تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۰۸۷۷۹
در گرامی‌داشت روز جوان مطرح شد

توصیه‌های انتخاباتی فرماندار لنده به مردم

۰
کبنا ؛کریمی نژاد فرماندار لنده در آیین گرامیداشت میلاد مبارک حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت؛ رشد و توسعه یک منطقه بر پایه هنر و استفاده از ظرفیت جوانان هنرمندش محقق می‌شود و باید به جوانان فرصت داد. نباید یک جوان را در هر مسئولیتی که قرار دارد به بهانه یک خطا و اشتباه کنار بگذاریم.
کریمی نژاد با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر دو کار خوب در حوزه مساعل اجتماعی در شهرستان به همت معتمدین و جوانان رخ داده است افزود؛ امروز می‌بینیم گروهی از معتمدین نشست های برگزار می‌کنند که در این نشست ها مساعل مختلف منطقه در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی واکاوی و مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در جایی دیگر گروهی از جوانان با گرایش‌های فکری متفاوت در جمعی به نام انجمن جوانان دور هم گرد آمدند و سعی در توسعه مساعل فرهنگی و اجتماعی منطقه دارند و این جای خوشحالی دارد و نشان از آن دارد مردم این دیار به این نتیجه رسیدند که برای توسعه لنده خود باید آستین بالا بزنند.
کریمی نژاد در این بخش از سخنان خود خطاب به مردم لنده گفت؛ سالی انتخاباتی در پیش دارید. در این سال کسانی خواهند آمد و شعارهای آنچنانی خواهند داد. شما مردم عزیز لنده بخواهید اگر کسی قصد ورود به این عرصه را دارد باید علوی وار برای مردم برنامه داشته باشد. سرنوشت خود را بدست کسی بسپارید که بتواند به مانند بنیاد علوی برای زدودن محرومیت از چهره منطقه برنامه ارائه دهد.
کریمی نژاد با اشاره به طرح آبادانی و پیشرفت شهرستان لنده و قدم‌های برداشته شده در حوزه اشتغال گفت؛ ده میلیارد تومان بنیاد علوی در سال ۹۷ برای اجرایی کردن چندین پروژه و طرح‌های عمرانی در نظر گرفته است که در هفته‌های آتی چندین پروژه مهم عملیات اجرایی آنان آغاز می‌شود.
وی خاطر نشان کرد؛ در کنار بنیاد علوی دولت و در رأس استاندار محترم با نگاهی ویژه به شهرستان لنده پای کار است و شک نداشته باشید این شهرستان در سال ۹۸ تغییرات اساسی بخود می‌بیند.
فرماندار لنده با تقدیر از زحمات بنیاد مستضعفان-بنیاد علوی و در رأس مهندس سعید کیا ریاست این بنیاد در راستای اجرای طرح‌های آبادانی پیشرفت مناطق محروم کشور گفت؛ ایشان الگوی عملی توانمند سازی و محرومیت زدایی در کشور است که با تلفیق سه عنصر تجربه چندین ساله مدیریتی، دانش و استفاده از ظرفیت عظیم دانشگاه در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و هنر استفاده از ظرفیت بومی گرایی توانسته است شیوه‌ای نوین در زدودن محرومیت از سیمای یک منطقه را رونمایی کند.
وی به شهرستان قلعه گنج منطقه محروم دیروز و توانمند امروز اشاره و خطاب به مردم لنده گفت؛ کار با مردم برای مردم شعار بنیاد است و در قلعه گنج مردم خواستند و موفقیت حاصل شد و امروز مردم لنده باید بدانند بنیاد به قصد پول پاشی به شهرستان نیامد است.بنیاد را با درخواست‌ها و مطالبات شخصی به حاشیه نبرید. تحصیلکردگان، نخبگان و جوانان پای کار بیاید و پیشنهادات کاربردی مؤثر در راستای توسعه منطقه خود دهید تا از ظرفیت عظیم بنیاد علوی در این چند سال نهایت بهره برده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
مردم لنده عاقلتر از ان هستند که دارا کریمی برایشان نظر بدهد
محمد
Iran, Islamic Republic of
فقط خوب حرف می زنی ، فرمانداری که درب اطاقش به روی مردم بسته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1