تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۰۸۷۱۶
کبنا گزارش می دهد

حواشی و متن مراسم معارفه رئیس جدید جهاد کشاورزی گچساران/ واکنش لیدرهای قشقایی‌های تاجگردون / پاسخ فرماندار به ابهامات عجیب (+ تصاویر )

۱
کبنا ؛ آیین تکریم و معارفه روسای جدید و قدیم جهاد کشاورزی شهرستان گچساران با حضور فرماندار گچساران رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌های کهگیلویه، باشت و چرام، فرمانده سپاه ناحیه گچساران، مدیران ادارات، کشاورزان، دهیاران و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان و اقشار مختلف مردم در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد،
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه با توجه به نامگذاری سال " رونق تولید" توسط مقام معظم رهبری و اینکه یکی از بخش‌های مهم و مؤثر در رونق بخش کشاورزی است، گفت: امسال با توجه به نزول رحمت الهی که موجب شد استان ما و برخی از استان‌های کشور دچار خسارت زیادی شوند لیکن این بارش‌ها از دیگر جهات نعمات زیادی برای بخش کشاورزی داشت.
الیاس تاج الدینی به اجرای سیستم آبیاری نوین اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در شهرستان گچساران بیش از 80 درصد از اراضی دیم به آبی تبدیل شده‌اند.
 تاج‌الدینی خاطرنشان کرد: تاکنون با حمایت مسوولان طرح‌های خوبی در سطح استان اجرا که در چند ماه آینده شاهد به بهره‌برداری رسیدن چند طرح در شهرستان گچساران از جمله اجرای سیستم آبیار نوین به اراضی باباکلان و دشت لیشتر خواهیم بود.
 وی افزود: هم‌اکنون طرح‌هایی درمناطق مختلف شهرستان گچساران از جمله ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ آب در امامزاده جعفر، خان احمد، تنگ انگشترک و آبرزی هستیم که این طرح‌ها در حال اجرا هستند.
 تاج الدینی اذعان کرد: با اجرای سیستم آبیاری نوین در اراضی گچساران الگوی کشت مناسب تعریف و به کشاورزان ارائه داده می‌شود.
فرماندار گچساران در ادامه اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی به تبع ادارات در شهرستان دارای نمایندگی است که در شهرستان‌ها مستقر هستند و در رأس آن مدیریت این سازمان در شهرستان است که علاوه بر وظیفه ذاتی، وظایف دیگری که از جمله تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های دیگر به نحو مطلوب انجام می‌دهد.
علی خوان پایه با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبری به سال رونق تولید گفت: جهادکشاورزی بخش اعظم وظایف آن تأمین مواد غذایی را برعهده دارد که وظیفه بسیار مهمی است.
 خوان پایه با بیان اینکه زیرساخت‌های خوبی در بخش کشاورزی شهرستان در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار صورت گرفته است، عنوان کرد: در شهرستان گچساران قریب بر 12 هزار هکتار از اراضی این شهرستان به سیستم آبیاری نوین اجرا و یا در حال اجرا است که علاوه بر ایجاد ارزش افزوده برای کشاورزان شاهد افزایش بهره‌وری هستیم.
 فرماندار گچساران با بیان اینکه کشاورزی شهرستان گچساران به نسبت سال‌های گذشته تغییرات یافته است، گفت: در گذشته کشاورزان برای کشت محصول منتظر نزول الهی بودند که امروزه با ایجاد زیرساخت‌ها در بخش کشاورزی و اجرای سیستم آبیاری نوین در اراضی شهرستان این مشکل مرتفع شده است.
خوانپایه با بیان اینکه در آینده به صنایع تبدیلی نیاز خواهیم داشت که این امر در دستور کار قرار گرفته است، ابراز کرد: علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود اقدامات خوبی در حال انجام است که جای بسی امیدواری دارد.
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری اداراتی که گزارش عملکرد پروژه‌های عمرانی خود را به فرمانداری ارجاع دهند، منابع مالی بهتری در اختیار آنها و مورد تشویق قرار می‌گیرند.
در ادامه علی مرادی مدیر اسبق جهاد کشاورزی به گزارش عملکرد خود پرداخت.
در ادامه عبدالوهاب پورالحسینی رئیس جدید جهاد کشاورزی گفت: شهرستان گچساران پتانسیل و ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد که بنده با تمام توان در خدمت توسعه کشاورزی شهرستان گچساران خواهم بود.
