کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه قلعه رئیسی:

استاندار از نخبگان چاروسایی در پست‌های مدیریتی استفاده کند

23 فروردين 1398 ساعت 18:01

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد از جوانان نخبه چاروسایی در پست‌های مدیریتی استفاده کند.


حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز (23 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به بیانات رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پاسدار اشاره و گفت: سپاه عامل اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی و عامل ایستادگی و فداکاری و بصیرت مردم است و همچنین عامل انسجام ملی و تقویت جبهه مقاومت است و خدمت صادقانه سپاه به مردم در دهه اول انقلاب در مقابل نقشه کودتا و آشوب و تحمیل جنگ سپر امنیتی و دفاعی کشور بود و در مقابل تحریم ها و خودکفایی اقتصادی خوی درخشید.
امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: سپاه هم در عمران و آبادانی کشور نقش دارد و هم در جنگ اقتصادی دشمن را با شکست مواجهه کرده است و در تمامی امورات در میدان حضور دارد میدان های همچون در سیل اخیر، زلزله کرمانشاه و چندین چند مورد دیگر و عامل اصلی اتحاد مردم و نظام هستند و سپاه و جریان مردمی وابسته به آن محیط خاورمیانه و خلیج فارس را برای آمریکا ناامن کرده است.
وی با بیان اینکه عقده گشایی ترامپ به دلیل موفقیت های این نهاد انقلابی است افزود: سپاه هم چشم فتنه های داخلی که برنامه آمریکا بود را کور کرد هم اهداف آمریکا را ناکام کرده است؛ لذا سپاه یکی از نعمت های بزرگ خداوند به اسلام و انقلاب است و باید قدردان آن باشیم اما متاسفانه از بعضی که انتظار نمی رود اقدام به تخریب و تهمت زدن به این نهاد می کنند و در مقابل دشمن هم جسورتر می شود و چنین اقداماتی را انجام می دهد.
خطیب جمعه قلعه رئیسی به ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان اشاره و عنوان کرد: حضرت علی اکبر(ع) حماسه ساز واقعه عظیم عاشوراست و بخاطر تربیت در دامان اهل بیت عصمت و طهارت از سجایای اخلاقی و مراتب علمی و معنوی متعال برخوردار بود و امیدواریم جوانان ما این امام همام را الگوی خود قرار دهند.
صلواتی با بیان اینکه امروز مهمترین مشکل جوانان بیکاری است تصریح کرد: مشکل جوانان باید برطرف شود و امروز ازدواج جوانان تنها با وام دادن کافی نیست و جوان سرشار از توان و انرژی است و کار می خواهد و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنید.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه مسئولان استانی فکری به حال جذب سرمایه گذار و استفاده از ظرفیت های این این منطقه کنند خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا زمینه اشتغال این جوانان را با ساخت چند کارخانه برطرف کرد و با استفاده از ظرفیت تولید گچ، سایر مصالح ساختمانی، عرصه کشاورزی و دامداری با ارائه تسهیلات بدون سود تلاش کرد تا از این ظرفیت ها به بهترین نحو استفاده کرد.
وی با بیان اینکه جوانان چاروسا حقشان را به انقلاب و نظام با تقدیم 63شهید والامقام ادا نمودن یادآور شد: منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی از جوانانی مدیر، متعهد، متخصص و دلسوز برخوردار است و مسئولان استان از این ظرفیت جوانان چاروسا استفاده کنند و انتظار است استاندار محترم به جوانان چاروسا توجه ویژه داشته باشد و در مدیریت های مختلف استان این جوانان لایق استفاده کنند و حداقل در خود چاروسا از جوانان این منطقه استفاده کند.
صلواتی ادامه داد: جوانان این منطقه هم شجاع هستند و هم بن بست شکن هستند و هم کارآمد هم اهل روحیه جهادی و انقلابی هستند و اگر در مدیریت چاروسا از جوانان چاروسایی استفاده شود حداقل دلسوزی می کنند و شبانه روزی به مردم خدمت می کنند و مردم این همه مشکل را تحمل نمی کنند.
وی به تولد رهبر معظم انقلاب اشاره و گفت: وجود مقام معظم رهبری یکی از اعجازها و ذخیره های خداوند متعال است و وجودی پر خیر برکت برای اسلام و انقلاب و بشریت و جهان اسلام است و یک نعمت بزرگ خداوند متعال بر ملت های مظلوم عالم و ایران اسلامی است.
امام جمعه قلعه رئیسی به روز ارتش هم اشاره و تاکید کرد: ارتش نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی ها ارتش قابل تحسین و تقدیر است و در عملیات های مهم و مهلک نقش آفرینی کردند و امروز هم ارتش در دفاع از مرزها و همین سیل اخیر نقش بسزایی در حل مشکلات مردم آسیب دیده دارند و در تمامی صحنه ها در کنار مردم است.
گفتنی است، امام جمعه قلعه رئیسی به علت تروریست خواندن سپاه پاسداران امروز با لباس پاسداری نماز جمعه را قرائت کردند.


کد مطلب: 408603

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/408603/2/استاندار-نخبگان-چاروسایی-پست-های-مدیریتی-استفاده-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1