تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۴۰۸۷۲۸
سومین جشنواره سفیران سلامت شهرستان گچساران برگزار شد؛

گچساران 3هزار سفیر سلامت دارد

۰
کبنا ؛
روز چهارشنبه همایش سفیران سلامت با حضور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران، رئیس اداره سلامت و تندرستی استان کهگیلویه و بویارحمد، رئیس دفتر نماینده شهرستان، برخی مسئولان از حوزه بهداشت و درمان، آتش نشانی، هلال احمر، در سالن فرهنگیان شهرستان گچساران برگزار شد.
محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان گچساران بیان داشت: امروز بصورت نمادین از کسانی که در عرصه سلامت زحمت کشیدند تجلیل و قدردانی می شود.
شهبازی ابراز داشت: طرح سفیران با هدف حفظ و ارتقاء سلامت دانش آموزان اجرا شده است، سفیر سلامت دانش اموزی است که آموزش های لازم را از مراقبین و رابطین سلامت دیده است و با هدف مراقبت از خود و مراقبت از دوستان و همسالان خود آموزش های لازم را انتقال می دهد تا یک جامعه سالم و عاری از بیماری داشته باشیم.
سرپرست آموزش و پرورش در ادامه گفت: 3086 سفیر سلامت آموزش دیده در ۹۲ آموزشگاه شهرستان مشغول به فعالیت هستند. انتظار دارم بتوانیم این طرح را در همه مدارس تعمیم بدهیم، و این انتظار هست سفیران ما الگوی خوبی برای دانش اموزان دیگر باشند.
بشیر آرمان رییس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: اداره سلامت و تندرستی در سال 96-97 مقام دوم در سطح کشور را کسب کرد، امیدواریم در سال جدید نیز عزیزان ما بتوانند رتبه خوبی را در سطح کشور کسب کنند.
آرمان در ادامه گفت: در سطح استان 21هزار سفیر سلامت داریم که جانشین مراقبین سلامت در مدارس هستند، سهم گچساران از سفیر سلامت ۳۰۸۶نفر است که کلیه مراحل آموزشی را فرا گرفته اند تا بتوانند این آموزش ها را منتقل کنند. 
در انتها از دانش آموزان سفیر سلامتو از مراقبین سلامت شهرستان گچساران تجلیل به عمل آمد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1