پورالحسینی در ادامه در واکنش به حرف و حدیث‌های مطرح شده در فضای مجازی (گلایه قشقایی‌ها) گفت: من در میان قوم و ایل بزرگ قشقایی بزرگ شده‌ام و از ارادتمندان و دوستداران این ایل می‌باشم و در عمل ثابت خواهم کرد که بهتر از هرکس دیگر در خدمت شما باشم و قول می‌دهم هیچ فرق و تفاوتی بین اقوام قائل نشوم و هدفم خدمت به مردم عزیزشهرستان گچساران می‌باشد
اما این مراسم دارای حاشیه‌های و نکات مهمی بود که به آن اشاره خواهیم کرد.
داستان آنجا آغاز شد که گفته می‌شد بعداز تلاش‌ها و پیگیری‌های علی مرادی رئیس جهاد کشاورزی برای ماندن و تمدید ریاست خود بی نتیجه ماند، اولین گزینه برای جایگزینی وی مهندس لیلاعطا زاده کارشناس خبره و صاحب نام جهاد کشاورزی بود که به دلایل نامعلومی چنین اتفاقی نیفتاد و عبدالوهاب پورالحسینی رئیس جهاد کشاورزی گچساران معرفی شد البته این اتفاق نمی‌تواند از شایستگی‌ها و توانمندی‌های مهندس لیلا عطازاده بکاهد.
بعد از این بود که لیدر های صاحب نام قشقایی‌های تاجگردون در فضای مجازی نسبت به این انتصاب واکنش نشان دادند.
دکتر محمود کریمی در پست اینستاگرامی خود با کنایه این تغییر و انتصاب را تبریک گفت و خسرو طاهری هم در پست اینستاگرامی خود نسبت به نادیده گرفتن نخبگان قشقایی در مدیریت شهرستان گچساران گلایه و اعتراض کرده است.
البته به نظر می‌رسد تاجگردون هرگز حاضر نخواهد شد که پایگاه عظیم رأی خود را در قشقایی‌های گچساران از دست بدهد گفته می‌شود تاجگردون بزودی خبرها و اقدامات خوبی در بحث بکارگیری مدیران قشقایی انجام خواهد داد.
البته باید به این نکته اشاره بکنیم که پورالحسینی ها از خانواده‌های ریشه دار و بااصالت گچسارانی و تاکنون مدیران خوبی بوده‌اند که عملکرد سید ظهیرالدین پورالحسینی در آموزش و پرورش گچساران گواه بر این ادعاست و دور از ذهن هم نمی‌باشد که عبدالوهاب پورالحسینی رئیس جدید بتواند در جهاد کشاورزی مدیریت خوبی داشته باشد.
 ازدحام جمعیت در سالن مراسم به حدی بود که جای برای نشستن مدیران و اعضای شورای اداری نبود بطوریکه برخی از مدیران با گلایه سالن را ترک کردند.
 حضور پررنگ بانوان شاغل در جهاد کشاورزی از نکات برجسته این مراسم بود.
 در حاشیه این آیین فرماندار گچساران به سئوالات ما اینگونه جواب داد.
آیا در هنگام تغییر مدیران شهرستان گچساران با شما هماهنگی و مشورت می‌شود؟ بله
آیا از این تغییر خبر داشتید؟ بله، آقای علی مرادی بازنشسته شده بود و جهاد کشاورزی استان هم طبق قانون و دستورالعمل‌ها سازمان جهاد کشاورزی در این خصوص تصمیم گرفتند.
گفته می‌شود که گزینه اصلی رئیس جهاد کشاورزی گچساران مهندس لیلا عطازاده بوده که به قولی در دقیقه نود گزینه دیگری معرفی شد؟ اصلاً چنین چیزی صحت نداره و اولین بار است که چنین چیزی می‌شنوم.
