تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۴۰۸۷۲۶
به همت اداره آموزش و پرورش و مرکز بهداشت لوداب:

همایش «سفیران سلامت» در لوداب برگزار شد (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛در این مراسم که سفیران سلامت، سفیران سلامت دانش آموزی، جناب کمالی رئیس اداره آموزش پرورش لوداب، معصومی معاون مرکز بهداشت بویراحمد، صانع مسؤل مرکز بهداشت لوداب، کارمندان اداره آموزش و پرورش، تیم سلامت مرکز بهداشت و پرسنل بهداشتی و درمانی و بهورزان شهید کشاورز لوداب حضور داشتند.
کمالی ضمن تجدید تلاشگران عرضه بهداشت گفت: در طرح سفیران سلامت علاوه برسلامت دانش آموزان به سلامت خانواده‌های آنها نیز توجه می‌شود.
 وی گفت: دانش آموزان بعد از آموزش موارد بهداشتی و فرهنگ سازی های لازم در ابعاد مختلف بهداشت و درمان، این موارد را همانند یک سفیر به خانواده‌های خود انتقال می‌دهند.
وی گفت: مرکز بهداشتی درمانی لوداب جز مراکز بسیار خوب در زمینه آموزش سلامت و آموزش بهداشت است که در این چند سال بسیار خوب و هدفمند در زمینه بهداشت فعالیت کردند و همکاری خوبی با آموزش پرورش داشتند.
وی  ضمن تمجید از مسؤلین و پرسنل مرکز بهداشت لوداب، تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه در این مرکز بی نظیر خواند
در ادامه معصومی معاون مرکز بهداشت بویراحمد ضمن تشکر از اداره آموزش پرورش لوداب و بخصوص کمالی رئیس این اداره گفت: هدف از همایش؛ ارتقای سطح سلامت، تغییر نگرش، سطح آگاهی، سواد بهداشتی، مهارت و عملکرد در زمینه بهداشت است.
وی از خود مراقبتی، بهداشت فردی و پیشگیری از بیماری‌ها، تغذیه سالم و ترویج فرهنگ تغذیه صحیح، اهمیت ورزش و تحرک بدنی در سلامتی، نقش محیط زیست و راههای حفاظت از آن برشمرد.
در حاشیه این همایش دکتر صانع با اشاره به اینکه تعداد سفیران سلامت مرکز لوداب ۵۰۶ سفیر است گفت با برنامه ریزی انجام شده ایشان پوشش صدرصد سفیران سلامت را در آینده خواهیم داشت.
در پایان از سفیران سلامت در حوزه دانش آموزشی و سلامت تقدیر و و جوایزی اهدا شد.
یاداور می‌شود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان، بصورت ویژه از علی کمالی رئیس اداره آموزش پرورش لوداب، پناه و بهرام یزدانی کارشناس سلامت اداره تقدیر شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1