تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۸۳۴

وعده 6تن قیر خیابان های گچساران کی محقق می شود؟

۰
کبنا ؛
از خیابان های قدیمی شهر گچساران مثل خیابان های کیامرثی گرفته تا خیابان های فرعی و خیابان های سطح شهر، از بلوارهای کارکنان تا 108 دستگاه، پانصددستگاه و بلوار بعثت پر از چاله و چوله است و نیاز به بهسازی آسفالت دارد. بارها شهروندان به ذکر این موارد پرداخته اند و خواستار توجه مسئولان شده اند.
شهردار ضمن تاکید بر نیاز به قیر، در جلسه ای با معاون وزیر نیز به این موضوع اشاره کرد و تامین قیر را یکی از نیازهای اساسی شهرداری عنوان کرد.
این درحالی است که اسفندماه 97، نماینده شهرستان با درخواست شهردار موافقت کرده و به منظور تامین 6هزار تن قیر جهت بهسازی آسفالت خیابان ها، نامه نگاری بین شهرداری و نماینده صورت گرفته، رسانه های دولتی و غیردولتی نیز پیگیری های نماینده را پوشش داده و جذب این حجم قیر را بصورت یکجا بی سابقه خواندند.
پس از گذشت یک ماه از سال 98 روز 21 فروردین شهردار در گفتگو با ایرنا خبر از جذب تنها 500 تن از این 6هزار تن را داده است و گفته است 3هزار تن قیر نیز حواله شده است.
در حالی که بهترین زمان برای آسفالت خیابان در همین فصل است که نه گرما و نه سرما غلبه دارند هنوز تامین قیر صورت نگرفته است. 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن کمائی
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی از دهها وعده خالی جناب نماینده محترم گچساران است که صرفا برای تبلیغ انتخاباتی دربوق وکرنا رسانه ها قرار داد! ازطرف دیگرچون نفعی برای عده ای از نورچشمی های ایشان نداشت خیلی برایش مهم نبودکه محقق شود! شاید هم محقق شده ولی برای دیگران ودر جاهای دیگر؟ الله اعلم...
Iran, Islamic Republic of
ممنون از احساس مسئولیت و حسن نیت شهردار محترم گچساران
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1