کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا

اتفاق عجیب و غریب در گچساران / تخریب آرم بنیاد مسکن توسط شهرداری دوگنبدان/ آیا تاجگردون سکوت خواهد کرد/ زینل زاده کجایی که یادت بخیر+پاسخ فرماندار گچساران به اقدام عجیب+تصاویر

29 فروردين 1398 ساعت 9:10

بنیاد مسکن در سطح شهر دوگنبدان در اجرای رینگ بافت فرسوده و اجرای مبلمان شهری و....خوب و با ظرافت کار می کند و شهرداری آمده و چنین حرکتی انجام داده که چنین حرکتی به هیچ عنوان مورد قبول ما نمی باشد و مورد تقبیح می باشد و شهرداری کار بسیار زشتی انجام داده است



چند روز پیش بود که رسانه ها از تخریب آرم بنیاد مسکن در پروژه بازسازی بافت فرسوده (محله سادات) دوگنبدان توسط افراد ناشناس خبر دادند .
اما بزودی رسانه ها نوشتند: در پی اختلافات شهرداری دوگنبدان با بنیاد مسکن استان در پروژه بافت فرسوده دوگنبدان، شهرداری دوگنبدان اقدام به تخریب آرم بنیاد مسکن  کرده است.
از فرماندار گچساران در خصوص این اتفاق سوال کردیم.
آقای خوان پایه نظر شما در مورد این حرکت و اقدام چیست؟ کار بسیار زشتی انجام شده است.
ببیند حتی پیمانکاران و شرکت های خصوصی در هر نقطه ای که کار می کنند و پروژه ای اجراء می کنند در محل اجرای پروژه تابلوی و مشخصات و نام شرکت را معرفی و نصب می کنند تا نام مجری طرح مشخص شود حال اینکه بنیاد مسکن یک دستگاه دولتی می باشد.
بنیاد مسکن واقعا تلاش و زحمات فراوانی می کشد که جادارد از آنها تشکر بکنم چون یکی از دستگاه های پای کار هستند و کار با کیفیت و خوب انجام می دهد.
بنیاد مسکن در سطح شهر دوگنبدان در اجرای رینگ بافت فرسوده  و اجرای  مبلمان شهری و....خوب و با ظرافت کار می کند و شهرداری آمده و چنین حرکتی انجام داده که چنین حرکتی  به هیچ عنوان مورد قبول ما نمی باشد و مورد تقبیح می باشد و شهرداری کار بسیار زشتی انجام داده است.
علت وهدف شهرداری از این اقدام چی بوده است ؟ من نمی دانم باید از خودشان سوال کنید اما نفس کار اشتباه و این حرکت درستی نبوده است.
حالا چه ضرورتی داشته  شهرداری یک آرم و دیوار را خراب کرده است، نهایت اگر در این خصوص بحثی داشتند باید می امدند و مطرح می کردند و قبل از این حرکت علت مخالفت خود را با نصب آرم بنیاد مسکن اعلام می کردند.
شما در این خصوص چه دستوراتی صادر کرده اید ؟ ما گفتیم از طریق نیروی انتظامی این اتفاق را صورتجلسه کنید تا مشخص شود علت چی بوده است.
در ادامه مسئولان بنیاد مسکن به کبنانیوز گفتند که ما از طریق دستگاه ذی ربط این حرکت عجیب و غریب شهرداری دوگنبدان را پی گیری می کنیم اما باید به این موضوع اشاره بکنیم که اردلان زینل زاده شهردار اسبق دوگنبدان تعامل بسیار خوبی با بنیاد مسکن  داشت و فردی توانمند و شایسته بود. که جادارد یادی از وی و همچنین تشکر و قدردانی از وی داشته باشیم .
در پایان باید گفت: این اتفاق در حالی افتاده است که تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت پروژ بافت فرسوده  دوگنبدان را با حساسیت  بسیار بالایی دنبال می کند و بشدت پیگیر اجرای و اتمام این پروژه است بطوریکه بارها یا بهتر بگویم تمامی مقامات ارشد کشوری را در هنگام سفر به گچساران به بازدید بافت فرسوده برده  تا هم عمران و آبادانی شهر دوگنبدان را ببینند و هکچنین  از این ره آورد بتواند اعتبارات بیشتری برای  بازسازی محروم ترین محلات گچساران جذب کند.
البته تاجگردون بارها رضایتمندی خود را از  بنیاد مسکن استان و شهرستان به جهت اجراء خوب پروژه بافت فرسوده اعلام کرده است.
باید منتظر ماند ودید که تاجگردون در خصوص این حرکت شهرداری دوگنبدان چه عکس العملی نشان خواهد داد.
 


کد مطلب: 408757

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408757/2/اتفاق-عجیب-غریب-گچساران-تخریب-آرم-بنیاد-مسکن-توسط-شهرداری-دوگنبدان-آیا-تاجگردون-سکوت-خواهد-زینل-زاده-کجایی-یادت-بخیر-پاسخ-فرماندار-اقدام-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1