کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آخرین تمرینات تیم ملی کانوپولو با حضور مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد

29 فروردين 1398 ساعت 0:07

جعفری مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز و داوودی ریاست امور ورزش نفت و گاز در آخرین روز تمرینات تیم ملی کانوپولوی ایران حضور یافتند.


بهمنی رئیس هیئت کانوپولوی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: تمرین روز آخر شاداب تر از روزهای دیگر برگزار شد، باتوجه به تمرینات سه وعده ای روزانه که در طول اردو انجام شده بود،از لحاظ کمی و کیفی، تمرین آخر با تمرکز و انگیزه  بیشتر  و مروری به تمرینات روزهای  گذشته انجام شد. 
بهمنی حضور مدیران شرکت نفت و گاز را از شاخصه های تمرین امروز تیم ملی کانوپولو ایران دانست و گفت: مربی تیم ملی تمرینات تیم را خوب ارزیابی کرده است، همچنین کادر فنی و تیم، از میزبانی شهر گچساران ابراز رضایت داشتند.
بهمنی گفت: از طرف کمیته کانوپولو  استان بخاطر اعتماد مدیرکل ورزش و جوانان جناب دکتر علوی در برگزاری ادروی تیم در گچساران و تلاشهای فراوان دکتر احمد گنجی رییس هیات قایقرانی استان و جناب عبدالخانی رییس محترم اداره ورزش وجوانان شهرستان و تمامی کسانی که در هرچه بهتر برگزار شدن اردو به ما کمک کردند نهایت سپاس و تشکر  را داریم.
لازم به ذکر است تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان اولین اردوی تمرینات آمادگی مسابقات قهرمانی آسیا را به مدت 10 روز در شهرستان گچساران برپا کرد.


کد مطلب: 408736

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408736/2/آخرین-تمرینات-تیم-ملی-کانوپولو-حضور-مسئولان-شرکت-نفت-گاز-گچساران-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1