کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جشن روز جوان دهدشت مطرح شد

کنایه‌های معنادار «حاج عدل»؛ سیاست را تقدیم تشنگانش می‌کنم / من کارها را انجام می‌دهم، یک دیگری مصاحبه می‌کند (+تصاویر)

30 فروردين 1398 ساعت 3:19

عدل هاشمی‌پور با اشاره به بافت تاریخی دهدشت گفت: من و نمایندگان با هم تعامل داریم این نکته را به سیاسیون عرض کنم انهایی که تعصب این شهرستان را ندارند و هنوز سنگ دیگران را به سینه می‌زنند، هنوز در مقابل دیگران زانو می‌زنند بدانند که من بابت این چیزها کوتاه نمی‌آیم.


عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ عصر امروز (پنجشنبه 29 فروردین ماه 98) در جشن روز جوان در دهدشت با اشاره به اینکه امسال، سال رونق تولید است و کارهای بزرگی برای آینده شما جوانان کلید خورده است، اظهار کرد: بدانید این پروژه‌های عمرانی در راستای مبارزه با بیکاری و وعده‌هایی است که به شما داده بودم، آنچه می‌بینید لایق شما نیست و ما توانمان خیلی بیشتر از این است.
هاشمی پور عنوان کرد: در عرصه‌های مختلف درمان، صنعت، عمران و امور زیر بنایی، ورزش و دیگر عرصه‌ها تمام تلاشم را با همکاری خیرین، بخش خصوصی و چانه زنی با دولت و آوردن مسئولین به منطقه به کار گرفتم.
هاشمی پور گفت: این کتی که پوشیدم، کت سیاسی نیست، تشنه سیاست نبودم، من می دانم مشکلات شما چیست، اعتقادم این است که جوان شهر من باید شغل داشته باشد نه اینکه محتاج جهیزیه باشد.
وی نخبگان سیاسی و فرهنگی را خطاب قرار داد و افزود: سیاست بازی، چپ و راست کردن دیگر به درد کهگیلویه نمی‌خورد، در کهگیلویه باید عده‌ای در حسادت‌ها بسوزند، باید با بدبینی‌ها و بد اخلاقی‌ها مبارزه کنند، کار مردم را نباید رها کرد باید ماند و دلسرد نشویم.
هاشمی پور با بیان اینکه: همانطور که روز اول به شما قول داده بودم، وقتی این کارها و پروژه‌ها را به یک جایی برسانم، خواهید دید که دو دستی سیاست را تقدیم می‌کنم، هر کسی تشنه آن است بیاید روی این صندلی سبز بهارستان بنشیند، تصریح کرد: من لیاقت سیاست بازی و روحیه اعتدال گرایی ندارم من برای سد آبریز امدم که شروع شده است تا صحرای کلاچو و دشت چرام را نجات می‌دهد.
 نائب رئیس کمیسیون انرژی به نیروگاه 750 مگاواتی پادوک اشاره و افزود: من مبارزه کردم تا این نیروگاه را در کهگیلویه داشته باشیم، مگر در گچساران و یاسوج نیروگاهی هست؟ این نیروگاه برق کل استان را تأمین خواهد کرد.
هاشمی پور ادامه داد: اگر می‌خواهیم در این شهر زندگی کنیم باید زیر ساخت ها درست شود، باید به کارهای عام المنفعه توجه کنیم، به کارهای ریز نپردازیم، مگر اشتغال چگونه باید درست شود، 30 یا 40 سال پیش، ان زمان که پول بود اقتصاد خوب بود باید می‌شد، حال بگذارید 4 تا کار بزرگ انجام دهیم،33 ماه وقت گذاشتم روی کارهای بزرگ، هیچ دولتی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات بیکاری را رفع کند، باید بخش خصوصی را بیاوریم.
وی با بیان اینکه هر کاری را ما شروع می‌کنیم، یک موشکی باید بیاید داخل سینه ما  ولی خداروشکر بدن ما ضد ضربه است، موشک‌ها اصابت نمی‌کند گفت: چپ و راست و همه سیاست برای شما، ایا اگر برای منطقه کار شود مشکلی به وجود می اید؟
نماینده کهگیلویه بزرگ بیان کرد: ابرسانی 4 شهراز سد کوثر توسط قرارگاه  شروع شده، خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند، بعضی‌ها هم می‌دانند و نمی‌خواهند بدانند که 176 میلیارد تومان فقط  کارگاه ابرسانی قرارداد قرارگاه خاتم است.