گفته می‌شود این انتصاب (انتصاب پورالحسینی) با برگزاری مراسم گردهمایی طایفه عالیشاهی در ایام نوروز در امام زاده جعفر (ع) بی ربط نبوده است؟ اصلاً چنین چیزی نبوده بحث انتصاب پورالحسینی از ماه‌ها قبل از عید بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

پشكان
Iran, Islamic Republic of
پورالحسيني ها وحدت فاميلي خود را حفظ كرده از سرپرستي مديريت جديد كشاورزي مهندس پورالحسيني حمايت مي كنند اما همچنان خواستار پاسخگويي ، عذرخواهي و جبران هستند كه توسط تاج گردون و تيمش به شهر ، دانش اموزان ، جامعه ي فرهنگي و سادات شهرويي و ايل عاليشاهي شده است مي باشند
Iran, Islamic Republic of
جوری میگی انگار به غیر از پورالحسینی دیگه هیچ کس مدیر نبوده تو آموزش پرورش..پورالحسینی مدیر یک مدرسه نبود اگه تاجگردون و گروهش بهش بها نمیدادن و او رو مدیر نمیکردن...هه
سادات شهرو
Iran, Islamic Republic of
این رفتن و آمدن هیچ سنخیتی باهم ندارد.هدف عده ای با این انتصاب نفاق بود.اما تیرشان به سنگ خورد خانواده پورالحسینی همچنان وحدت خود را حفظ کرده و ضمن حمایت به آقای مهندس سید وهاب پورالحسینی منتظر عذر خواهی تاجگردون و برنامه ریزانش به جامعه فرهنگی گچساران،سادات محترم شهرویی و ایل بزرگ عالیشاهی هستیم.
فرهنگي پيشكسوت
Iran, Islamic Republic of
فامیل عمدتا جهت حمايت وپشتیبانی از مدیریت جدید جهادکشاورزی گچساران جناب مهندس پورالحسینی درجلسه معارفه حضور يافتند اما نکته مهم وقابل توجه و پيام این حضور به تصمیم گیرندگان این انتصاب این است که خیال نکنند با این حركت حمایت سیاسی فامیل را بدست آورده اند وروی آن مانور بدهند چون ما هیچگاه بی حرمتی آنها را درتغییر نابهنگام مدیر توانمند ،كاردان ، لايق وباشخصیت آموزش وپرورش جناب مهندس حاج سید ظهیرالدین پورالحسینی فراموش نکرده ونخواهیم کرد اينان با اين حركت نسنجيده و شتابزده را ازخود برجای گذاشتند كه در نتيجه آن سرنوشت تحصیلی دانش آموزان، اميد و آرزوهاي اوليا ، خواسته ها و مطالبات جامعه ي عظيم فرهنگي و در نهايت كل آموزش وپرورش شهرستان را درهاله ای ازابهام ، بلا تكليفي و ركود قرار دادند اكنون بدانند با این گونه تصمیمات محفلی ،خانوادگي وباغ نشینی ره به جایی نخواهند برد. هم هیچگاه بارنگ پاک نمی شود بادآور می شویم جواب خودرا دروقت مقتضی به آنها خواهیم داد
Iran, Islamic Republic of
حتما در زمان مدیریت پورالحسینی خیلی چیزا بهت میرسیده ...شما نمیخواد دلسوز دانش آموزان و اولیا باشید ...مدیر جدید لیاقت و تفکراتش خیلی بالاتر هستش....
شفیعی
Iran, Islamic Republic of
ظهیرالدین پورالحسینی کجا و این کجا . لطفا چنین قیاس هایی انجام ندهید . ایشون قبلا ریس منابع طبیعی بودند و جواب مدیریت خود را داده اند . لطفا بزرگ نمایی نکنید . من این اقا رو نمیشناسم . ولی واقعا مدیر برتر کشوری رو با یک بازنشسته مقایسه میکنید . ؟
عالیشاهی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز مدیر برتر کشوری؟ایشون از چه نظر مدیر برتر کشوری بودند؟تقدیری از این اقا به عمل اومده که ما نمیدونیم؟اسم ایشون بین مدیر های برتر کشور بوده ما نمیدونستیم؟سید عبد الوهاب پورالحسینی دوره ی دوم ریاستشون هست و اگر برتری باشه همین ثابت میکنه که چه کسی برتر هست،مهندس نیازی یه تعریف و تمجید ندارند و سابقه ی هرکس گواه برتری اون هست و با این کامنت های بی معنی خودتون رو کوچیک‌ نکنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تبریک به جناب سید وهاب پورالحسینی. امیدواریم که باعث سربلندی سادات شهرویی و ایل عالیشاهی باشد.
پرونده کاری هر کس با اعمالش مشخص میشود. مقایسه مهندس حاج ظهیرالدین پورالحسینی با سایر مدیران و حتی جناب دکتر تاجگردون، قیاس مع الفارق است.
