی سابقه خواندند.
پس از گذشت یک ماه از سال 98 روز 21 فروردین شهردار در گفتگو با ایرنا خبر از جذب تنها 500 تن از این 6هزار تن را داده است و گفته است 3هزار تن قیر نیز حواله شده است.
در حالی که بهترین زمان برای آسفالت خیابان در همین فصل است که نه گرما و نه سرما غلبه دارند هنوز تامین قیر صورت نگرفته است. 
 


کد مطلب: 408834

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408834/2/وعده-6تن-قیر-خیابان-های-گچساران-کی-محقق-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1