هاشمی پور اظهار کرد: من همواره از زحمات همه عزیزان و نمایندگان ادوار گذشته تشکر کردم از بزرگواری که انصافاً کارهای خوبی انجام دادند از همه تشکر کردم چون اعتقادم بر این است که باید اخلاق در جامعه حاکم شود اخلاق.
وی یادآور شد: من هم در کنار شما بودم، الان شما کمک من کنید چه اشکالی دارد، من که با شما بودم الان بیایید کنار هم قرار بگیریم 4 تا کار خیر برای مردم انجام دهیم، تو زحمت کشیدی درود بر شرفت، بذارید من هم یک میدانی دستم هست یک کاری انجام دهم، این چپ و راست را کنار بگذاریم الان موقع به نتیجه رسیدن این کارها است.
 نائب رئیس کمیسیون انرژی دیگر بار سیاسیون را خطاب قرار داد و گفت: بگذارید این کارها یی که برای این جوانان کلید زدیم را به یک سرانجامی برسانیم، کار من دیگر فقط اشتغال و نظارت بر این کارها ست، سرعت دادن به اینکارها ست و البته یک جماعتی هم مشغول شدند.
هاشمی پور پتروشیمی دهدشت را یکی از کارهای اساسی و زیر بنایی دانست که می‌تواند به اشتغال این منطقه کمک کند و گفت: خوشبختانه پتروشیمی ما الان بیس ان اماده است، ساختمان‌های نیمه صنعتیان شروع شده و حتی درمانگاهان را هم الان شروع کردند.
وی افزود: وزیر نفت دو بار تا کنون از این طرح بازدید کرد و پتروشیمی دهدشت در صندوق توسعه ملی 220 میلیون دلار اعتبار گرفت برای ساختمان‌های صنعتی، به زودی عملیات ساخت تجهیزات صنعتی شروع می‌شود که انجاست که دیگر می‌توانیم در رشته‌های مختلف، فرزندانمان را به کار گیری کنیم.
نماینده کهگیلویه بزرگ مطرح کرد: حرف من روز اول این بود ما هم باید صاحب پتروشیمی شویم، کار نشد ندارد، درست است شرمنده یکسری جوانان هستم تعدادی مشغول شدند در این طرح‌ها و تعدادی هم در راه هستند.
هاشمی پور بیان کرد: خدایا تو شاهد باش در این 33 ماه در مقابل جوانانی که قلب پاکی دارید قسم یاد می‌کنم که لحظه‌ای ارامش نداشتم چون امانتی که شما بر دوش من گذاشتید سنگین بود، بار سنگینی بود.
دوستان می‌دانند من چقدر غم و غصه می‌خورم تا یک نفر را وارد یک پتروشیمی غیر از این جا بکنم، تعدادی را هل می دادم در استان‌های مختلف.
 نائب رئیس کمیسیون انرژی با اشاره به بافت تاریخی دهدشت گفت: من و نمایندگان با هم تعامل داریم این نکته را به سیاسیون عرض کنم انهایی که تعصب این شهرستان را ندارند و هنوز سنگ دیگران را به سینه می‌زنند، هنوز در مقابل دیگران زانو می‌زنند بدانند که من بابت این چیزها کوتاه نمی‌آیم.
هاشمی پور افزود: قیر می‌گیرم کسی دیگری مصاحبه می‌کند، خدا می‌بیند، قیر برای شهرداری می‌گیرم حاضر نسیتند تو را در کنار خودشان ببینند، بافت تاریخی را چانه می‌زنی با کمک نمایندگان مجلس 15 میلیارد پول می‌گیری، ردیف دار می‌کنم برای اینکه سامان دهی کنیم این بافت تاریخی را باز میایند اینجا، از یاسوج می ایند سخنرانی می‌کنند از اینجا شلیک می‌کنند، اقا فلان کس، فلان کار را کرده است با این کارها می‌خواهید ارتباط من را با همکارانم قطع کنید هرگز ما ارتباطمان قطع نمی‌شود، این شیطنت‌ها بس است هر کسی در حوزه خودش دارد تلاش می‌کند.
هاشمی بیان کرد: من هم جایی کمک تاجگردون می‌کنم در کمیسیون انرژی، نائب رئیس یک کمیسیون حساس هستم، تاجگردون هم یک جایی وظیفه دارد، رئیس کمیسیون برنامه بودجه است باید به من کمک کند، زارع در کمیسیون صنعت.


کد مطلب: 408775

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408775/2/کنایه-های-معنادار-حاج-عدل-سیاست-تقدیم-تشنگانش-می-کنم-کارها-انجام-می-دهم-یک-دیگری-مصاحبه-می-کند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1