جناب دکتر فعلا به هر طناب چنگ میزنن تا محبت از دست رفته در قبال تصمیم نابجای بهترین مدیر شهر و شهرستان و کشوری ، را بدست آورند.
مردم بسیار آگاه تر و بهتر تصمیم خواهند گرفت. قضاوت با مردم. منتظر روزی خواهیم ماند که شهر بزرگ و اصیل و نفت خیز گچساران از میان مدیران پر توان خودش وکیل انتخاب کند.
کناری
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر تاریخ گچساران این اقا خواهد بود . حالا ببینید و اخر پاییز را ببینید . تاجگردون بداند با این کار دل سادات شهرویی را بدست نخواهد اورد .
دولتياري
Iran, Islamic Republic of
باید چه بگوییم که مدیر لایق و قوی سید ظهیرالدین رو برداشتن و اومدن یک مدیر ضعیف گذاشتن . هیچ عاقلی زر گران بها را عوض کرد . تاجگردون چه کردی با شهر ما .
Iran, Islamic Republic of
به اسم یک طایفه حرف میزنی...هیچ وقت یک دولتیاری زیر یک هم طایفه خود را خالی نمیکند و بدان مدیری لایق تر از مدیر فعلی آموزش و پرورش وجود ندارد .....پورالحسینی در حد مدیر یک مدرسه ابتدایی بود و لاغیر...
Iran, Islamic Republic of
يه. مدير
براتی
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض خسته نباشید به مهندس مرادی
درود و خوش آمد خدمت مهندس عبدالوهاب پورالحسینی..
مدیر لایق و پرافتخار ادوار گذشته و دولت اصلاحات
انشااله با حضور مشاوران و همکاران دلسوز و بادانش دکتر نادریان و مهندس پیرو و سایر همکاران عزیز در مسیر توسعه کشاورزی و دامپروری و صنعت طیور گچساران گام های بلندی در مسیر تحقق رونق تولید ملی بردارید، دوام توفیقات حضرتعالی را آرزومندیم..
همکارر
Iran, Islamic Republic of
در خواب بینی .تملق نکن .مدیریت خراب میشود .چالش زا خواهد شد .اینم سفارش یک خانم سیاسی است .تاج الدینی قبولش نکردولی زور اوردنش
روزهای تلخ
Iran, Islamic Republic of
واکنش لیدرهای در انتصابات مدیران شهرستان "نوشداروی پس از مرگ سهراب هست"
این لیدرها تاریخ مصرفشان خیلی وقت پیش سرآمده و کسی به اینها بهایی نمی دهد و هر وعده ای که به . می دهند از پیش خودشان است و از طرف نماینده هیچ مشورتی با اینها صورت نمی گیرد
قشقایی برای انتخابات آینده باید فکری اساسی کند و ادامه ی این راه چیزی جز سرافکندگی و حسرت برای قشقایی گچ ندارد.
Iran, Islamic Republic of
این مدیر عوض بشه یا اون مدیر چه فایده وقتی سکاندار درست و حسابی نباشه که مدیریت کند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رسا
Iran, Islamic Republic of
آقای تقوی مدیر شهرستان کهگیلویه شما چرا...ایا بهتر نبود بجای شرکت در کهگیلویه میماندی و کاری انجام میدادی
Iran, Islamic Republic of
خیلی هم عالی ، درود بر پورالحسینی، ترک ها هم به اندازه خودشون پست گرفتن ، حالا یکی ندونه مثلا .مگه چند تا رای داره این که هیچکس رو نداره دو خوار و بچه داره که اینها هم خارج نشینم خودش و زنش هم شیراز ، باورتون ميشه ،
Iran, Islamic Republic of
مگه قرار بود سیدظهرالدین تا ابد رییس باشه دیگه داشت بازنشسته میشود ، چرا شما این پ توقع و همیشه طلبکارید
احسان
Iran, Islamic Republic of
اینجا قانون منع بکارگیری بازنشستگان رعایت نشده. یه بازنشسته در سطح معاون وزیر هم نمیتونه به کارش ادامه بده.مهندس پورالحسینی شش هفت سالی میشه بازنشسته شده
Iran, Islamic Republic of
خانم عطازاده به کجا چنین شتابان؟ کی تشریف اوردید که ما خبر نشدیم؟ کی خبره شدید و تجربه کسب کردید که هنوز گل هیچ زمین کشاورزی به کفشتان نخورده؟ در کدام واحد بودید که هیچ کشاورزی شما رو نمی شناسه؟ یا اصلا تازه به گچساران منتقل شدید و میخواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید؟ مهندس کشاورزی کسیه که با همه کشاورزان گچساران آشنا باشه و حداقل سالی یه بار برای رفع مشکلاتشون بهشون سر زده باشه. اصلا عجله نکنید وقت برا تجربه زیاده. اگر هم قرار بود کسی غیر از پورالحسینی مدیر جهاد بشه حداقل 30 نفر با تجربه و سوابق بیش از شما بودند.
فرازمند
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و همشهری خوبم در عرصه رسانه لطفا از خبرهای که درج میکنید از اسم لیدر های همچون دکتر محمود کریمی و خسرو طاهری جدا خودداری کنید چون این دونفر دیگر در این شهرستان زندگی نمیکنند و تمام افکارشون و سلیقه هاشون خودشون هستند و هیچگونه محبوبیت در میان قشقایی ها ندارند چون مهره و سوخته بیش نیستند
شهروند گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
قشقایی ها اومدن و با پورالحسینی عکس گرفتن و به ایشان تبریک گفتن. بعد میگن قشقایی ها نسبت به این انتصاب معترض بودن. نمیدانیمقسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را
اگر چه قشقایی ها همیشه معترض هستن و دنبال باج خواهی هستند و اگه یه مستخدم را جابجا کردن فورا میگن چرا قشقایی نذاشتین. در صورتی که شرکت نفت کامل در اختیار قشقایی هاست. مدیریت چندین و چند اداره شهرستانی و استانی هم در دست قشقایی هاست. معاونت بعضی ادارات هم در دست قشقایی هاست.
یه توصیه به قشقایی ها دارم هر وقت توانستید نماینده بفرستید به مجلس اون وقت استاندار و فرماندار و مدیران کل و ریاست ادارات و حتی معاونین آنها را هم ترک بذارید. حتی اگه توانستید ۴عضو در شکرای شهر داشته باشید بعدا ادعا کنید. باب کشتید ما را از بس نوشتید سهم قشقایی چی شد.بس است این همه ادعا و باج خواهی. مگه شما چندهزار رای دارید؟ قشقایی توی گچساران رای نداره همه از این شهر رفتن. اگر رای داشتید که بهترین موقعیت سال نود و چهار بود که نماینده بفرستید ولی رای نداشتین و نتوانستنید. دیگر ساکت باشین و به همین تعداد مدیر راضی باشین و بسنده کنید ......
دنا
Iran, Islamic Republic of
این هم شد پست مثل اینکه وزیر می خواستن معارفه کنن
نه به حسادت
United States
تورو خدا مدیر برترکشوری یعنی چی؟یه لوح تقدیر از ی ارگان کشوری نشان دهنده برتری بودن هست؟سادات شهررویی همچنان کنار نماینده کاردان شهرشون هستند و خواهند ماند،پس نه به حسادت و آرزوی موفقیاگت برای مهندس جانباز پورالحسینی داریم.
وحدت
نه_به_حسادت
خان احمد
Iran, Islamic Republic of
مهندس سید عبدالوهاب پورالحسینی قبلا امتحان خودشون رو در مدیریت منابع طبیعی پس داده اند.مردم دار و مدیر بودن از صفات بارز ایشان هست.من واقعا موندم این کامنتای تخریب که اکثرا هم از نزدیکان ایشان می باشد به چه دلیل بوده.واقعا سیدی به این بزرگواری حیف نیست اینجور تخریب بشه.فراموش نکنیم خدا هم ناظر بر اعمال ماست.یا حق
دخترا شهرو
Iran, Islamic Republic of
بیشتر این کامنتا از افراد غریبه است که به اسم سادات شهرویی کامنت میزارن واز اب گل الود ماهی میگیرن و هدفشون نفاق بین طایفه شهروویی هست ولی کور خوندن همبستگی وانسجامی که سادات دارن هیچکس نمیتونه بین این طایفه تفرقه بندازه .خواهش میکنم کسی دخالت نکنه
Iran, Islamic Republic of
چقدر پروتک های بهداشتی رعایت شده با این حجم از جمعیت بدون ماسک مگر قرار نبود جلسات دولتی بیش از ۱۵ نفر نباشد...
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1